Image Hosted by ImageShack.us
Malo muzike














online

Broj posjeta od 5.4.2006.
Free Web Counter

Dok je nama nas...

26.04.2006., srijeda

Remorkeri

Za one koji neznaju Remorkeri su fan klub Đorđe Balaševića, a evo i kako su se oni predstavili na svojoj stranici...

Image Hosted by ImageShack.us

Zovemo se Remorkeri. Remorkeri su inače mali, mali brodovi koji vuku veeeeelike brodove.. a takvi smo i mi... Jednom je netko napisao pjesmu koja se zove Remorker i jednom se netko sjetio da bi se i mi mogli zvati poput pjesme... sa dodatkom slova "i" na kraju - čisto zbog množine... Priča kako smo se našli, kod svakoga od nas, počinje na isti način.. Internet - google - balasevic... i hoooop... OAZA...
Slijedili su prvi postovi, otvarali se novi topici, čitale se vijesti... kada jednoga dana osvane obavijest o početku prodaje karata za taj prvi, dugo očekivani koncert u Zagrebu, nakon tolikih godina... I da... gdje bi se dogodio prvi susret nego u redu za kartu... Nedugo nakon toga dogodio se i drugi susret - 02.08.2002. na Cvjetnom trgu...
To je dan kada ćemo ubuduće slaviti rođendan... I kada bolje razmislite to je zapravo super datum za imati rođendan jer pada u najtoplijem dijelu godine, što podrazumijeva da se slavi u prirodi uz roštilj, pivice (dobro, i colu), gitaru i "debeloga". No dobro... o tome ćemo kada dođe vrijeme... Nakon što smo objavili vijest o našem postojanju pronašli smo i mjesto gdje se svaki tjedan okupljamo i družimo. Trenutno je to kafić Princ Student, srijedom i petkom (novac za besplatnu reklamu tražit ćemo naknadno - btw jel' smo spomenuli da tražimo i sponzore), gdje uz Đoletove pjesme smišljamo razne planove vezane uz djelovanje našeg fan kluba. Da biste postali član Remorkera i saznali nešto više o nama morate naravno platiti članarinu koja iznosi 1 osmijeh kada vas prvi puta vidimo, a članarina se povisuje svakim slijedećim dolaskom sve dok vam osmijeh ne postane light-motiv.
Eto... to smo u kratko mi... ako vam bar malo zvučimo zanimljivo pridružite nam se i postanite i vi dio naše flote... jedan maaaaali brodić sa veeeeelikim srcem...



REMORKER
Dolaze snegovi.
Ne vredi, sve više i više mi smetaju studeni.
U kosu me nežno k'o sedefnu šnalicu udeni,
to mi treba -
moj mali zaklon ispod neba.

Otkači šlepove,
nanišani jutro i pusti tu ladju da klizi.
Pronašli su Ameri šifru za to:
"Take it easy" lutko lepa!
Zrela se breskva nebom cepa.

Spusti svetla, oduzmi gas,
smešnih stvari se bojimo.
Misliš da neko pita za nas?
Kao da ne postojimo.

Stavi misli u prazan hod,
stresi zvezde k'o dudove.
I polako nas uči brod
na te plišane sprudove.

I sanjaj...

Odlaze selice.
Lepršaju malena jedra po nebeskoj pučini.
Taj odlazak gusaka uvek me starijim učini
- put do raja.
O, zar je uzvodno do kraja?

Spusti svetla, oduzmi gas,
smešnih stvari se bojimo.
Misliš da neko pita za nas?
Kao da ne postojimo.

Stavi misli u prazan hod,
stresi zvezde k'o dudove.
I polako nas uči brod
na te plišane sprudove.

I sanjaj...




Evo što su neki od Remorkera napisali o Balaševiću:

