dinajina sjećanja

petak, 16.02.2018.

Sectio divina...



umijeće današnje fotografije... utjeha vremena... Nedzib Vucelj me fotkao 10. 02. 2018... večer promocije zbirke Dušom tebi za Valentinovo...
dobro me ispeglao... promatram fotografiju i vidim onu mene iz vremena kada sanjah plave daljine...






Sectio Divina...

U tišini misaonog režnja titra tajna vječnosti, bdijenje u carstvu snovitosti.
Na zaslonu budnosti, u krugu trenutka se zrcali kvadrat.
Magija me odnosi u pustolovinu traganja za istinom.

U odrazu Vitruvijevog čovjeka tvoje obličje.
Učinimo nemoguće mogućim. Začuh govor cvijeća. Razumijem ga. Zlatna spirala se uvija oko svijesti. Završava u dubini tvoga pogleda.

Tu počinje san odsanjan u dolini zelene rijeke.
Miris dozrelog grožđa se širi prostorom. Vino dobrih ljudi ključa u venama.
Drhtaji u krošnji vremena skladaju baladu o ljubavi.
Podno Parnasa se lovor uzdiže obodom kruga, kvadrira Apolonov hram.
Dogodio se zagrljaj božanstva i čovjeka, sna i zbilje.
Ćutim nestajanje sumnji i strahova.

Vidim vrtloženje nebeskih sfera, rast ruža i suncokreta, rađanje Nautilusa, izrastanje antičkih hramova i da Vincievih slika.

U tvojim očima moj lik.

Dijana Jelčić




Ana Tomašković nas je obradovala svojim dolaskom... snimila je djelove večeri poezije... danas u 14 h...na HTV1 možete pogledati i doživjeti atmosferu...

Oznake: dušom tebi za valentinovo... sectio divina

- 10:40 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>