Nothing's complicated. It's just me...

èetvrtak, 28.09.2006.

It's all the same fu**ing shit.

Opet sam se nasrala na net. Nema toga vise. Dosta.
Zlo mi je, prejela sam se. Nema ni toga vise.
Lijena sam. Dosta.
Ne.
Nema vise.

I jos nesto, fakat mi je pun racku nekih ljudi. Ne mogu vjerovati da opet prolazim kroz isto. Pa daj.
Mislim, zivcira me to kad me netko tako jebeno licemjerno traca. Dva metra od mene. WTF?!
Ohoho, jucer sam bila ful iznervirana zbog toga...jedno 5 minuta.
Al fakat me ne dira toliko, samo ne kuzim zasto.
I da, treba mi netko za okladu. Da budem bitch. It's payback time.

Idete mi na kurac. Kojeg nemam. I moram bit prosta, ne zasluzujete lijepe rijeci. Ima ljudi koji zasluzuju, ali nisu mi dostupni at the moment. Jedan se bori s veslimawink, a drugu ne mogu kontaktirar jer nemam love, cut cemo se.
Ma ima ih jos, jelda?

Donijela sam odluku. Necu ja nista poduzimat. Radite sto hocete. Kad vam je zivot tako isprazan i jadan.
Zivot koji vodite ocrtava vas same.
I rest my case.

I hold the future in my hands...and right then i threw the first rock.

I could hear them speaking of those
"Good Old Days" that never were
Those hollow containers for souls
who no longer live there...

It dwells in my heart, the eternal hate
To get your share just wait (and see)

There are no strangers in this world
only bastards I haven't met
...and my skeptic way of thinking
turns away the joys they shed

It dwells in my heart, the eternal rage
And now I'll blast it on your face!

I'll throw the First Rock
- Blacken your world and your sun

I'll throw the First Rock
I'll throw the first one
You'll crumble to the ground
As I throw the rock that brings you


DOWN


p. s. Forget. I'm the Dragon...an you're the sheep.

28.09.2006. u 10:46 • 0 KomentaraPrint#

I feel good.

Crknuta sam...jucer dodjem 20 do 10, zakrmim na krevetu staraca, kazem starom da me zbudi u 11, veli on da bude i onda on zakrmi.rofl
10 do 11 sam se zbudila u panici, fuck, kolko je, pilula!!!eek
Dobro je, stignem.rolleyes
A spava mi se...zijev
I tih 10 min prolazi ko kisna glista...bang
Konacno 11, pilula down i eto...thumbup
Spavala sam koma. dead
Sanjam pjesmu jednu...da jedem nesto...nebuloze.lud
A nakon sto sam se probudila, ponovno sam zacorila na wc-u. Haha.smijeh

Sad...sta je bilo prije toga...hehe...super vecer. Jako super.wink Bila sam tako sretna...i korisna, nema sta.yes
A mislim da je i moj dragi bio happy...two times more...wink
Ma joj. cerek
Kiss.kiss

28.09.2006. u 08:39 • 0 KomentaraPrint#

utorak, 26.09.2006.

What a fucking beautiful day.

Dodjem u skolu...jeeej, sva nabrijana, sve super...nuti ide tako dan...i pocne me bolit sve...i dodje kemija...
Onak, jedina sam se sjetila napravit onaj jebeni model, a meni se netko onda usudi srat.burninmad Lik...de odjebi. Kak me mozes i zajebavat na tu temu kad nisi sam sposoban to napravit, a 0.66 nakon Markovicke zaokruzis na JEDAN. headbang
Glupi matematicar.bang

Dakle, isprovocirana sam bila.yes

Onda mi je pod drugim satom pozlilo. Odletila sam u wc i ispovracala se. dead
Cool.
Pa na putu doma jos dva puta.deaddead
I sad se odmaram.
Ne mogu vise, iscrpljena sam.zijev
Osjecala sam se jadno nakon sto sam zadnji put iscijedila dusu iz sebe, onako sama, presavinuta preko ograde...no

Sto je meni?
Lose probavljena celuloza? Nadam se...
Nesto dublje, a da nije zuc?zaliven Ne moze biti...

