*THE WAY I SEE IT...*

19.02.2006., nedjelja

Ponešto o Gđi. Crvenko-Zelenko

Ovaj post ću posvetiti jučerašnjem izlasku i mojoj prijateljici Gđi. Crvenko-Zelenko. Jučer su u Benčiću bili Gustafi i nas par iz razreda se našlo u gradu. Kupili smo cugu i pili u Petrovoj na Vežici, a poslije na školskom jer je počela padat kiša koja nas je prisilila da se premjestimo. Pili smo i sprdali se u sastavu: Gđa. Crvenko-Zelenko, Žaba, Jure, Sike, Tony, NataSa, Marko Č., Ivo i ja. U benčić smo išli samo Gđa.C-Z, Žaba, Sike, Tony i ja. Tako smo se naplesali i nauživali!!
ISPRIČAVAMO SE KROKODILIMA ZA ŠANKOM KOJIMA JE NESTALA BOCA VINA !!!
Tko je jučer bio u Benčiću i vidio zečicu koja se nije mogla prestat smijat (mene) pomislio je da nije normalna. Inače sam jako normalna,ali jučer me alkohol tako razveselio da se nisam mogla prestat smijat. No dosta o Benčiću jer je nemoguće riječima opisat kako nam je bilo dobro....PREDOBRO!
Kao što sam napisala na samom početku posta jedan dio ću posvetit gđi. Crvenko-Zelenko. Ovako vam izgleda gđa Crvenko-Zelenko ili N.N.:
Glitter Graphics,       MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.dressupmyspace.com

Ona je jako dobra cura koja mi uvijek govori da sam slatka. N.N. je članica našeg MAGI MEN TIMA i svi ju jako volimo jer je pametna i draga (šatro). I budući da je ona sva tako savršena ne želim više pisat o njoj za njeno dobro kako se nebi umislila i postala.....JA! :o) Pusa N.N. i drago mi je što si mi prijateljica....a ne ona Žaba!
- 13:14 - RECI (5) - STAVI NA PAPIR - #

16.02.2006., četvrtak

¤ VICEVI ¤

Danas sam baš dobro raspoložena pa ću vam napisat nekoliko viceva. Nadam se da će vas barem malo razveselit...

Kako se pare ježevi?
Oprezno, vrlo, vrlo oprezno…
------------------------------------------------------------------------------------------------
Sedam patuljaka, na čelu sa Ljutkom, došli u Vatikan, ulaze u katedralu Sv. Petra i traže Papu. Došao Papa i pita ih šta hoće. Ljutko:
- Slušaj Papa, ima li koja časna sestra koja je manja od nas?
- Nema, kaže Papa.
- Ma možda ipak ima, razmisli malo?
- Ma nema kad vam kažem!
Ljutko, ljutito:
- Ma Papa, jesi li sto posto siguran???
- Ma Ljutko, sto posto sam siguran da nema niti jedne časne sestre manje od vas!!!
A šest patuljaka iza Ljutka:
- Ljutko je jebo pingvina, Ljutko je jebo pingvina...
------------------------------------------------------------------------------------------------
Stoji luđak ispred hotela i maše rukom. Naiđe poslovan čovjek i upita ga:
- Da li vam treba pomoć?
Luđak kaže:
- Pozvoni na parlafon!
-Na koji broj? - upita čovjek.
- Na broj 3. - kaže luđak.
Čovjek pozvoni i upita luđaka:
- A što sad?
- Sad bježmo!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Testiranje u ludnici. Tko točno odgovori na pitanje puste ga kući.
- Što je to: nosi se na nozi, od kože je, ima špigete?
Luđak odgovara:
- Cipela!
- Bravo, ti si pametan, puštamo te iz ludnice, idi kući.
Izlazi luđak van, svi se sjate oko njega pitaju:
- Što je bilo, kako je bilo, što pitaju....
Ispriča on njima što je bilo i sljedeći krene unutra.
- Što je to: stoji na zidu, ima kazaljke, pravi tik-tak?
- A jel' ima špigete?
-Nema.
- Mokasina!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Šeće pacijent po hodniku neuropsihijatrijske ustanove i vuče četku za cipele privezanu za konopac. Sretne ga primarius i vidjevši što radi, pita ga:
- Da li je to tvoj ljubimac?
- Ama, doktore, što vam je, pa zar ne vidite da je to obična četka?
- Ooooo! - začudi se ovaj i produži vrteći glavom i mrmljajući.
Kada je doktor nestao sa vidika, luđak se okrene četki i šapne:
- Što kažeš, Fifi, jesmo ga zajebali?!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Hvala Gđi. Crvenko-Zelenko na ovom vicu:

Vodi mama retardirano dijete u cirkus i pokazuje mu životinje.
Pokaže mu slona i kaže mu da ga nacrta. Mali nacrta krug i u sredini točku.
Sad mu mama pokaže zebru pa mu kaže da ju nacrta. On opet nacrta krug i u sredini točku.
Zatim mu mama pokaže žirafu. On nacrta krug i točku u sredini. Mama mu pokaže medvjeda i kaže mu da ga nacrta, a mali odgovara: E TO NEZNAM!



- 21:40 - RECI (4) - STAVI NA PAPIR - #

12.02.2006., nedjelja

El Rio = odabrana ekipa ?