Pitaju me: “Kako možeš voljeti njegove pjesme? On je prepatetičan. Kako ti ne dosadi biti na skoro svakom njegovom koncertu i toliko puta slušati iste pjesme, iste priče...?” Nikada nisam pronašla način da im objasnim svoj odgovor... Volim ga jer je uvijek tu... Prepatetičan ili ne, njegove pjesme dotiču neke moje najdublje osjećaje. Njemu dopuštam da ponekad svrati i izmami suze na moje oči, jer on zna da je suza kraljica... On zna da je suza najmoćnija vodena sila. Sluša moju tišinu i... vrati mi osmijeh. A isto tako zna kako je dobar osjećaj vratiti osmijeh na lice na kojem još uvijek ima tragova suza... To su one neke najintimnije “vračke” koje imamo on i ja... Postoje i oni drugi, svakodnevni trenuci koje provodimo skupa. Obično se sretnemo u mom autu dok putujem na posao. Slušam ga dok mi govori o nekim prošlim vremenima i o trenucima koji tek trebaju doći... Tada se dešava neka magija... boje postaju jasnije i sve poprimi neki poseban sjaj... Otkrivam smisao i u onim stvarima koje do tada baš i nisu bile smislene. Na neki neobjašnjiv način ta naša jutarnja putovanja ispune me ogromnom količinom pozitivne energije koja je vrlo važna za ostatak mog dana. Nadjemo se mi i na nekim popodnevnim kavicama. Tu su teme našeg druženja malo ležernije i uglavnom odaberemo neki ritam koji ovisi o trenutku i samo uživamo u muzici... on pjevajući, a ja slušajući ga. Kako mogu voljeti njegove pjesme, pitaju me. E pa mogu, jer je svaka pjesma jedan mali život u kojem pronalazim stvarne likove. Možda nitko ne zna da bagremovi pod kojima sam ljubila njega jedinog pravog i nisu bili bagremovi, ali to ih ne čini manje važnim drvećem... Postoje oni neki durovi i molovi koji zvuk klavirskih tipki pretvaraju u slike na kojima vidim kako odvode lepu Protinu kći i u kojima čujem praporke... Baš uvijek se naježim slušajući jecaje Šenove violine! Ponekad mi se čini da je vidim kako se smije da bi već u sljedećoj pjesmi pustila suzu. Violina koja se smije i plače... kako ovo nekome objasniti? Ma nema šanse, šta vam je! Neke je stvari i bolje ne objašnjavati... I sada kada razmišljam... nije ni važno da li će netko shvatiti zašto je meni Balašević toliko važan! Važno je da ja to znam! I postoji još nešto jako bitno u cijeloj toj priči... Na koncertu, u prvim redovima, pored mene stoje ljudi u čijim sam očima pronašla sjaj rijetkosti. Oni nisu samo Djoletovi fanovi, oni su moji prijatelji, a Djole je onaj retki začin koji nas je spojio. Možda ne postoji način da nekome objasnim koliko me njegove pjesme i koncerti ispunjavaju, ali ionako šta su riječi... samo kremen što se izliže kad tad... Volim ga zbog mnoštva malih sitnica koje na kraju čine za mene jednu veliku stvar... i hvala mu na tome...

by: malimis


Prva ljubav... hmmm simpatičan naziv pjesme pomislih jednog dana prije 18 godina dok sam potajno proučavala šarene omote tatinih ploča. Bila sam djete i još uvijek vjerovala da mogu postati graciozna ruska balerina, buditi se uz poljubac nježnog plemića u okružju cvijeća i snijega. Ipak plemići su s vremenom postali grubijani, cvijeće su zamjenile isprike o teškoj situaciji u državi i rasipanju na nešto što uvene do idućeg viđenja, a eto snijega još ima na razglednicama...no ipak on je još tu. Svaki put kad sam ispod d-mola potražim taj mali omot zagrlim ga i sklupčam se kao nekad ispod stola u nadi da će bar par minuta to biti moj kutak u ovom svemiru. No kako kažu veliki mislioci san prestaje kad ga ostvariš. Ja sam svoje odsanjala i postala otvorena za sva kretanja misli i ljudi i pružila priliku ljudima kojima na spomen njegova imena svjetlucne ona posebna iskrica u oku i koji znaju vrijednost bijele mašnice od svile. Svaka pjesma postala je dio moga života bar u jednom stihu i bila sam ponosna na to jer to sam tražila – povratnu informaciju. I odjednom stupaju vojničke čizme oko nas i morala sam svoj omot pospremiti u mali kovčeg najvećih ljubavi i praviti se da ne znam ništa o nekoj državi, o nekim ljudima, o njemu. Gdje je moje djetinjstvo, drveni konjić, gdje su prve ljubavi i oni bezbrižni dani ispod divljeg badema. Često sam se pitala –zašto-, ali nije bilo odgovora. Odjednom su oni ljudi bili na drugoj strani, a znate da nema druge strane. Iz rata sam izašla odrasla i za taj veliki čin dobila album devedesete da mi da odgovore na sva ona pitanja i odjednom je sve još više boljelo jer odgovor je bio –zato-. Poput hit enciklopedije iz mog djetinjstva. Sve je to bila režija velikih, ali zagrljaji ljudi koji su opet bili na mojoj strani bila je dovoljna da budem ponosna na to što sam mala. Nije tu bilo puno riječi, tek pokoji jecaj, beskraj suza, nesane noći i tada sve popularniji neki piratski njegovi cd-ei. Oduzeli su nam vrijeme i blizinu, ali nisu dušu no ipak takvi to nikad neće shvatiti jer takvi to nemaju. Odlazak u veliki grad poput prave provincijalke bio je još jedan teški udarac na moje samopuzdanje jer sam se bojala spoznaje da takvih kao ja nema puno. I bila sam u pravu i u krivu. Nema ih puno, ali ovi koji su tu su jako posebni i neprocjenjivi. Zahvalna sam im što su mi omogućili da uočim da to što sam drugačija napokon nije loše, nego naprotiv jako je posebno i imam s kim to djeliti. Prvi posljeratni koncert u Sarajevu, više policije nego ljudi, bezdušni snajperisti na razrušenim zgradama, švercanje loze unutar dvorane i taj veliki strah od nastavka priče...ali kad sam pogledala u ljude oko sebe i shvatila –to je to- to sam htjela, tu mogu biti ja, mogu plakati i grliti svoj mali omot jer ti ljudi znaju šta je to. Mutno se sjećam svega zbog suza i silnog uzbuđenja, ali nikad neću zaboraviti kad nam je rekao –volim vas- jer je to i mislio i cijela se dvorana uhvatila za ruke i rekla –volim te- to je bila ljubav koja ne prestaje. I onda dugoočekivana zagrebačka zimska noć koju su trebale ugrijati emocije divnih ljudi, ali smo se morali stopiti u masu šminkeraja, a oni protesti ispred dvorane pokazali su koliko su jaki jer ih nije bilo dovoljno ni da transparent drže, iako ne znam ni šta su to imali za reći. Ipak mi smo na ovim i sličnim stranicama pronašli sebe i prijatelje, ali one prave. Na koncertima kad promatram ljude oko sebe svi potajno iščekuju onu svoju posebnu pjemu onu koja je kao za njih pisana, i sve skupa izgleda kao velika lutrija svako čeka svoj broj. Ipak na ovoj lutiji svatko dobija, svaki broj bude izvučen, svaka pjesma bude otpjevana, svaka karta bude prodana jer ta lutija dolazi samo rijetko u naš grad, ali nas napuni da živimo do idućeg viđenja na tom divnom spomenu. Oživljujući taj spomen povremeno priuštim si pravu rapsodiju emocija, tuge i sreće, suza i smjeha, a naposljetku i posebne poglede svojih prijatelja s onom posebnom iskrom koja znači -nisi sama u ovom posebnom trenutku, uživaj-.

