Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo? - Susret s djevojkom

petak , 28.12.2018.

Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?










Click here: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?






Noć, vjetar, hladnoća, polarni medvjedi koji zalutaju u grad. Nema zavrzlama i čekanja papira po novom za Švedsku.



Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?

Dakle i da sam htela nisam mogla da nastavim sa kursom. Profesionalno sam vrlo zadovoljna i uvijek kažem da je Švedska zemlja za rad, ali Hrvatska je zemlja za živjeti ako se ima novaca ', dodala je ova mlada inženjerka geodezije i geoinformatike. Mada, ko zna - mozda da sacekas da vidis sta ce biti za clanstvom u EU, mozda ti dodje to priznanje po automatizmu i bez ikakvog cimanja..



Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?

Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo? - Kila jabuka 20 kn.



Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?

Život u ovoj baltičkoj državi imale su priliku isprobati i dvije mlade Hrvatice. S toliko dobro povezanim javnim prometom s kojim možete napraviti i dobar krug od oko 50 kilometara od centra grada, automobil vam stvarno nije potreban. Ujutro kada putujem do posla, fascinira me količina ljudi koja na posao odlazi biciklom, ali i veliki dio populacije koji ide trčati. Jako drže do svoga zdravlja', ispričala je Kristina koja radi kao razvojni programer u Ericssonu Nikoli Tesli. Što se Šveđana tiče, puno dosta su hladniji od distancirani u odnosu na nas Hrvate, rekla je Kristina, ali su jako pošteni te se drže pravila. No, unajmiti stan, ali ga i kupiti, ovdje je lutrija', dodaje. Razlog tome nije visoka cijena, već prevelika potražnja. Ipak, unatoč svim brojnim prednostima ova mlada programerka se zbog švedskog vremena i jezika ne bi mogla za stalno preseliti u Švedsku. No, iako bi se od uređene zemlje očekivalo da stvari funkcioniraju u svim vremenskim uvjetima, čini se da službe nisu sasvim pripremljene. No, za svako kašnjenje zbog snijega, objašnjava Martina, prijevozne tvrtke vraćaju novac putnicima. Martina je u Švedsku došla još 2009. Neuobičajeni rođendanski običaji i limitirani alkohol 'Fakulteti se dosta razlikuju od hrvatskih. Više se fokusiraju na praktične vježbe i projekte i nema toliko teorije. Pred studente se postavljaju realni zahtjevi, profesori su prijateljski nastrojeni pa pitaju studente za mišljenje, a ponekad i pomaknu rokove ako je opravdano previše posla za studente', rekla je 25-godišnja Martina. Rad u Švedskoj, ističe, mnogo je više plaćen nego u Hrvatskoj. Profesionalno sam vrlo zadovoljna i uvijek kažem da je Švedska zemlja za rad, ali Hrvatska je zemlja za živjeti ako se ima novaca ', dodala je ova mlada inženjerka geodezije i geoinformatike. Kako je opisala Martina, tamo nema klasičnih kafića pa je nepojmljivo dogovoriti se s nekime za kavu u 7, 8 navečer. Osim navike ispijanja kava razlikuju se i rođendanski običaji. Druga kolegica nas je pozvala u bar povodom rođendana, ali je svatko sebi sam platio piće', ispričala je Martina. Alkohol je skup i limitiran te se prodaje samo u posebnim dućanima kojih ima na par lokacija u gradu. Govorim o Šveđanima, jer ja to ne radim i rijetko pijem', rekla je Martina kroz smijeh. U svakoj tvrtki je normalno jednom ili dvaput dnevno da se cijeli odjel okupi na pola sata u prostoriji za odmor. Radna atmosfera je opuštenija, stres je smanjen na minimalnu količinu i nema toliko hijerarhije kao u Hrvatskoj', ispričala je Martina i dodala da netko tko promatra sa strane ne može prepoznati tko je šef među njima.