Gledala sam Big Brother sad...Ante se osisao jer ga je ona koza sjebala...mislim, koji kurac ga ide zavodit tam i natezat se s njim...i lik konacno popusi ta sranja, pa ga ona odjebe.lud Pa fakat...i lik se osisa.eek Na nulu. S duge kose.
Ljudi obicno sjebu svoj izgled, dobro ili lose, zavisi kako kad...kad ih nesto pogodi.

Pogadja li mene nesto pa ja pokusavam to isto?
Ne. namcor

Barem koliko ja znam...

P. S. Mahune ne jedem sljedecih 8 godina.smijeh

26.09.2006. u 21:32 • 1 KomentaraPrint#

Cut the crap.

Mislim, volim ja metal, al nasla se grupica njih u mom razredu koji su tek sad otkrili Blind Guardian. rofl
FUCK OFF s tim, kvragu.headbang
Mislim, da bar pustite nes kaj valja od njih, a ima 10ak pjesama sve skupa, onak, recimo Mirror Mirror, I'm Alive, Curse Of The Feanor...yesyesyes
Neeeeee...nonoheadbang
Nightfall vas drzi. Ajme.bang

No dobro, cisto je promjena da uopce metala ima...ali jel moze nes drugo?!lud
Ma da mi netko pusti nes od Dragonforcea, ne mora niti biti moja najdraza pjesma...svejedno...pa skakala bi od srece. thumbup
Jer se lik ne dere, fakat, pa pjevacu jer uzor J. Bon Jovi. LOLCINA!!! rofl(To nije bas pohvalno.)

Anyway, evo jedne od B. G. koja valja...onak je...zestoka, yeahsmijeh, deracina do bola, trga zice(i bubnjice), al su rijeci masterpiece. winkARRRRRRGH!!!rofl(Pokusavam se uzivit. Nabrijavam se na citanje lektire pa mi treba malo zivota.)

I run through the dark fields
of the plains
reach level 99
the pain cuts deep down
through my vain
how will I break the ice
welcome to my reality
dream forever
sunlight instead of neon light
how will it be
welcome to my grave
and feel the dream is over
nothing can stop me
I reach out for the top

Caught in an old cage
the system failed
built up on lies
now I see that I'm alone
in asylum's cage
I'm left alone

I'm alive my friend
I can feel the shadows everywhere
I'm alive
I left the shadows
far behind me
another one is waiting in the dark

They say the system keeps
the last chance to survive
caught in this labyrinth
of walls and lots of lies
then I began to understand
there's more above than ice
to reach the top
I crept deep down
the answers given in the past
a sensless worth
in useless brains
magic runes
without a meaning
besides the dark
there should be nothing left

Outside they say death is waiting
but it creeps down through the shaft
finds pleasure in our helpless fear
fills empty rooms
with morbid thought
they've locked the door
and hold the key
sitting beside you
when silent screams
changing my mind and dreams
oh, it's never ending

I'M ALIVE!!!

26.09.2006. u 09:08 • 0 KomentaraPrint#

Tko rano rani, zaspe u salici mlijeka...

To bi bila ja. zijevNe znam zasto sam se ustala ovako rano kad sam otisla leci onako kasno...eto. Mazohist. bang

Ali, kako vec bilo, jucer je bilo...naughtyma superthumbup, ma...dobro, donekle morbidno jer je bilo krvi. ludHahaha...smijehma nista straaasno. Sve sam pocistila, buahahahaha!burninmadrofl
Salim se, bilo je predivno. yes
Samo da je duze trajalo, no...pola sata nam je proslo samo tako. eekA covjek bi pomislio da je 30 minuta big deal.
Nazalost, nije.no

Eto...Sad idem citati malo...pa napraviti nesto za kemiju...pa put pod noge i u skolu. mah

I da, moja opsesija time jesam li ili nisam zgodna, mogu li to biti ili ne, je gotova, barem na sljedecih par mjeseci. yesMala sam cura koja je zgodna svom decku. Weeeeeeeeeeeee! cerek

Lijepo je vrijeme...treniraj marljivo...kiss...kiss

26.09.2006. u 08:15 • 0 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 25.09.2006.

