dinajina sjećanja

petak, 27.08.2021.

Nježna je moć pamćenja...





Ametist je moj kistal. Darovala mi mama. Svojom bojom je obilježio moj život i snove. Uzimam ga u ruku i promatram igru sunčanih zraka kroz kristal… pri treptajima oka je kristal mijenja oblike, a uvijek je ostaje isti… srce mijenja ritam… osjećam zrcaljanje te ljepote se događa u meni…

U kristalnoj rešetki naše svijesti se prelama svjetlost… slijeva u paletu boja misaono- osjećajnih slika… ovjekovječuje trenutke u galeriji pamćenja… pretače ih u klijetke srca… tu, u riznici emocionalnih sjećanja su pohranjeni kristali koji u sebi kriju svjetlost prohujalog vremena…





Na mom radnom stolu stoji secesiska lampa s kristalnim širmom. Djelić prošlosti mojih praotaca u sebi krije uspomene… pored lampe stoji slon… reprodukcija Dalieva uratka… donešena iz dalekog grada na sjeveru Španije… bili smo u Figuerasu… u njegovom muzeju…





Na polici mi se smiješe porcelanski clownovi... i rosnetalov porculanski pas... davno su me gledali iz bakine vitrrine...
Stara ura je stajala na kaminu u dnevnoj sobi mojih pradjedova... darovana mi stara apotekarska vaga, simbol mog horoskopskog znaka... na podu prastari svijećnjak...

djelići prošlosti mojih praotaca u sebi kriju uspomene… svaki djelić mi priča drugačiju priču…




Promatram malenog slona u atmosferi našega doma… na njegovim leđima je bezvremenska piramida…



Platonija u kojoj postoji samo ovaj trenutak…

Na radnom stolu znamenje sreće, bog Kairos, bog Ganesh i šoljica prve jutarnje kave… ovo je trenutak u kojem se budim i šapućem...

Nježna je moć pamćenja.

Dijana Jelčić

- 08:18 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>