Biti čovjek bi trebalo značiti imati izbor. Koliko predmeta, boja, gradova, glazbenika, filmova, snova...do zvijezda. Zato moji prijatelji, Vi birate i ne zaboravite «bolje sami nego u lošem društvu». Zato čitate ove stranice.

by:Denny


I vi dragi čitatelji možete poslati vaše tekstove vezane uz početak slušanja Balaševića, o samome Balaševiću iz vaše perspektive i o svemu vezanom za kantautora iz Novog Sada na Dunavu...

Kako postati Remorker i ostalo vezano uz njih potražite na njihovoj stranici i forumu

- 23:11 - Komentari (2) - Isprintaj - #

24.04.2006., ponedjeljak

Izvještaji, slike i video klipovi

Predstavljamo vam izvještaje, slike i filmiće iz KSET-a s dva koncerta (ne)normalnog benda 24. i 25. 03. 2006. Ali nije to samo priča o koncertima nego i o onome što se dešavalo prije, između i poslije koncerata. Sve to upakirano je u jednu sasvim novu stranicu posvećenu samo tome, a koja je nastala suradnjom (ne)normalnih balaševićevaca i Remorkera. No da ne duljimo previše, sve to možete pogledati i sami na www.remorkeri.hr/kset , ili na balasevic.org ili direktno na www.balasevic.org/bend/kset2006 .

UPDATE ==> Obavijesti preuzete sa stranica Remorkera i Nenormalnih.

- 16:17 - Komentari (7) - Isprintaj - #

20.04.2006., četvrtak

Nenormalni koncert

Evo još nenormalnih koncerata...

29. april
Labin
- klub "Tarantula". Koncert počinje u 24h a cena karte je 25 kuna.

30. april
Zabok
- disco klub "Tropic bar" sa početkom u 21h. Karte u pretprodaji koštaju 20 kuna i mogu se kupiti u Temple baru, Stubicke toplice; Restaurant Jezera, Bedekovcina. Na dan koncerta cena je 30 kuna.

- 19:35 - Komentari (8) - Isprintaj - #

17.04.2006., ponedjeljak

Mali zadatak za vas

Sječate se možda vaših početaka slušanja Balaševića ?!
Tko vas je „navukao“ na njega, koju ste pjesmu prvu čuli ?
Najljepše uspomene sa koncerata, možda ste se sa njim upoznali?
Imate li svoju nekakvu priču koja vas veže za tog kantautora iz Novog Sada.
Ako imate i želite podjelit sa nama, slobodno možete, bit će nam zadovoljstvo objavit vaše priče u našim postovima.
Podjelite vašu čaroliju sa nama!
Sastavite post dulji od jednog komentara i pošaljite na mail.


- 23:20 - Komentari (7) - Isprintaj - #

12.04.2006., srijeda

Nenadjebivi

Image Hosted by ImageShack.us
Nenadjebivi su prateći bend Đorđe Balaševića. Pa da ubuduće nebude zamjena između Nenadjebivih i Nenormalih evo kratki opis svakog od člana benda...


ALEKSANDAR DUJIN - "DUJA"
Image Hosted by ImageShack.us

Duja je pijanista, aranžer, producent i pomalo lav. U jazz krugovima poznat je još iz "Meta sekcije", pa iz grupe "Californija", iz rada sa novosadskim big-bandom, a u Beču, gde je završio "jazz-conservatorij", objavio je više CD-a, poslednji sa grupom "ADO-ADO", kultnom u austrijskim okvirima.

