dinajina sjećanja

subota, 21.05.2022.

Ples sa sjenom...




Čarobna fula

"Javi se u meni riječ
I brizne kao voda živa.
O uzak mi je ovaj svijet
Za oganj što ga čelo skriva.
Ne znam mu izvor. Neznan zvuk
Zvijezdano u meni zvoni.
O uzak li je neba luk
za krilo što ga nemir goni."

Jure Kaštelan




Bio je san, mali predah, kratka smrt,
odmor za umorno srce,
razgovor sa strancem, ples sa sjenom,
zavijao je vjetar, orkan juga uskovitlao nebo,
sjena je nestajala, padala sam, a onda budnost.

Bojala sam se, pričinjalo mi se,
sama sebi kradem sreću.
Prevarila sam se,
budnost je pozlatila svijet,
lišila me neizvješća,
nepojmljivoj prisnosti darovala ljepotu bliskosti.

Budnost donosi miris ljeta,
zvuk čarobne frule i tvoj glas,

Volio bih da me voliš
da budem cvijet u tvojoj kosi.
Ako si noć, ja ću bit zora
i bljesak svjetlosti u rosi.


tebe kao sjećanje i zbilju,
tebe kao meni, nevidljivu,
ikonu iscrtanu u mom irisu.

Dijana Jelčić

- 18:08 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>