A stupid suggestion.

Jednom je netko rekao da male cure izgledaju smijesno u stiklama. wink

Znaci ne kupujem ih.
Haha...smijeh

Uostalom, mogu ih kupiti, samo sto cu ih onda staviti na policu gdje cu ih gledati.eek I brisati prasinu s njih.yes Da. Tako je.
Sad cu ionako kupiti tenisice...samo jos nisam odlucila koje...hm...namcor
Pa onda one balerinke...cerek
Pa...onda...ako ce me i dalje to drzati, cipelice s peticom...haha...nut

Ma svejedno, danas izgledam super, sama sebi.smijeh Sad ne znam kako cu izgledati jednom paru smedjih ociju...znam kako necu...eh.rolleyes
Horoskop mi je super...jeeej! rofl
Nekako ni nemam zelje ici na engleski...ne da mi se danas...radije bi sjedila u parku s tobom...naughtyi bila...kreativna.wink Kiss...kiss
Nadam se da ces donijeti knjigu...ja fakat ne mogu, ne stane.dead

Idem sad polako u skolu. Na ratno polje. bangTrpiti mrke poglede sa strane...jer ja sam bad guy sada...uuu...naughty
Kiss my ass.thumbup Ne, zapravo mozete pokusat. Netko drugi moze zalijepit kiss. winkA kad smo vec kod toga...

Fleeekiiiceee...
Ma joj.kiss
Danas ce biti neki dan. Nemam predosjecaja. Zapravo, imam los, ali pravit cemo se da je to nikakav.lud

A moj prijedlog?
Zaboravila sam.
Stvarno.
Ali...

Nabavi jos rezervnih sarafa. Moze taj?wink

25.09.2006. u 12:14 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 24.09.2006.

No more.

Dobro, onaj post iza mi nije trebao. Samo se bediram bez veze.

Nisam zgodna. Prihvacam to.
Ali to ne znaci da ne mogiu poduzeti nesto u vezi s tim.
Pa poduzimam.
Odmah sad.
Eto.

Mmm...dajem si mjesec, dva.yes

24.09.2006. u 11:57 • 0 KomentaraPrint#

What makes a day beautiful?

Znam ja. Jucer, nakon diskusije, zakljucih da sam uzasno mala...da nisam zgodna...uzasno se drzim...jednom rijecju(zapravo u vise njih)-ljepota me ne krasi.

Eh. Sto ja tu mogu...
Nista...
Osim zaliti za lijepim, skladno gradjenim tijelom, visinom koju nikad necu imati...
I kad se sve zbroji, od izgleda nemam nista...ali to mi uopce nije bilo tako bitno do jucer...nisam cak ni 1/10 one 'cure iz snova'...niti cu ikad biti.
Koliko god me to sada boljelo, moram to pustiti.
Pustam.
Mogu samo i dalje biti osoba kakva jesam...i pruzati ti sve osim lijepog izgleda.
Jer vjerujem da poslije svega sto osjecam izgled uistinu nije vazan...i nadam se da se necu uvjeriti u suprotno.

Mozda jednom uspijem, pa makar i ovako mala, imati lijepo, malo tijelo...i biti barem malo zgodna.

Pa da onda mozes imati sve.

24.09.2006. u 11:30 • 0 KomentaraPrint#

petak, 22.09.2006.

Znate sta?

Ajde sad svi lijepo odjebite od mene.
Odmah.

Svi oni koji nemaju obraza barem se potpisati kad iznose jebeno umne argumente.

Da jos jednom objasnim.
Ja nikog ne odjebavam, nitko ne odjebava mene. Eto.
Druga stvar, ima razloga da budem bezobrazna i bahata ako je netko takav prema meni.
Treca stvar, kako itko od vas koji umno zborite uopce definira pojam prijatelj?! Po meni je prijatelj onaj u kojeg ponajprije mozes imati povjerenja. Znaci da mu kazes nesto tajno. Nesto sto samo ta osoba zna. I onda od nekog treceg saznas da je tom trecem taj tvoj 'prijatelj' to rekao.