Prvi put sam ga sreo na "novosadskom letu 77", sudbina je htela da delimo program pola-pola, u "tribini mladih", on sa oktetom svojih gimnazijalaca, a ja sa grupom "Žetva", kada sam prvi put otpevao legendarni "Razdeljak". Nismo se poznavali, ja sam naravno gledao preko tog klinca, i kada ga je Caki nešto kasnije doveo u prvu i jedinu postavu "Ranog mraza", pravio sam se da ga nisam registrovao ranije. Uradio je aranžmane za singl "Život je more/Oprosti mi, Catherine", onda nas je vojska naizmenično onesposobljavala jednog za drugim, a otkad se pojavio u Tuzli (u uniformi i sa ćevapima u lepinji, kada sam ja tamo gostovao sa "Neoplantima" ), uradio sam samo jedan koncert bez njega, u Novom Sadu, 1992. i to zbog "više sile", sasvim opravdano. Duja inače igra odlično tenis, basket, zna ga dobro, NBA (novo-bečejski atar). On i ja smo hiljadu puta ostajali sami protiv svih. Profesor tačno zna kad koji dur ili mol može da mi ponudi, kao jabuku. Sa njim bih smeo da održim koncert za čopor "Đavola sa Tasmanije". Ma šta hteo? Baš bih voleo, štaviše.


DUŠAN BEZUHA - "DUDA"
Image Hosted by ImageShack.us
Duda, gitara, producent, aranžer, Ovan.
Svirao je u grupama"Tilt" i "Suncokret", danas ponekad nastupa sa svojim blues bendom "Zona B" u SKC-u, KST-u i na sličnim "kulturnim " mestima, rađe je u studiju. Kao producent nanizao je mnogo slavnih "skalpova", Viktorija je u svojim najboljim danima bila overena njegovim producentskim pečatom, svirao je na pločama Bajage, na primer, i na nebrojenim (stvarno ne-bro-je-nim) pločama manje i više poznatih grupa, njegov studijski rad, doveden do perfekcije, imao je kao jedinu manu to što ga je odvikao od živih svirki, i nadam se da ga rad u našem bendu raduje onoliko koliko i on raduje bend, jer njegova rafiniranost i nenametljivost polako i sigurno su nam se uvukle pod kožu. Dudu sam upoznao davno, zapamtio sam ga po osmehu uz koji mi je (kao član "Suncokreta") pozajmio gitaru na kojoj sam odsvirao "Snašu na salašu", isti taj osmeh sačekao me je posle petnaest godina u studiju "Pink" u Zemunu kad smo zajedno radili "Jedan od onih života", i posle preeksponiranih gitarskih deonica koje su me godinama (posebno ranijim) proganjale, odjednom ona kultivisana "akustara" na "Posvađanoj pesmi", prelepa tema na "Portretu", solo na "Luzeru".

Duda je pravi momak, šta da vam kažem. On štima i na sceni i u životu. To je to.


ĐORĐE PETROVIĆ
Image Hosted by ImageShack.us
Đorde, klavijature, aranžer, producent, profesor na muzičkoj akademiji, ing. elektronike, Ovan.

Između ostalog, Đorđe je svirao u grupi "Zajedno", sa "Van Gogh"-om, u famoznoj grupi "Papatra", ranih osamdesetih. Jedan je od pionira kompjuterske muzike u našem pop-rocku, a u istom žanru je u takozvanoj "ozbiljnoj" muzici evropski poznat i priznat. Da bih naveo njegove producentsko-snimateljske pulene morao bih da ispucam celu stranicu, čak i na puste inicijale, drugi put, možda?

Upoznali smo se na "Dunjo moja", gde je formalno bio snimatelj u studiju, ali je obavljao lavovski deo producentskog posla, sarađivali smo i na sledećem LP-iju, ("Slovenska"), kad sam nakon toga napustio PGP i stari tim saradnika, poveo sam za sobom i Đorđa, jedinu "stvar" koja je vredela u izvikanom "studiju-5" i zamolio ga da bude producent na "Bezdanu", ostalo je histerija.

Kad smo mu 1992, predložili da izađe sa nama na scenu "Sava centra", prihvatio je to sa takvim elanom da nam je svima bilo neprijatno što ga i ranije nismo pitali. Duja se tada prebacio isključivo na klavir, a zvuk benda dobio je kvalitet koji ga je definitivno podigao na vrh. Neću da pričam o tome šta je Đorđe učinio za moje pevanje, snimci, stari i novi, to slikovitije pokazuju.

Bez Đorđa (Petrovića) nikad ne bih snimao ploču. Shvatite ovo kao izjavu pod zakletvom.