Likovi: cura i dva frenda. Svi imaju 17 godina i idu u isti razred. Ona ima cipele i sako, a dečki tenisice, trapke.... Piju u parku i zajebavaju se. Zažele se plesa i kreću u El Rio. Na putu stanu popit zadnju pivu i smišljaju način kako da svi troje upadnu. Cura se ne brine za sebe. Samo želi da oni uđu. Dečki skidaju kape i jedan gura kapuljaču u jaknu. Ispred El Ria jedan dečko prima curu za ruku misleći da će ga tako pustit. Ona prilazi vratima, korača unutra i osjeća kako joj frend pušta ruku. Začuđeno se okreće i vidi redara koji ga gura van i govori mu da mora imat 20 godina ako želi uć. Dečki ostaju vani, a ona traži frendice. Hoda po El Riu i susreće drugog frenda iz razreda. On ima na sebi košulju i pita ju s kim je došla. Cura nezna što da odgovori. Osjeća se glupo... Ogluši se na pitanje i odlazi plesat. Na podiju vidi mlađe ušminkane cure i mlađe dečke u košuljicama. Nakon pola sata izlazi van i prilazi dvojici ostavljenih frendova. Osjeća se grozno! Mrzi redare i glupo pravilo koje glasi :ZABRANJEN ULAZ MLAĐIMA OD 20 GODINA koje skriva pravo pravilo: AKO SVOJOM ODJEĆOM OSTAVIŠ DOJAM DA NEMAŠ PARA=ZABRANJEN ULAZ!!Mislili bi da takvih gluposti više nema. Da je napokon došlo vrijeme kad smo svi ravnopravni. Ali, NE! To se dogodilo jučer... ZAKLJUČAK: Uvijek će te više "voljet" ako se prikažeš onakvim kakvim te drugi žele vidjet,a ne onakvim kakav stvarno jesi.
- 18:20 - RECI (8) - STAVI NA PAPIR - #

07.02.2006., utorak

NAPOKON..................ĐAVOLI!!

Inače slušam svakakvu glazbu i skoro na svaku vrstu mjuze mogu izać.... Zadnjih godinu dana patim za albumom od Đavola. To je stari bend iz Hrvatske čiji je bivši član bio Neno Belan. On mi ima predivne pjesme i Đavoli su mi zakon!! Tako je u zadnjih godinu dana, jedna od mojih zanimacija bila nabavit CD od njih. E pa jučer mi se ostvarila ta želja. Frend mi je spržio.....ne 1 nego TRI CD-a i sad sam jaaaaako sretna! Osim pjesama kao što su: Plešem ispod oblaka, Vino noći, Dotakni me usnama, Zaboravi, Kasno je za nas, Dolazi ljubav... Ova pjesma mi je jako lijepa:


Ponoćna zvona

Ponoćna zvona, odjek spor i lijen.
Baš kao i one noći kada bio sam njen.
Kad mi je rekla: "zauvijek sam tvoja,
S tobom ću čitav život, ljubav ti si moja"


Pust je moj grad, hodam polako niz ulicu.
Čini mi se kao da joj još mogu čuti dodir na svome licu.
Voljeh je više nego što ima zvijezda na nebu.
Sjeti li se ikad mene, iz Splita, tamo gore u hladnom Zagrebu?


Onda je jednom otišla od mene.
Nestala poput traka, tanke morske pjene.

- 22:51 - RECI (7) - STAVI NA PAPIR - #

02.02.2006., četvrtak

WHEN???

U nedjelju, koja je daleko iza nas, sjedila sam doma i umirala od dosade. Meni su sve nedjelje tako otužne. Jedino što me spašava je nedjeljna kava s Dujmom, Tinotom i Draganom. Već 2 godine, mi se tradicionalno nalazimo u nedjelju popodne u Timesu. To sad nije bitno... Htjela sam reć da sam ovu nedjelju doživjela potpuno drugačije. Moj frend iz osnovne, Mance (Young-G) me zvao da odemo kod Edisa (Master) da se sprdamo i snimamo neke pjesme. Edisa poznajem iz Tortuge i pričao mi je nešto da on piše tekstove tj. rap... Jedno vrijeme se vrtila neka njegova stvar u Tortugi. (naravno da ja nisam znala da je to njegova pjesma dok mi on to nije rekao) I tako sam ja došla kod njega u namjeri da radim nešto novo, nešto divlje u nedjelju... A drek...došla sam jer mi je doma bio kljuc! Ali mogu reć da sam se "lijepo" iznenadila kad su mi naredili da pjevam... U početku nisam htjela jer mi je bilo neugodno, ali kasnije sam se tako oživila da su mi čupali mikrofon iz ruku. To je kao kad mala djeca dođu prvi put kod nepoznatih ljudi u goste i onda su šatro sramežljivi, a za sat vemena roditelji mu obećaju živog pokemona samo da siđe sa ormara i da prestane nazivat domaćina ciganom. Snimili smo 2 stvari i jedva čekam da si to spržim i da se hvalim....sestri...i mami...
myspace


Danas mi je bio baš ok dan. Ma i više od toga ako ne računamo 2 sata probe večeras! Imali smo 4 sata..dobro imali smo i 6. sat, ali ja nisam došla. Nije me upisala! Rekla sam vam ja da me nitko ne doživljava. yupiiii! Vrijeme je bilo predivno i nakon markiranja kad smo se rastali s Mirnom oko 12.30, Sike i ja smo kupili 2 bureka, ledeni čaj, čokoladicu i žvakaće i otišli na plažu. Tako mi je bilo dobro. Mene taj čovjek full kuži i živcira me što neki ljudi misle da među nama ima nešto više od prijateljstva!!!!! Ležali smo na plaži, sprdali se, pričali... Baš mi je to trebalo! Došla sam doma u 6. Čim sam ušla u kuću počela me hvatat ona uobičajena napetost i nervoza. Zaboravila sam kako je to osjećat se bezbrižno...imala sam feeling da je ljeto. Htjeli smo se kupat, ali ja se nisam imala u čemu, pa smo odustali... Jedva čekam LJETO!
- 21:57 - RECI (5) - STAVI NA PAPIR - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Ja sam...

Omiljeni Li(n)kovi: