ponedjeljak, 25.02.2008.

Sad story.

Lithiumchek says:
imam samo jednu rijec za tebe
Gale says:
reci
Lithiumchek says:
post
Lithiumchek says:
pa si ti misli
Gale says:
neeeeee
Gale says:
a nee, misla sam da si zaboravila
Gale says:
neda mi se :(
Lithiumchek says:
a loool
Gale says:
:D
Lithiumchek says:
i onda meni nesh kazes
Lithiumchek says:
rebecca ovo rebecca ono
Gale says:
a loool
Gale says:
ups
Gale says:
neće se ponoviti
Gale says:
budem sutra ili kad već
Gale says:
xd
Lithiumchek says:
aha
Lithiumchek says:
aha
Gale says:
lool
Lithiumchek says:
to su fore za moju baku

Rebecca ubit ću te!
Prva rečenica moga novog posta smijeh.
Rebecca ima da skačeš od sreće jer sam napisala novi post XD.

Vikend je relativno dobro prošao.
Samo da odmah kažem, vidla sam se napokon s Idom cerek.
Roštilj znači, bilo je super. Baš nam je trebalo to, da se malo prisjetimo ljeta i tako tih stvari koje smo radili :D.
Bili smo negdje do pola 5 na Bundeku (cijeli dan praktički), i onda još kasnije van..
Ja sam bila tako umorna i bilo mi je hladno da sam se oko pola 9 pokupila doma.
Naravno bila sam na msnu, kad me Matko pitao zakaj nisam na Seki Aleksić?!? Ja onak, koji fuck. Ali dobro, zaostao je taj naš Matko iz razreda xD.
Da, samo da kažem nešto vezano uz to. Nika i Vek mislim da se zna čemu se ovdje treba smijati rofl.
U četvrtak bi opet trebala ići kod psihologinje, što i idem.
Jedino dobro je u tome kaj neću vježbati tjelesni po vručini, belj Marina.

Cijelo vrijeme mi je samo jedna rečenica u glavi:
Kad tad će sve doći na svoje.
Znači kada sam u bedu MORAM gledati pozitivniju stranu jer će na kraju sve biti okej.
Slažeš se Rebecca fino?
Hvala Bogu, sada je sve na svojem mjestu.
Zasada.. Škola me još malo zeza, ali stvarno se moram primiti posla, mislim jesam, ali očito ne dovoljno -.- .
Glupi msn sve pokvari, zbog njega ne učim, ovisnica sam.
Dobro, nije glupi, ali stvarno nekad pretjeram.
Možda bi bilo dobro da si određujem vrijeme od kad do kad da budem, tj. onaj period kad su mi frendovi na msnu XD.
Ajme, koje krafne bacam.
To je zato što nemam inspiracije baš..
Eto ti Rebecca.

Image Hosted by ImageShack.us


Pozdravi idu samo posebnim ljudima XD.
Rebecca (haha), Vek, Ana, Teja, Ida, Nika, Lukićka, Anja, Andušša, Tiky, Fran, Dugi, Sandro, Pecha, Lux, Vora, Karla i naravno NIKAD ne zaboravljam na šećera (Margaritu!).
P.S. Margarito, to kaj si zadnja ti je još bolje jer se tebe uvijek sjetim i više te volim od ostalih (nek budu ljubomorni, LOL).
A najposebniji Jonjiću (Vora don't be ljubomorna, znat će on zakaj :D, btw puno se zahvaljujem).

- 21:30 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.