dinajina sjećanja

četvrtak, 11.03.2021.

Rijeke i mostovi...






Slutila sam trošnost vremena. Pod neizgovorenom kletvom šutnje gasnuo je plam svijeće koju zapalih na žrtveniku snovitosti. Stajala sam na mostu Mirabo i prisjećala se Apollinerove pjesme. Rijeka je romorila tajnu o ljubavi.
Poezija suza, suputnica mladosti, griješnica i dušmanka osmijehu. Tugovala sam ne znajući da sam sama uzročnik tužnoj uspomeni . Neke oči su iskrile u smijehu, titrale u krvi, sanjale neki nesanjani san.

Čuvah burmu nevjenčane sebe, nosih je kao zavjet u dubini žudnje. Nasumice sam se vraćala na početak patnje noseći bol na licu kao štit protiv susreta. Okončavala sam traganje prije početka, u izmaglici svijesti gubila putokaz ka zbilji. Događao se rat svjetova, umirale su i rađale se zvijezde. Željela sam posljednjim čvorom daha ubiti sjećanje ne osjećajući da sam sebe zaboravila u izgubljenom ovitku sreće.



U dolini zelene rijeke doživjeh preobrazbu. Na obali je orkestar svirao mjesečevu sonatu, na lazurnom baršunu se smiješila Luna.
Neretva dolazi iz vječnosti, širi se u močvaru, slijeva u deltu... odlazi u more, u poeziju drevnih oceana… šumi, romori, oživljava mirise, boje, zvukove...
Slušah poeziju kapi, začuh tišinu skrivenu u krošnjama bijelih breza… muk tužnih vrba… i šum vjetra… osjetih miris tek procvalog jasmina…





Pod starim mostom pomislih rijeka je sudbina, u njoj se krije tajna kraja bez početka. U njenim kapima se ogleda prisega vječnosti. Na obzoru vidjeh izvor, sjaj tvojih očiju. U dubini pogleda pučinu i odsjaj starih čežnji.





Pariz je divan u proljeće. Stajali smo na mostu Mirabo i promatrali odraz naših lica u kapima vode. Seine je tihovala prisegu ljubavi.

Dijana Jelčić



- 10:00 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>