GABOR BUNFORD "Buga" (saksofon, udaraljke)
Image Hosted by ImageShack.us


DRAGAN IVANOVIĆ (bas gitara)
Image Hosted by ImageShack.us



IGNAC ŠEN "Maestro" (violina)
Image Hosted by ImageShack.us


PETAR RADMILOVIĆ "Pera zver" (bubanj)
Image Hosted by ImageShack.us



BIVŠI ČLANOVI BENDA


JOSIP KOVAČ "Kiki" -preminuo
Image Hosted by ImageShack.us
Josip Kovač - Kiki, stalni član Plesnog orkestra Radio Novog Sada, virtuoz na saksofonu, preminuo je posle kraće i teške bolesti.

Prvih pet godina svoje karijere svirao je u Nemačkoj i Švajcarskoj. Svirao je i violinu i sve vrste saksofona: sopran, alt i tenor, nastupao sa Dušanom Gojkovicem, Stjepkom Gutom, A. Dujinom, učestvovao u projektima i na festivalima džez i zabavne muzike, bio je dugogodišnji član pratećeg benda Đordja Balaševića.

Odlazeći, Josip Kovač - Kiki ostaje zauvek muzičko znamenje ovog grada.

Evo šta je Đole rekao o Kikiju...

Kiki, tenor sax, flauta, violina, Jarac.

Po nekim nepotvrđenim izvorima, u Novom Sadu ipak postoji jedan bend u kom Kiki nije svirao, ali to je bend sa periferije grada. Ova šala i nije baš jako šala kad se zna da je Kiki zbog svoje univerzalnosti bio prava zvezda prelaznih rokova me]u novosadskim bendovima, a pamte ga i poznati krugovi po zapadnoj Evropi gde je godinama svirao. Srećom, zlatno doba tezge je prošlo, dani festivala i big bendova, takođe, tako da sam i ja najzad mogao malo da si priuštim starog dabrog Kikoa, na svojim koncertima. Znali smo se godinama, međutim ja sam pripadao klanu "Neoplanta" koji su Kikija uvek smatrali opasnom konkurencijom, i prvi ton koji je odsvirao u jednoj mojoj pesmi bio je tek onaj sax solo na kraju "Bagrenja", ali vredelo je čekati. Na sceni besprekoran, sa totalnom muzikalnošću i osećajem mere, Kiki uvek dodaje onoliko vatre koliko treba da "provri", puno mi pomaže, zaista.

Na prethodnim pločama malo je zabušavao u studiju, uvek su se "poklapali" neki termini, ali na sledećoj ce se pošteno "naduvati", ja vam kažem.

Posle snimanja će morati da se malo zaposli u Paraćinskoj fabrici stakla, kao duvač, ne bi li došao do daha.


ALEKSANDAR KRAVIĆ "CAKI"
Image Hosted by ImageShack.us
Caki - basista, pravnik, urednik filmske redakcije na TV-u, Jarac.

Svirao u svim bendovima sa Dujom, u "Pekinškoj patki", "Jet Set"- u, u grupici "Caffe Express", koja je harala igrankama.

Krajnje je vreme da denunciram Cakija. I on je svirao Titu, nisam samo ja , eto. Tako smo se upoznali, "bezbednost" je poskidala neke muzičare sa liste putnika za Karađorđevo, i Caki je uskočio bez problema, Josip Broz nije ni primetio. Kasnije je A/C vrbovao Duju u naš bend, snimili smo pomenuti singl zajedno, pa smo se po nestanku "Ranog Mraza" dosta družili, imao je studio u ćaletovoj kući i samo čekao da se moj tadašnji basista zamisli na trenutak, pa da sa svojim "fretlesom" partizanski uskoči u bend u koji se Duja već vratio. Od "Bezdana", smo zajedno, i do nekog crnog bezdana ćemo i biti, kako stvari stoje.

Caki je naš "doktor na putu", mene je naprimer usred koncerata u Skoplju "alternativno" izlečio nekim travčicama, ni danas mi nije jasno kako. Ekolog, smrtni neprijatelj pušenja u kombiju, i mesožderskih krajputaških obroka, pokretačka energija svih naših poduhvata, takozvani "Lički anlaser".


DRAGOLJUB ĐURIĆ (bubnjevi)
Image Hosted by ImageShack.us


Svi tekstovi su preuzeti sa interneta, te su pisani na izvornom srpskom jeziku

- 16:35 - Komentari (8) - Isprintaj - #

10.04.2006., ponedjeljak

(Ne)normalni

Image Hosted by ImageShack.us

A sve je pocelo slucajno, iako slucajnost ne postoji, jedne zimske, januarske noci s kraja jednog veka, kada se nekoliko entuzijasta srelo u ovom virtualnom svetu, premostivsi naizgled neprevodive dubine i ubravsi struk brsljana normalnosti sa tog jednog zida visokog, najviseg; ostavljajuci daleko za sobom plemenske vatre balkanskih podela. Okupila se grupa ljudi, onih sto kao keyword prilikom prve pretrage na Internetu unose rec: Balasevic. Ta kljucna rec je bila samo sifra po kojoj su se poceli prepoznavati Normalni, oni koji su u ovom medjuvremenu razuma ipak o(p)stali na svojim cvrstim obalama, van zlokobnih matica Devedestih...