Cene hrane u Norveskoj. Br.1
No, stvari su se dodatno iskomplikovale kada je iz zdravstvenih razloga, morala da plaća terapiju od 3. Zbilja im je tesko, zar ne? Baš pričao sa ženom koja godinama radi tamo. Sam sa sobom, s hrpom životopisa ispod ruke… Dnevno sam ih dijelio dvadesetak. U Norveškoj ako imaš nekog kod koga možeš makar da se smestiš je velika stvar. Mozda ne bi bilo lose napisati koji smerovi OSIM srednje med. Jedan od najtežih dana u mome životu. Cim vide prezime, i ne pozivaju na razgovor. Tada mozes da radis sta hoces. Znam da si tamo u pocetku bolnicar,pa tek onda sestra...

[Milf filmovi|Sudbinske veze u astrologiji|Erodate forum]






Oznake: život, u, Norveškoj, kako, otići, i, se, živi, tamo

Udata zena - Datiranje za seks

PRVI PUT KAO UDATA ŽENA: Ove fotografije Emily Ratajkowski previše su čak i za njenog muža (FOTO)










Click here: Udata zena






U više od 50 odsto slučajeva žena će biti ta koja će izvesti prvi dodir. Duboko u sebi sam osećala da nisam vredna njegove ljubavi, jer nisam umela da uzvratim, ali to me nije sprečilo da ga ipak prevarim.



 Udata zena

No, kako mi nije bilo bolje od antibiotika, kad smo se usidrili, odveli su me u bolnicu u Cartagenu u Kolumbiji. Iskreno,svakoj zeni mislim odgovara kad cuje kompliment,pa i meni.



 Udata zena

PRVI PUT KAO UDATA ŽENA: Ove fotografije Emily Ratajkowski previše su čak i za njenog muža (FOTO) - Iako to nije potvrdila, usledila je veza sa Sašom Nedeljkovićem, od kojeg je sedam godina starija.



 Udata zena

Ja sam udata i imam dete. Kolega s kojim sam u kancelariji je neozenjen. U pocetku smo isli zajedno na kafu,salili se, pricali.. Ali onda je on poceo sa komplimentima,odmeravanjima,flertovanjem... Ne verujem da nesto hoce jer zna i mog supruga... Sta to znaci muskarcima? Inace je bas fin,ne deluje da je za neke avanture... Ne znam cime sam to dopustila da se tako ponasa?! Pricam o porodici,detetu,i uopstenim temama. Nasalim se ponekad,al ne na temu prevare ili ko zna cega. Kad mi udeli kompliment,ili gleda cudno,ja se trudim da iskuliram il prebacim temu. On,sam ,potencira kako sa mnom vise vremena provodi nego bilo s kim,i kako ga smirujem... Iskreno,svakoj zeni mislim odgovara kad cuje kompliment,pa i meni. I svidja mi se kad je pazljiv kao kolega.. Ovde je problem kako napraviti distancu sa kolegom koji ti se nabacuje i koga svaki dan vidjas. Pretpostavljam da te zanimaju i njegove moralne granice, posto te muva, a zna da si udata i jos muza i ti poznaje. Treba to sto pre preseci, da se on ne zaljubi ili slicno, posle je sve teze. Kada ti sledeci put uputi prisniji kompliment, reci mu da je sladak, zgodan, ali da ti volis svog muza i da ti laskaju njegovi komplimenti, ali sa druge strane nije ti prijatno kada osetis tu pozudu. Ali to sto pre uradi, jer po prici on se sve vise zagreva. Slazem se sa svima, sto vise budes ljubazna, sve ce ti biti neprijatnije, a samim tim i gore, a on ce biti napadniji, seci to u korenu! Jer ako se razgrana, kuku majko. Jedino ako ti podsvesno vec ne zelis da prevaris muza , preispitaj se kako mozes da uzivas u takvim komplimentima. A ako ne zelis, gledaj da ne zavlacis coveka, mozda se iskreno zaljubio , ako je vec samac... To onda nije lepo od tebe Zna se granica drugarstva. Prvo dobro proceni da li tu zaista ima necega. Jer neki muškarci su tako jednostavno isuviše prijateljski nastrojeni, što drugima može da ispadne kao muvanje. Odnos o kojem ti pričaš sa kolegom imam i ja sličan sa koleginicom. Da, primetiću ako se posebno spremila neki dan, namestila frizuru ili šta god. Idemo na kafe, družimo se, pričamo. Retko kada odemo na piće posle posla, i to uglavnom sa još nekim iz firme. Ali van toga ne komuniciramo, znači bez fejsa, bez whatsappa, bez vibera, bez mailova i sl. Nikada ništa ne bih pokušao sa njom i svakako ne bih voleo da moja možda preterana druželjubivost bude protumačena kao neki pokušaji nabacivanja. Budi sigurna u svoje sumnje, i ako je zaista tako probaj da kroz šalu mu staviš do znanja da preteruje ili direktno mu kao prijatelj reci da ti to ne prija. Svi ste pomalo u pravu... Na sajt sam dosla s tim pitanjem jer osecam da se stvar otima kontroli,pa da pitam druge za misljenje. A ne smem ovo nikom od mojih da pominjem. Kolega je evo jutros primetio da sam stavila kreon.. Ja sam se samo nasmejala. Pre neki dan ,posto je padala jaka kisa,a ja imala kisobran,zajedno smo isli. On mi je kao na salu rekao... Glupo mi da odreagujem,racunajuci da se sali... Ako primetim da preteruje.. S druge strane,jedan je od retkih kolega s kojim mogu da saradjujem,a i sedimo na 3 metr,lice u lice.



