Nothing's complicated. It's just me...

utorak, 19.09.2006.

Ma jebesh ti novi comp!

Dodje mi da ubijem nekoga...burninmadjer...kuzis, ja imam novi comp. Ides...makina za popizdit.headbang

ong>Ali.

Nemrem na pol toga jer nemam flash player. Nemrem ga ni instalirat pod faking linuxom jer ne znam. A stari nece rec kako. A bas mi se igra bela. Jebi ga. nut
Nemrem koristit windoze koje je pod wm stavio na linux. Jer nema pola toga tamo. A bas sam htjela stavit slikice i dat ih decku i stavit jednu svoju sliku ovdje da znate kako izgleda ona koja ovo pise. Jebi ga.nut

Ocito mi nije sudjeno. NIJE.nono

E sad idem mijenjat sve. MA NE MOGU NI TO!mad

Svi predlosci za blog su tamo...kod starog...mrs.namcor

Izgubila puretina tek nakon ovog. Idem pojest ostatak. Ja se samo debljam. Puno jedem. Idem na dijetu.smijeh Jest cu isto, ali cu se praviti da jedem manje. Lol.rofl

Pozdrav ljudima koji suosjecaju samnom.mah

Pusa M.kiss

19.09.2006. u 19:05 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Pa...nekak sam imala potrebu zbrisat stari blog...pa...hm...evo...nastavak. :)



Free Counters


Caaatkooo...



blog



blog layout



blog Layouts



Ova mi je svjetska...

blog Layouts



blog layouts



blog layouts

Once upon a time...

Hm...pa...there was a girl...bla, bla...tko me zna, zna me. Sretna, tuzna, vesela, zivcana, perfekcionist, duhovita(wanna be), marljiva, kreativna mala smedje crvena zelenooka cura.

Imam posao snova-jamac za kredit jednom visokom...kojeg tako...voliiim...ali se on stalno nesto ljuti na mene...shmrc.

Myspace layouts



Myspace



Puna ideja i konstruktivnih odluka, dok je realizacija nesto vece relativnosti. SEREM! I zajebavam se s kim stignem, gdje stignem. Ponekad mi se cini da je zivot jedna velika zajebancija.

I'm writing my story here...so...read on.