dinajina sjećanja

ponedjeljak, 29.02.2016.

Kraći uvod...



Sjajnu pjesnikinju Dijanu Jelčić-Starčević dugo već znam na netu. Sjećam se, netom što sam ju bio uočio, poezija je njena, kao rijetko koja do tada na prostorima virtuale, svojom poetikom, neposrednošću i sugestivnošću krajnje lirskoga subjekta, ali i nadasve svojom raspjevanošću, u meni u tolikoj mjeri bila izazvala radosti i zanosa da sam joj, umjesto uobičajena komentara, bio napisao sonet, a kojega će, kasnije, Cvjetko Milanja, inače ponajbolji analitičar hrvatskog pjesništva, uvrstiti u knjigu mi izabranih pjesama „Put do mora“.

Naravno, taj ću sonet „Da bi se dušu“ i ovom prigodom objaviti, dakle, uz još jedan moj sonet s naslovom "Dijana i Zdenko", kojega sam napisao i posvetio njoj i njenom cijenjenom i nadaleko poznatom suprugu, po zanimanju glumcu, a, u novije vrijeme, po vokaciji, i kao romanopiscu Zdenku Jelčiću, jer su, kao tandem, ono jednom bili prvi stigli uvažiti jedan moj sonet na zidu:



DA BI SE DUŠU …

Dijani Jelčić-Starčević


Da bi se dušu opilo ljepotom,
iz njena srca valja piti riječi,
jer svaka je pjev i svaka liječi;
a ne stigneš li, opet si za plotom.


Ne znaš li živjet s njenim zlatnim mottom:
Izdrži, srce! i kad je kraj svijeći,
svjetlost će zgasnut i ti ćeš, puzeći
tminom ogrnut, skroz zalutat potom.

Ali, ne kloni dok su ispružene
ruke joj spram tebi ma bilo tko si,
časne i tople, s nebom udružene.

Eno ti hrle mekanošću perja
vjeru osnažit sa suncem u kosi!

I kada plane grimiz predvečerja,
ćutjet ćeš ljubav što te, sretnog, nosi …

DIJANA I ZDENKO


Posvećeno srcem

Unikatni bračni par,
kojeg krasi um i vid,
velika je za me stvar –
prvi stigne na moj zid.


Kada čitam Dijanu
duša mi tad vibrira,
dok Zdenkovu pak stranu
vedrina definira.

Stog su na virtuali
blagotvorna dva stvora
kojim nikad ne fali
duha i dobre volje,
pa i za mene s mora,
da nam je vazda – bolje!



Zahvalih se... dragi Roko Dobra, poštovani pjesniče... hvala vam iz srca punog poštovanja i ljubavi...

Odgovorio mi je... Hvala i Vama, poštovna i draga poeteso Dijana, ali i Vašoj poeziji, koja je "krivcem" za sonete koje sam Vam posvetio. Usput bih se ispričao što sam u objavi (u sonetu) na Vašem zidu vrlog Zdenka imenovao Zvonko. Evo, upravo sam na profilu Vam ispravio pogrešku, a, usput, razgledao sam i čudio se onom Vam obilju aktivnosti na fejsu ...,

tko može tom dijalogu odliti... usrećio me jučer dragi prijatelj... usrećuje me još uvijek... veselim se dolazećem susretu


kraći uvod


Oznake: Roko Dobra, sjaj oriona, Priznanje, zahvala

- 19:49 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>