Linkovi

BBB službene stranice

Udruga navijača Dinama
HR-10000 Zagreb
Draškovićeva 23
Tel: +385 1 4633 230
Fax: +385 1 4633 226


Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Njih čitam svakodnevno :
Sanja
Hajduk 1950
Dea
Real Madrid
Hajduk online
Sport




free counters




NK Dinamo Zagreb 1945

četvrtak, 05.02.2009.

Sammir: Moram dobro igrati zbog obitelji, oni ovise isključivo o meni!


Image and video hosting by TinyPic


Moji u Brazilu nemaju nikakvih drugih prihoda. Imam mamu i sestru, moram se o njima brinuti, slati im novac. Ako ne postanem pravi igrač, ne znam što će biti, kaže Sammir.




Sammir je već sad u velikoj formi. U ovom trenutku najbolji je vezni igrač Dinama. Ipak, valjka pričekati sa zaključnim ocjenama, kod njega se nikad ne zna. Jednom bljesne, pa se ugasi kao zvijezda padalica.


- Počela je borba za momčad, ja sam tu. Igram najbolje što znam. Osjećam se ugodno. Bit će još bolje.



U Dinamu je već dvije i pol godine. Koliko je postao bolji igrač od onoga Sammira koji je došao iz Brazila?


- Teško je to kazati. Ali siguran sam da ću ove polusezone dati maksimum. Borit ću se. Vjerujem da će ovo biti moja najbolja godina u Dinamu!



Što se to dogodilo u vašim promišljanjima? Na travnjaku djelujete žešće, žešći ste u izjavama?


- Znam da znam! Koliko god to zvuči prepotentno, ja sam znalac. Ali to nije dovoljno, moram prihvatiti zahtjeve agresivnosti, čvrste igre. Sad sam to definitivno shvatio i više nećete gledati Sammira koji će gubiti duele. Grist ću na travnjaku.

Image and video hosting by TinyPic


Ima još jedan razlog zbog kojeg Sammir mora početi igrati pravi nogomet, zbog kojeg mora napraviti karijeru?


- Moram dobro igrati zbog svoje obitelji u Brazilu. Oni ovise isključivo o meni. Nemaju nikakvih drugih prihoda. Imam mamu i sestru, moram se o njima brinuti, slati im novac. Ako ne postanem pravi igrač, ne znam što će biti.


Što misli, hoće li Dinamo na proljeće biti jači nego prošle jeseni?


- Sigurno. Najvažnija je ta utakmica s Hajdukom. Idemo po pobjedu. Ne znam hoću li igrati tu utakmicu, ali ako hoću, napravit ću sve da se iz Splita vratimo kao veliki pobjednici.

- 22:18 - Komentari (13) - Isprintaj - #