(Ne)normalni balasevicevci nisu politicka organizacija, ne nude program, nece se kandidovati na nekim izborima i nemaju teritorijalnih pretenzija. Nasa teritorija je Planeta, svi ti bulevari sveta koji pamte muziku nasih koraka, od Toronta do Sidneja. Rec ovde, dakako, nije samo o obicnim fanovima Djordja Balasevica, kao sto ni u pesama Majstora nije rec samo o muzici. Rec je o svojevrsnom mentalnom otporu onima koji su sve moguce vrednosti sistematski unistavali proteklih godina. Oni koju su pokrenuli i koji odrzavaju ovu prezentaciju, to cine iz sopstvenog zadovoljstva, ni po cijem nalogu, cak ni Djordja Balasevica, iako u saradnji sa njim i njegovim prijateljima. Mi nismo tek publika koja postoji samo dok traje predstava Cirkusa Koji Uvek Odlazi, jasno vam je to...

(Ne)normalni su uglavnom generacija prvih Djoletovih stihova; Neki Novi Klinci koji su sazrevali kako su i te pesme sazrevale i starile; Bistrooki nepomucenog Razuma. Da bi se postalo deo (ne)normalnog sveta, koji se gotovo antropoloski razlikuje od sveta iz kojeg smo dobrovoljno izbegli, nije potrebno prolaziti neke formalnosti. (Ne)normalnost se naprosto zivi. Nije to glava-pismo...Ili jesmo, ili nismo? Ukoliko ste uocili tu razliku - cestitamo, na pravom ste putu.

Zasto (ne)normalni i cemu zagrade? Zato sto smo mi uistinu oni Normalni, koji su cutali, godinama skrajnuti i postidjeni pred Ludilom. Ili mozda Nenormalni, u ocima onih koji sve ovo jednostavno ne razumeju? Ma kako bilo, u svakom slucaju - Svoji ...

(Ne)normalnost jednostavno ne moze prestati da postoji, ne sme; jer to je mozda jedan od poslednjih materijalnih dokaza da bas sve nije otislo u vrazju mater...
I zato ce ovo srce nastaviti da bubnja taj vecni tam-tam otpora, dok nas bude...


Tako su nenormalni opisali sebe na svojoj stranici www.balasevic.org, pa sam ja samo kopirao njihov tekst, teško da ću ih ja nešto bolje opisati.

- 17:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #

08.04.2006., subota

Izjasnite se...

Zanima me o kojim temama bi htjeli da se ovdje piše i raspravlja.
Jer bi zbilja htio da ovo postane blog, gdje bi svaka tema mogla se raspravljati, a da se svaki prijedlog realizira, a ne da postane ovo neki privatni blog.
U opisu bloga sam stavio jednu anketu, jer me zanima koju brzinu ineterneta ljudi imaju, pa da se blog može prilagoditi većini, jer vjerujem da sadašnji izgled bloga onima sa 56K modemom poprilično sporo otvara (ili se varam, nadam se). Planiram još neke ankete tako da se uspije napraviti što bolji dizajn i izgled za sve.
Možete slati prijedloge za pjesme koje bi htjeli da sviraju na ovoj stranici (znam da sam već to prije spomenuo, al' ponavljanje je majka učenja).

Očekujem vaše prijedloge pa da ovaj blog zaživi punom parom.


- 11:53 - Komentari (9) - Isprintaj - #

06.04.2006., četvrtak

Svirka (Ne)normalnih

Nakon dva dana dobre svirke (Ne)normalni Balašević tribute band održat će novu svirku i to 28.4.2006. u Rijeci- klub "2 lava". Karte će se prodavati na dan koncerta na ulazu po cijeni od 30kn.
Dobru zabavu i ugodan provod svima koji će se naći na tom koncertu...

- 14:13 - Komentari (10) - Isprintaj - #

05.04.2006., srijeda

Otvorenje...

Dolazim, sto dukata donosim,
i kašmirsku maramu čudesnih boja.
Dolazim, da te opet zaprosim,
dok te drugom ne daju, ljubavi moja.


Bolje riječi za uvod nisam mogao naći, svi veliki događaji počinju ovim stihovima, pa se tako nadam da će i ovaj blog postati veliki i da ća uspijeti okupiti što više zaljubljenika pjesama svima na dobro poznatog Balaševića.
Namjena ovog bloga je kao što piše u opisu da svi oni koji su povezani na neki način sa Balaševićem budu na jednom mjestu i da tu ostavljaju svoje dojmove sa koncerta, pročitanih knjiga, odslušanih pjesama i svime ostalim što je vezano uz Balaševića.
Osmišljeno je tako da svaki od vas može sudjelovati u održavanju ovog bloga aktivnim tako da nam šalje svoje tekstove na mail, pa se tako i ti tekstovi mogu naći kao objavljeni postovi.

