dinajina sjećanja

subota, 26.06.2021.

Ispisano nebo...




U noći punog mjeseca sanjah vrijeme u kojem su bogovi koračali zemljom i pojavljivali se i nestajali, teleportacijom, energetskim bljeskom materije Homerova sna. Osjetih snagu mjesečevia sjaja i moć energije lucidnog sna. Bila sam tu i tamo, bila sam elektron u jezgri atoma, titrajuća struna u dimenziji prostor vremena, a bila sam ja.
Osjetih buđenje astralne svijesti… osmišljavanje kozmogonije… neizrecive porive za pustolovinom u nedohvatnim daljinama svemira… lutanjima bespućem nebeskog oceana… poziv na odiseju sjećanjima…





U danima pasjih vručina osjećam krhkost prolaznosti i snagu pamćenja
mogućnost povratka u nezaboravljenu ljepotu…

Prolaze sekunde, lipe su ocvale,
miris titra u trenutku, iskri sliku Ivanjske noći,
osjećaj opija,
preskakali smo vatru, bili djelić pasionske igre…
titraj legende, Sirius izranja prije Sunca,
najavljuje dolazak ljeta.

Daruješ mi morsku zvijezdu ,
pitagorejsku pentadu,
znak ženske dijade
i muške trijade,
simbol ljubavi,
Afroditin broj,
istoznačje svitanja,
zenita i sutona.

Skrivam te u pogledu, ustoličavam događanje,
toplina nas omamljuje…
iz Ivanjskih krijesova u Afroditinom carstvu
izronilo vrijeme kanikule.

U zrnu pješčanog sata tri sekunde ljepote,
čergarimo nebom svanuća...
sunce je tu...

radja se mladi dan

Dijana Jelčić



- 09:19 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>