Adnan Zenunovic - Zena udata [Uzivo]
Ukucaj u telefon HEJ ZENA Poruku koju želiš i pošalji na broj 6292. Možete flertovati na direktan ili diskretan način. Žene jednostavno žele da istraže sve opcije koje im se nude. Sta imas od nje, samo je servisiras a ona sa muzem gradi buducnost. Moj kurac je odmah poceo da se dize. Lepe reči i podrška.

[Simpatija za djavola|Moj vip webmail|Badoo hrubieszów]






Oznake: žena, udata

Uživo radio stanice Srbija, radio streaming Srbije uživo! - Datiranje za seks

Uživo radio stanice Srbija










Click here: Uživo radio stanice Srbija, radio streaming Srbije uživo!






Ukoliko zelite da se vasa reklama vidi i cuje sirom svijeta, rijesenje za vas je marketing zam radia. Svi TV kanali se strimuju sa domaćih i inostranih servera i oni su odgovorni za kompletan sadržaj. Slušajte Drugacija radio uživo, internet radio stream. Radio Audio Streaming Srbija Exe Hosting Streaming Flat paketi za Audio Radio Streaming predstavljaju idealno rešenje za pojedince, DJ-eve, radio stanice i ostala pravna lica koja žele da emituju svoj program preko interneta u cilju povećanja broja slušalaca.



Uživo radio stanice Srbija, radio streaming Srbije uživo!

Text link: Radio S uživo, Slušaj S Radio online - Beograd - Srbija... Uz satelitski prijem, Play Radio može da se sluša i preko , kao i pomoću aplikacija za uređaje sa i operativnim sistemima. Text link: Radio stanice uzivo, uzivo radio preko interneta, radio...



Uživo radio stanice Srbija, radio streaming Srbije uživo!

Radio stanice - Uživo radio preko interneta - Na kanalima na našem sajtu se ne ne nalazi sadržaj TV kanala, već samo linkovi ka tim kanalima.



Uživo radio stanice Srbija, radio streaming Srbije uživo!

Exe Hosting Srbija - Audio Radio Streaming Osnovni Pojmovi i česta pitanja: 1. Šta je radio audio streaming? Ova usluga exe hostinga predstavlja da na najpovoljniji način emitujete program radio stanice, DJ, bilo koja druga osoba-slobodni emiteri preko interneta koji će biti dostupan u celom svetu. Vaš program će moći da sluša bilo koja osoba koja ima vaš link za slušanje bez obzira gde se nalazi. Takođe, svoj program možete emitovati gde god da se nalazite. Da li je ova usluga pogodna za DJ-eve? Ovo je veoma popularan način predstavljanja svetskih DJ-eva. Radio Audio Streaming Srbija Exe Hosting Streaming Flat paketi za Audio Radio Streaming predstavljaju idealno rešenje za pojedince, DJ-eve, radio stanice i ostala pravna lica koja žele da emituju svoj program preko interneta u cilju povećanja broja slušalaca. Potencijalni slušaoci se nalaze u celom svetu! Naši streaming serveri se nalaze u Srbiji, te će vaši potencijalni slušaoci iz Srbije i Evrope imati minimalni delay i latency tj. Setup je besplatan za sve pakete! Prilikom naručivanja cene su prikazane bez PDV-a a PDV je iskazan na kraju ovog procesa naručivanja. Neke od radio i tv stanica koje koriste ExeHosting Streaming - Uverite se u kvalitet: Niška televizija - Oxygen RTV - - Osnovni Pojmovi i česta pitanja: 3. Kako da startujem emitovanje programa radio stanice preko interneta? Šta je sve potrebno? Ako posedujete radio stanicu, neophodno je da posle zakupa ove usluge pripremite računar na kom će se izvršavati program WINAMP sa shoutcast plugin-om. U ovaj računar iz mixete dolazi audio signal preko line in porta muzičke kartice. Računar mora biti povezan na internet sa kvalitetnim uploadom. Da li mi je za ovaj način emitovanja potrebna dodatna dozvola? Ovakav način emitovanja ne podleže dodatnim dozvolama.