Argumentacija je nadasve bajna s obzirom na ono sto se krije iza licemjerja s kojim se moram suocavati.

E pa moj zivot je sad sasvim savrsen, mogla bih cak zahvaliti na silnoj dobroj volji i brizi koja se iskazuje, ali mi, uisitinu, ne treba. Ne takva.

22.09.2006. u 15:59 • 1 KomentaraPrint#

èetvrtak, 21.09.2006.

Najljepsa kuglica na svijetu.

Savrsena.
Pametna.
Zabavna.
Lijepa.
Shiny and never-fragile.
Za jednu osobu.
Sebe.yes

Mozda je vrijeme da postanem Narcisa.wink

21.09.2006. u 17:32 • 1 KomentaraPrint#

srijeda, 20.09.2006.

Kuglica.

Danas je srijeda.

Za mene je srijeda treci dan u radnom tjednu.bang

I zapravo dosta glup dan...glupo je poceo...ma...nije poceo, nego se usred dana dogodilo nesto sto me malo zacnulo. Jednostavno sam shvatila da ja nisam jedna od onih cura iz 'A kategorije'. Mozda nisam ni iz B? Ja jednostavno...

Nisam tipicna kuglica.
Mala jesam, okrugla jesam, mogu se razbiti bilokad...
Nisam lijepa kao ostale...ni izbliza...
...ali iznutra nisam prazna.

20.09.2006. u 15:24 • 1 KomentaraPrint#

utorak, 19.09.2006.

I nesto lijepo za kraj...

Sredila sam blog. Meni osobno je predobro, savrsen mi je sad background. Mislim da ce ostati jedno duze vrijeme.

I jedna slika...posvecena mom decku, osobi koju volim vise od icega i osobi koja mi je porasla toliko u ocima i srcu da mu je vec pretijesnowink, prvenstveno zato sto je smogao snage za nesto sto mi uzasno puno znaci. Ako postoji nesto vrijedno u ovom zivotu, onda je to na drugom mjestu.

Na prvom je ono sto mi daje volje i snage da se probudim svaki dan i pretrpim sve gluposti, koje ni ne primjetim upravo zbog toga.

19.09.2006. u 20:08 • 7 KomentaraPrint#

There is no need to reanimate me again.

Samo jos nesto, trenutno zvacem puretinu i povlacim sve ono sto sam rekla o njoj.smijeh

Danas sam cula u skoli, na wanna be skolskom razglasu po prvi put neku dobru pjesmu...wink Ajme. Sjecanja. Ali...ne na lose, na dobro, sto je ono najnevjerojatnije i to me totalno razveselilo. yesSjetila sam se jednog jako dragog dana...zapravo, najdraza dva...cerek

how can you see into my eyes like open doors
leading you down into my core
where I’ve become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold
until you find it there and lead it back home

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

now that I know what I’m without
you can't just leave me
breathe into me and make me real
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

Bring me to life
(I've been living a lie, there's nothing inside)
Bring me to life

frozen inside without your touch without your love darling only you are the life among the dead

all this time I can't believe I couldn't see
kept in the dark but you were there in front of me
I’ve been sleeping a thousand years it seems
got to open my eyes to everything
without a thought without a voice without a soul
don't let me die here
there must be something more
bring me to life

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

(Bring me to life)
I’ve been living a lie, there’s nothing inside
(Bring me to life)


ZENA W. SMITHA JE U METAL BENDU, LOOOL!!! E to nabavljam, odmah.rofl

19.09.2006. u 19:18 • 1 KomentaraPrint#

Ma jebesh ti novi comp!

Dodje mi da ubijem nekoga...burninmadjer...kuzis, ja imam novi comp. Ides...makina za popizdit.headbang

ong>Ali.

