dinajina sjećanja

četvrtak, 20.07.2017.

Trideset godina ljepote...




Možda ćemo u predvečerje života
pronaći snage da živimo slobodno,
onda kada riješimo sve zadatke,
kada na licima budu prepoznatljive samo oči...

Možda ćemo onda znati da nismu uzaludno živjeli...






Sjećam se… bio si bezimeni pustolov mojim snovima.

U sutonima bez Sunca i noćima bez osmijeha neba okajavah samoizabranu samoću. U krošnji svijesti
kovitlac molitve i usnule ptice.
Nebo je milosrdno čekalo naš susret. Munjama i gromovima razumjevalo tugu, obećavalo smiraj.
Pitanja su, kao skakač zaustavljen u skoku, lebdjela na obzoru, kao usporene slike života na sceni vremena.

A onda je
vjetar odsvirao rekvijem
ugasio zadnji lumin
na oltaru želja
i odnio pepeo strahova.

Jedna zvjezda padom
dotaknu šutnju,
obznani tišnu
i let bijelih golubova
u krug ljubavi.

Osmjehom si,
s moga obraza,
obrisao suze
i rekao,
ja sam tu, ali
ja sam umoran
budi kraj mene,
budi tu,
dozvoli mi
da budem kraj tebe
da ne budem sam.

Zatvorih šapat
među dlanove,
podigoh ruke
k izlazećem suncu
i vidjeh zagrljene
dvije sjene srca,
na strništu sudbine
privid sjedinjenja,
pobjedu ljubavi
u umiranju svjetova.

Tvoje usne dio mene,
ruke spletene
u grču neznanja
namotaše stvarnost u
klupko snova.
Kao ljetna kiša
kapaju milovanja
tvoje usne
ozon sreće,
a nebom klizi ponoć
šireći miris
navlažene svile.

Geometrija jutrenja zrcali slike prohujalog vremena. Trideset godina ljepote se zrcali u očima boje sna i osmijehu.

Dijana Jelčić- Starčević... Odakle dolazi ljepota, Zagreb, 1987

Grli nas običnost mladog dana, pretakanje sna u javu i pjesma napisana 27 godine kasnije...

Dok se svitanje bori
sa ostacima tame
i daleka svjetlost
skida odoru noći
na obali sna,
neka ljubav,
zbilju sanja.

Zavoli dan
šapuće mjesec
na odlasku.
Zavoli sjećanja
šapuće sijač zvijezda.
Pustite srca da kucaju.
Dotrčali iz daleke stepe,
samuju bijeli i crni konj.

Za mrkim krošnjama
iskri svitanje,
Amor i Psiha,
se u njemu grle.

Zavolite dan,
misli i sjećanja.
Ruke sijača zvijezda
prebiru po gitari,
zvuci tuge u pjesmi ptica,
miris daljina,
sloboda ubrizgana u
rađanje.

Proročica Izergil
šapuće o umiranju,
ponosu, prkosu
rodoslovlja,
otporu poniznosti,
sužanjstvu i nemoći,
o smjelosti bitka
na rubu vremena.

Ljubav na kušnji smrti.

Ljubavnici
lete u nebo.

Dijana Jelčić … „Nestvarno stvarni“ KULTura sNOVA, Zagreb 2014
.







Oznake: odakle dolazi ljepota, nestvarno stvarni

- 08:08 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>