Havana en Belgrado 2013 - Naxi radio
Potom, mikrofon, ali i odgovornost i obavezu da ljude koji dan provode uz ovu radio stanicu zabavi, preuzima Nataša Guberinić, pevačica poznata, između ostalog, po svom angažovanju u bendu Loco. Sa slušaocima se neguje proaktivni pristup, pa oni sami kreiraju muzičke playliste, a mogu da daju predloge o kojim temama bi bilo zabavno da se govori u emisijama. Uz ove mlade i zabavne ljude, na talasima Play Radija mogu se čuti glasovi, misli i ideje uticajnog tviteraša Luke Matića, blogerke Milice Lazić, direktora stanice Nemanje Kostića, kao i brojnih zanimljivih gostiju iz sveta mode, sporta, filma i muzike. Naši streaming serveri se nalaze u Srbiji, te će vaši potencijalni slušaoci iz Srbije i Evrope imati minimalni delay i latency tj. Svi TV kanali se strimuju sa domaćih i inostranih servera i oni su odgovorni za kompletan sadržaj. Uživo Televizija je pretraživač multimedijalnih sadržaja na internetu. Šta je sve potrebno? Da li je ova usluga pogodna za DJ-eve? Streams hosted from sites like veetle, Mips, Veemi are embedded here. Naravno ukoliko vam dosadi možete ju promjeniti u bilo kojem trenutku.

[Tender oglasi crna gora kontakt|Karanje kurve|Mali oglasi, Srbija, Svacarska, Crna Gora, Bosna, Lični kontakti]






Oznake: radio, stanice, uživo

Trazim curu iz bosne - Pronađi pratnju

Devojke










Click here: Trazim curu iz bosne






Priključite se prijateljski nastrojenom timu, učlanite se i kontaktirajte ih. Devojke Ja ga razgovarali s Preeti i ona je potpuno složio sa mnom. Nije da itko od njih bili su dovoljno glup da ne pretpostaviti vatru kad su vidjeli dim. Gipka I savitljiva, kao da mi je dvadesetak, prava sam kurcolomka, kaubojka, divljeg pastuva jahacica.



trazim curu iz bosne

Ljubio sam i isisan, kao što sam klizila prstom u nju sada cijedi i željan maca. Sva su tri od nas imao svoje akademske prednosti i nedostatke: Preeti je bio odličan u fizici, ali prosječno u svim drugim subjektima, a ja mogu reći isto o matematici, a Roopa bio svestrana osoba, ako bi mogao dati matematike iznimka.



trazim curu iz bosne

Lični kontakti - Bosna i Hercegovina - Devojke To je upravo ono što se dogodilo s Roopa. I od toga dana, svijet nikada nije vidio Roopa nosio joj naočale s debelim, okrugli okviri opet.