Ujedno molim sve posjetitelje ovog bloga da se suzdržavaju komentara u kojima pozivaju na svoj blog, te raznoraznih lanaca sreće jer se to tolerira kao spam te će ti komentari biti obrisani i prijavljeni te će tako izgubiti pravo komentiranja na svim blogovima, a ako će se tako nešto ponoviti sa neregistriranim korisnicima, zabranit će se komentari na blog osobama bez korisničkog računa.

Nadam se da će nas ovaj blog povezati i da će biti svima ugodno druženje na ovom blogu..

Ne bije nas dzabe glas... Zadeni za sesir klas...
I mater vetru dok je nama nas...



UPDATE:
Upozoren sam da je bilo problema sa ostavljanjem komentara, al' sad je sve sređeno i možete početi ostavljati svoje komentare.
Ako primjetite još kakvu nepravilnost u radu bloga molim da mi javite na maail.

- 15:02 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis
Svoje pohvale, pokude, prijdloge, dojmove o ovoj stranici možete slati na mail.
Isto tako možete slati svoje prijedloge za pjesme koje želite da vam sviraju kada ste na ovim stranicama.
Šaljite svoje dojmove sa koncerata, slike, dojmove o pročitanim knjigama, novosti, te sve vezano uz Balaševića što bi moglo biti objavljeno na ovoj stranici.
Ova stranica je zamišljena da ju stvaraju svi ljudi koji imaju neku vezu sa Balaševićem, te je svaki prijedlog dobrodošao.
Ugodan boravak na ovoj stranici žele vam Balaševićevci.


ANKETA:

Rezultati ankete "Koju internet vezu koristite"
Izdanja
ALBUMI

MOJOJ MAMI UMESTO MATURSKE SLIKE... (1979)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Uvod
2. Sve je dobro, kad se dobro svrši
3. Drago mi je zbog mog starog
4. Jedan Saša iz voza
5. Uticaj rođaka na moj životni put
6. Mnogo mi znači to
7. Neki novi klinci
8. Stara pesma
9. Moj friend ima Rock and Roll bend
10. Brakolomac
11. Prodaje se prijatelj



ODLAZI CIRKUS (1980)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Priča o Vasi Ladačkom
2. Još jedna gorka pesma
3. Nisam bio ja za nju
4. Menuet
5. Život je more
6. Pa, dobro, gde si ti?
7. Mirka
8. O, kako tužnih ljubavi ima
9. Ostaje mi to što se volimo
10. Odlazi cirkus



PUB (1982)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Ilona
2. Ratnik paorskog srca
3. Za sve je kriv Toma Sojer
4. Za treću smenu
5. Lepa protina kci
6. Pesma o jednom petlu
7. Boža zvani Pub
8. Predlog
9. Na pola puta



CELOVEČERNJI THE KID (1983)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Celovečernji The Kid
2. Vi ste jedan običan miš
3. Crni labud
4. Blues mutne vode
5. Svirajte mi "Jesen stiže, dunjo moja"
6. Don Francisco Long Play
7. Medena vremena
8. Lunjo
9. Nikad kao Bane
10. Neko to od gore vidi sve



003 (1985)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Noć kad sam preplivao Dunav
2. Baby Blue
3. Morao sam da se odselim
4. Bela lađa
5. Al' se nekad dobro jelo
6. Slovenska
7. Mani me se lepa Nasto
8. Olivera
9. Put u središte zemlje
10. Badnje veče


BEZDAN (1986)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Sve je otišlo u Honduras
2. Virovitica
3. Ne volim januar
4. Nema više benda kao "Neoplanti"
5. Bezdan
6. Narodnjaci
7. Ne lomite mi bagrenje
8. Slow motion
9. Stari orkestar


U TVOJIM MOLITVAMA-BALADE (1987)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Neko to od gore vidi sve
2. 1987
3. Ne volim januar
4. Bezdan
5. Olivera
6. Slow motion
7. Samo da rata ne bude
8. Neki novi klinci
9. Ne lomite mi bagrenje
10. Poluuspavanka
11. Lepa protina kći
12. Priča o Vasi Ladačkom
13. Život je more
14. Slovenska
15. Prva ljubav
16. Svirajte mi Jesen stiže dunjo moja
17. Odlazi cirkus


PANTA REI (1988)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Soliter
2. Neki se rode kraj vode
3. Oni
4. Šansona
5. Nemam ništa sa tim
6. Starim
7. Čekajući Montenegroexpress
8. Jednom
9. Requiem


TRI POSLERATNA DRUGA (1989)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Šugar rap
2. Još jedna pesma o maloj garavoj
3. Devojka sa čardaš nogama
4. Ćaletova pesma
5. D-moll
6. Kad odem
7.Saputnik
8. Remorker
9. O, Bože



MARIM JA (1991)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Čovek za koga se udala Buba Erdeljan
2. Ringišpil
3. Slabo divanim mađarski
4. Marim ja...
5. Nevernik
6. Divlji badem
7. Citron pesma
8. Olelole
9 .Kako su zli dedaci razbucali proslavu godišnjice braka kod mog druga Jevrema


