djecko

subota, 12.11.2005.

razumjevanje

Svaki čovjek na ovom svjetu traži razumjevanje, ali većina ih nije spremna razumjeti druge. Ali to se događa i u većim sredinama. Ako neko nije dobre volje, ako je tužan ili potišten ti to moraš primjetiti inače si bešćudna stoka, a kad se tebi dogodi nešto što te baci u ponor nitko od njih to ne vidi.
Isto je i sa stvarima koje nas usrećuju. Većina ljudi se bavi sportom jer ih zabavlja i usrećuje. Ja se naprimjer volim penjati. Visim po rukohvatima, prozorima i sličnim mjestima. I kad me neko na nekoj visini svi viču i vrište na mene, kao past ću. A skoro svaki dan neki sportaš slomi neku kost a ja još nikad nisam pao.
Ja sam smo jedan primjer. Većinu povučenih ljudi, sanjara i opštenito «drugačijih» ljudi društvo smatra ludima
Na selu je to još izraženije. Ako nisi klon društva, potuno siizbačen iz njega

- 20:23 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

moj mail

  • momo123@net.hr
    Za sve one koji nemaju pametnijeg posla ili me kojim čudom trebaju neka se jave:-)