trazim curu iz bosne

Akademije nauka i umjetnosti Bosne i Hercegovine van radnog sastava od 1978. Peco se najviše bavio dijalektologijom i akcentologijom, ali pisao je i članke iz normativne lingvistike i standardologije, više puta o jeziku pisaca... Šantić se prisjetio kako je, kao dječak, muljao grožđe u himbutu. Ja sam se tada prisjetio toga pojma iz moga sela Ortiješa. Himbut je, bačva, ili badanj, u koji se grožđe stavljalo i u njemu se nogama, obično djeca, muljalo. Znači, isto značenje kao i kod Šantića i mene. Naravno, odmah sam počeo da tražim po rječnicima. Ali, ni u jednom, meni pristupačnom, rječniku nema ove odrednice: Nema na vašoj želji i nameri, da pobliže upoznate vaše čitaoce sa mnom i mojim stvaralaštvom. Obično o sebi ne volim govoriti, pogotovo ne ovako javno, mislim da oni koji me znaju umeju to bolje, i istinitije ma kako ta istina izgledala. Rođen sam polovinom prošlog veka u jednom malom selu u srcu Bosne... Eto tu sam u tim nesrećnim danima počeo izlet u književnost koji i danas traje. Sledile su knjige-Negde daleko, nekuda tamo-, I dugo Akademije nauka i umjetnosti Bosne i Hercegovine van radnog sastava od 1978. Peco se najviše bavio dijalektologijom i akcentologijom, ali pisao je i članke iz normativne lingvistike i standardologije, više puta o jeziku pisaca... Šantić se prisjetio kako je, kao dječak, muljao grožđe u himbutu. Ja sam se tada prisjetio toga pojma iz moga sela Ortiješa. Himbut je, bačva, ili badanj, u koji se grožđe stavljalo i u njemu se nogama, obično djeca, muljalo. Znači, isto značenje kao i kod Šantića i mene. Naravno, odmah sam počeo da tražim po rječnicima. Ali, ni u jednom, meni pristupačnom, rječniku nema ove odrednice: Nema polovinom prošlog veka u jednom malom selu u srcu Bosne, u radničkoj porodici, skromnoj i poštenoj. Sve do ovoga nesrećnog rata nikada nisam pomišljao da ću se upustititi u književne vode i voleo bih da nikada nisam a da se nije desilo to što se desilo. A onda kada se sve desilo, kada sam kao i mnogi... Eto tu sam u tim nesrećnim danima počeo izlet u književnost koji i danas traje.



Kako pitati curu za vezu? - Skrivena kamera!
Himbut je, bačva, ili badanj, u koji se grožđe stavljalo i u njemu se nogama, obično djeca, muljalo. Bilo da si iz Bosne i Hercegovine ili samo u turističkoj posjeti, Badoo je najbolje mjesto za čavrljanje, flert, zabavu i izlaske. Mislim, svi oni su nakon samo izgleda, zar ne? Počela sam lizati joj klitoris. Opet su se čuli joj meke stenje od zadovoljstva, onda urla, vrišti, i tamo, joj, ona je došla još jednom!

[Bosanska jebacina|Rad u inostranstvu iskustva i saveti|Mail adrese dame upoznavanje]






Oznake: devojke

Ona trazi njega mostar -- Mali Oglasi # Goglasi.com - Susret s djevojkom

Srbija upoznavanje licni oglasi po gradovima:










Click here: Ona trazi njega mostar -- Mali Oglasi # Goglasi.com






Ove slike su sa neta, nisam slikao dizalice kada sam isao da ih gledam. I koje bi trebalo da bude snage taj aparat za npr. Sin joj bio bravar i radio negdje u nekoj pustinji afganistan ili irak i odande ju donese s posla i kompletnu punu kutiju UNIOR alata. Dugo sam se dvoumio između transformatora i invertera,presudila je snaga i gabariti invertera,na 100-110 ampera sa elektrodom 3,25mm bukvalno topi topi materijal 3 do 5 mm debljine.





Imao sam do sada vise aparata ali obicno koncar 160,180,95 , rotor iz sente od 180 A, holandski deca, varex stari 160-180 A odlican aparat ali sam ih uvek menjao u nadi da cu naci neki stari,ocuvani kvalitetan aparat. A sto se tice udarnog odvijaca njemu ne treba pritisak nego kolicina vazduha... Ustekaj, stavi joj sajbu kakvih god hoces i deri.





Upoznavanje radi braka - Kao diže 20 tona a nema 3 kile u njoj. Napravio sam i mali video gde se vidi kako radi.





