dinajina sjećanja

srijeda, 06.11.2019.

Uprisutnjenje sumnje...







To sam ja, Kasandra.
A ovo je moje mjesto pod pepelom.
A ovo je moj štap i trake proročke.
A ovo je moja glava puna sumnje…

Wyslawa Szymborska




i Christa Wolf je pokušala biti Kasandra i sprijećiti dolezeće ratove... isto nije uspjela..






Onostrano, beziskustveno, dolutalo iz budućnosti, iz praskozorja praznine
usidreno u puninu svjesti.

Misao progoniteljica, bezriječje dolazećeg, osjećaj izgubljenosti
zbog nedokazivosti tinjajućeg ćuvstva.

Muk vremena, uskovitlana tišina, premosnica ka događanju,
blaženstvo zaborava izgubljeno u latentnoj iskri sjećanja.

Kasandra je čula
nečuveno,
nisu joj vjerovali,
nije uspjela
spasiti Troju.

Nad bezdanom sumnje zvjezdani prah,
vjetar se umirio,
zamrlo je vrijeme, prostor zgusnuo
u točku nestanka
i nastanka.

Čekam, tišina para uši,
osluškujem dolazeće,
u suzi zgusnuće nadanja,
iščekujem prasak,
povratak povjerenja nestalog u davnoj
kiši nad oceanom sna.

Dijana Jelčić... zajednička zbirka poezije "Isprepleteni dušama stiha", Kultura snova, Zagreb, 2015




- 09:19 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>