Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/djecko

Marketing

razumjevanje

Svaki čovjek na ovom svjetu traži razumjevanje, ali većina ih nije spremna razumjeti druge. Ali to se događa i u većim sredinama. Ako neko nije dobre volje, ako je tužan ili potišten ti to moraš primjetiti inače si bešćudna stoka, a kad se tebi dogodi nešto što te baci u ponor nitko od njih to ne vidi.
Isto je i sa stvarima koje nas usrećuju. Većina ljudi se bavi sportom jer ih zabavlja i usrećuje. Ja se naprimjer volim penjati. Visim po rukohvatima, prozorima i sličnim mjestima. I kad me neko na nekoj visini svi viču i vrište na mene, kao past ću. A skoro svaki dan neki sportaš slomi neku kost a ja još nikad nisam pao.
Ja sam smo jedan primjer. Većinu povučenih ljudi, sanjara i opštenito «drugačijih» ljudi društvo smatra ludima
Na selu je to još izraženije. Ako nisi klon društva, potuno siizbačen iz njega


Post je objavljen 12.11.2005. u 20:23 sati.