Oglasi Prodajem Zivotinje Inozemstvo Mops, zensko štene ostenjeno 26. Za vise informacija, snimaka , o štenetu, i roditeljima... Prodajem Zivotinje Inozemstvo Na prodaju dva vrhunska muška šteneta FRANCUSKOG BULDOGA oštenjeni 11. Štenci su zdravi, vakcinisani i revakcinisani, redovno čišćeni od parazita. Cena je 350e Za sve informacije zvat... Prodajem Usluge Grad Zagreb Zatvaramo Ovrhe FINE! Bez ulaska u HROK i gledanja Crnih listaIstek do 84. Moguć zbroj anuiteta do 75 % Vaših primanja. Besplatna, brza, točna i najpovoljnija ponuda. Prodajem Zivotinje Inozemstvo Na prodaju apricot pudla zensko stene starosti osam meseci, dobre krvne linije, izuzetnih kvaliteta, za sve informacije javite se na tel. Prodajem Zivotinje Inozemstvo Prodajem štence labradora, najbolje engleske krvne linije. Otac štenaca: Simonis King George for Zigic Majka: BlackBerry odg. Mitrovic Štenci su šampionskog porekla. Tražim Poslovni-kontakti Inozemstvo Restoranu u centru Zlatibora potrebni profesionalni konobari i kuvari. Prodajem Vozila Inozemstvo Ukoliko ste zainteresirani za naše uslugeOvdje je moj kontakt WhatsApp: +447397942318 maila:guseppesilvavano gmail. Prodajem Vozila Grad Zagreb Ukoliko ste zainteresirani za naše uslugeOvdje je moj kontakt WhatsApp: +447397942318 maila:guseppesilvavano gmail. Prodajem Vozila Medjimurska Ukoliko ste zainteresirani za naše uslugeOvdje je moj kontakt WhatsApp: +447397942318 maila:guseppesilvavano gmail. Ukoliko ste zainteresirani za naše uslugeOvdje je moj kontakt WhatsApp: +447397942318 maila:guseppesilvavano gmail. Prodajem Vozila Istarska Ukoliko ste zainteresirani za naše uslugeOvdje je moj kontakt WhatsApp: +447397942318 maila:guseppesilvavano gmail. Prodajem Vozila Splitsko-dalmatinska Ukoliko ste zainteresirani za naše uslugeOvdje je moj kontakt WhatsApp: +447397942318 maila:guseppesilvavano gmail. Prodajem Vozila Vukovarsko-srijemska Ukoliko ste zainteresirani za naše uslugeOvdje je moj kontakt WhatsApp: +447397942318 maila:guseppesilvavano gmail. Prodajem Vozila Šibensko-kninska Ukoliko ste zainteresirani za naše uslugeOvdje je moj kontakt WhatsApp: +447397942318 maila:guseppesilvavano gmail. Prodajem Vozila Osječko-baranjska Ukoliko ste zainteresirani za naše uslugeOvdje je moj kontakt WhatsApp: +447397942318 maila:guseppesilvavano gmail. Prodajem Vozila Zadarska Ukoliko ste zainteresirani za naše uslugeOvdje je moj kontakt WhatsApp: +447397942318 maila:guseppesilvavano gmail. Prodajem Vozila Brodskoposavska Ukoliko ste zainteresirani za naše uslugeOvdje je moj kontakt WhatsApp: +447397942318 maila:guseppesilvavano gmail.



PROJEKAT - PAZI SE (OFFICIAL VIDEO)
Ona radi ono što bi uradila i svaka druga devojka: traži po internetu priče o raskidima i slomljenim srcima. Ona traži njega 14; On traži nju... To i jeste hobi aparat i za vas ako ste profesionalac,on nema mogućnosti koje vi tražite od njega tj,da radi puno radno vreme u kontinuitetu. Imam baš ovakvu sa slike - od 20 tona. Preko Bluetooth-a povezite mobilni i uredjaj ako trazi sifru ona je 0000 ili 1234 i to je to : istrazivanje automobila moze da pocne Proverite zašto nam je poverenje za mobilnu dijagnostiku ukazao preko 1000 kupaca! Izdavač: Vulkan - Beograd, 2013. Preko zvezda do pravog partnera.

[Lider nekretnine agenti|Erotski film xxx|Diaspora oglasi licni]






Oznake: ona, trazi, njega, mostar

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.