dinajina sjećanja

nedjelja, 25.02.2024.

Bila je to tiha noć...







Bila je to tiha noć, noć iščekivanja,
noć razmišljanja o porodu ljubavi,
noć razgovora o esenciji zbilje,
o bitku vjerovanja u anđeoski
nagovještaj rođenja djeteta.

Unosio si mir u nemir mojih misli,
slijedio moj let ka zvjezdama
i ne lomeći mi krila vratio
u tišinu svete noći.

kroz tvoju mirnu srčanost osjetih blagoslov
naslućujuće ideje u mreži pamćenja,
svjetlost u tami minulog.

Bila je to noć bdijenja i priča,
moćan bitak našeg zajedništva,
koraci mene k tebi i tebe k meni…
u ponoćnom titraju danas u danas
zvona Petrove crkve objaviše ljepotu
Betlehemske svjetlosti.

Na usnama još uvijek lepršaju riječi, neizgovorene,
utkane u sjaj sunca, u snovitost našeg vremena.
Tragovi davne noći titraju ritmom budnog srca,
Svitanje je donijelo radost nebesku.





Dijana Jelčić


- 09:19 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>