JEDAN OD ONIH ŽIVOTA (1993)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Ja luzer?
2. The last march
3. Krivi smo mi
4. Posvađana pesma
5. Dan posle ponedeljka
6. Provincijalka
7. Portret mog života
8. Stari laloški vals
9. Čovek sa mesecom u očima


NAPOSLETKU (1996)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Naposletku...
2. Dođoska
3. Namćor
4. Regruteska
5. Poslednja nevesta
6. Miholjsko leto
7. Sin jedinac
8. Drvena pesma
9. Uspavanka za dečaka


DEVEDESETE (2000)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Devedesete
2. Živeti slobodno...
3. Balkanski tango
4. Plava balada
5. Stih na asfaltu...
6. Lege'da o Gedi Gluperdi
7 .Sevdalinka
8. Kao talas...
9. Nedostaje mi nasa ljubav...
10. Naopaka bajka
11. Dok gori nebo nad Novim Sadom
12. Mrtvi..
13. Devedesete


DNEVNIK STAROG MOMKA (2001)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Otilia
2. Ljerka
3. Ankica
4. Jaroslava
5. Eleonora
6. Nevena
7. Anita
8. Julia
9. Branislava
10. Ognjena
11. Ljudmila
12. Anđela


OKRUGLI TRAG NA MESTU ŠATRE(01) (2002)
Image Hosted by ImageShack.us
CD1
1. Priča o Vasi Ladačkom
2. Poslednja nevesta
3. Čovek za koga se udala Buba Erdeljan
4. Miholjsko leto
5. Princezo, javi se...
6. Provincijalka
7. Marina
8. Na Bogojavljensku noć
9 .Sin jedinac
10. Život je more
11. Ja luzer?
12. Kao talas...
13. O, kako tužnih ljubavi ima?
14. Lunjo...
15. Uspavanka za dečaka
CD2
1.Marim ja
2.Živeti slobodno
3. Ne volim januar
4. Neki novi klinci
5. Balkanski tango
6. Stih na asfaltu
7. Još jedna pesma o prvoj ljubavi
8. Jednom su sadili lipu...
9. Namćor
10. Noć kad je Tisa nadošla
11. Olelole
12. Pile moje, kako stvari stoje...
13. Protina kći
14. Za treću smenu
15. Ostaje mi to što se volimo


RANI MRAZ (2004)
Image Hosted by ImageShack.us
1. Priča o Vasi Ladačkom (instrumental)
2. Aco-Braco
3. Čivutski vrt
4. Kere varašanke
5. Lađarska serenata
6. Bože, Bože
7. Galicija
8. Tvoj Neko
9. Maliganska
10. Ja Vas,kanda,znam
11. Pred zadnji sneg
12. Kao rani mraz
13. Priča o Vasi Ladačkom


----------------------------------------
KNJIGE

Klikom na ime knjige možete otvoriti knjigu u .pdf formatu...


DODIR SVILE
Image Hosted by ImageShack.us


TRI POSLERATNA DRUGA
Image Hosted by ImageShack.us


I ŽIVOT IDE DALJE
Image Hosted by ImageShack.us


JEDAN OD ONIH ŽIVOTA
Image Hosted by ImageS</span></div>

<!-- Kraj -->

			</td>
		</tr>
	
	</table>
		
	</td>
</tr>
</table>



<!-- Didomi start -->
<script type=window.gdprAppliesGlobally=true;(function(){function a(e){if(!window.frames[e]){if(document.body&&document.body.firstChild){var t=document.body;var n=document.createElement("iframe");n.style.display="none";n.name=e;n.title=e;t.insertBefore(n,t.firstChild)} else{setTimeout(function(){a(e)},5)}}}function e(n,r,o,c,s){function e(e,t,n,a){if(typeof n!=="function"){return}if(!window[r]){window[r]=[]}var i=false;if(s){i=s(e,t,n)}if(!i){window[r].push({command:e,parameter:t,callback:n,version:a})}}e.stub=true;function t(a){if(!window[n]||window[n].stub!==true){return}if(!a.data){return} var i=typeof a.data==="string";var e;try{e=i?JSON.parse(a.data):a.data}catch(t){return}if(e[o]){var r=e[o];window[n](r.command,r.parameter,function(e,t){var n={};n[c]={returnValue:e,success:t,callId:r.callId};a.source.postMessage(i?JSON.stringify(n):n,"*")},r.version)}} if(typeof window[n]!=="function"){window[n]=e;if(window.addEventListener){window.addEventListener("message",t,false)}else{window.attachEvent("onmessage",t)}}}e("_tcfapi","tcfapiBuffer","tcfapiCall","tcfapiReturn");a("_tcfapiLocator");(function(e){ var t=document.createElement("script");t.id="spcloader";t.type="text/javascript";t.async=true;t.src="https://sdk.privacy-center.org/"+e+"/loader.js?target="+document.location.hostname;t.charset="utf-8";var n=document.getElementsByTagName("script")[0];n.parentNode.insertBefore(t,n)})("03c24551-d648-4df2-98f9-2ed3dd7b05a8")})();