Nemrem na pol toga jer nemam flash player. Nemrem ga ni instalirat pod faking linuxom jer ne znam. A stari nece rec kako. A bas mi se igra bela. Jebi ga. nut
Nemrem koristit windoze koje je pod wm stavio na linux. Jer nema pola toga tamo. A bas sam htjela stavit slikice i dat ih decku i stavit jednu svoju sliku ovdje da znate kako izgleda ona koja ovo pise. Jebi ga.nut

Ocito mi nije sudjeno. NIJE.nono

E sad idem mijenjat sve. MA NE MOGU NI TO!mad

Svi predlosci za blog su tamo...kod starog...mrs.namcor

Izgubila puretina tek nakon ovog. Idem pojest ostatak. Ja se samo debljam. Puno jedem. Idem na dijetu.smijeh Jest cu isto, ali cu se praviti da jedem manje. Lol.rofl

Pozdrav ljudima koji suosjecaju samnom.mah

Pusa M.kiss

19.09.2006. u 19:05 • 0 KomentaraPrint#

subota, 16.09.2006.

Nevertheless I still feel angry.

Cudno je to...puno toga sam saznala...jako puno toga...o svemu u biti...de facto, svi ste nestali. Dobro, ne svi, par vas je jos tu. Reda radi, I guess. rolleyesMa cemu se uopce truditi kad si okruzen licemjernim gadovima koji ti samo pogorsavaju krvne nalaze.lud There is no fucknig point. Actually, there never was.smijeh

Malo sam srala sad...pa da nastavim dalje.wink

Zapravo, nitko nije vrijedan prosipanja mojih kvazi genijalnih recenica. Lol na sve to...lol na sve vas...rofl

Malo sam bolesna...ali zapravo jako sretna. U biti, nikad sretnija. Sto je cudno za jednu zrtvu prisile, zar ne? ludJao...nije da me nervira sve to, nego me jednostavno cini bijesnom do te mjere da bi se u nekim trenucima mogla ponijeti kad razdrazena zivotinja koju su prekinuli i poceli zajebavati bas kad je bila usred jela.burninmad

Ne garantiram da stanje jenjava. Permanentno je.yes

Jedva cekam ponedjeljak. Moram ga zagrliti, pronto. Nadam se da se sad zabavlja pred telkom, ekranom, cim vec...ja gibam.mah

Kiss M.kiss

16.09.2006. u 20:53 • 0 KomentaraPrint#

nedjelja, 10.09.2006.

Don't get used to this.

Mislim da me nece biti tako puno vise na netu...nemrem bas...

Ali vratila sam se s maturalca, gdje je bilo...srednja ocjena 3, objektivna sam...i darezljiva jako.burninmad Ali meni je bilo super zbog decka.yes I jos dvoje ljudi s kojima smo se druzili. Amsterdam ko Amsterdam...Belgija mi je bila super...ma lijepo je bilo.thumbup

Ne mogu pisati suvislo, ne da mi se...zijev

Ma...imam sad malih zdravstvenih problema, proci ce, hope so...zaliven

Jebemu, htjela sam nes napisati, pa sam zaboravila...who cares...

Vidimo se sutra, sad ce mi biti tako lijepo u skoli...sjedim kraj decka, jeeej, a jos sam dosta naprijed, pa ne mogu prepisitvati, to me malo nervira, ali bar cu seprisilit uciti, moram stisnuti ove godine...bla bla...nut

Evo nesto sto mi je ovako zapelo za uho...iz crtica...

Whatever you do, I'll do it too
Show me everything and tell me how
It all means something
And yet nothing to me

I can see there's so much to learn
It's all so close and yet so far
I see myself as people see me
Oh, I just know there's something
bigger out there

I wanna know, can you show me
I wanna know about these
strangers like me
Tell me more, please show me
Something's familliar about these stransgers like me

Every gesture, every move that he makes
Makes me feel like never before
Why do I have
This growing need to be beside him

Ooo, these emotions I never knew
Of some other world far beyond this place
Beyond the trees, above the clouds
I see before me a new horizon

I wanna know, can you show me
I wanna know about these strangers like me
Tell me more, please show me
Something's familiar about these strangers like me

Come with me now to see my world
Where there's beauty beyond your dreams
Can you feel the things I feel
Right now, with you
Take my hand
There's a world I need to know

I wanna know, can you show me
I wanna know about these strangers like me
Tell me more, please show me
Something's familiar about these strangers like me

... I wanna know


cerek

10.09.2006. u 14:19 • 1 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeæi mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S È P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.