dinajina sjećanja

subota, 09.01.2016.

Neodržano obećanje...



blogerica @Pjaceta me svojim veselim tekstom prisjetila na ovo moje neodržano obećanje...


Obećala sam samoj sebi. Obećanje pretočila u zaborav. Nestalo je u maglovitom oblaku nesjećanja. Željela sam izbrisati tragove pradavnih tuga, ali srce pamti boli, zatvara ih u klijetku snova, oslobađa u besanim noćima. Vjerovala sam da mogu zalediti neke uspomene i potopiti ispod pučine sjećanja, ali sunce otapla led, prisiljava me na sučeljavanje sa podsvjesti, na misaoni dijalog sa onom koja sam bila u trenucima nepostojanja u stvarnosti.

Ispijam pelin uspomena i smirujem grčeve nutrine. Liječim se od zabluda koje odživjeh u zavjetrini zbilje. Uranjam u osjećanje straha. Lucidni san me osviješćuje, trga iluzije, krhotine davnih slika slaže u mozaik trenutka, u misao zaokruženu kapljicom rijeke nevraćanke. Tu u bitku prostorne vremenitosti pronalazim bitak sebstva, jezgru utkanu u tkivo samoosjetilnosti. Spoznajem, nedostajala sam si u trenucima izgnanstva iz srži postojanja. Bila sam bjegunica iz stvarnosti, rastrgana između prošlosti i budućnosti, umrežena u tkivo sumnji i nigdje stvarna…

Obećala sam sebi odsutnost iz kruga ljubavi. Željela sam zaboraviti ljubav, a ona je bila nečujna premosnica nad fjordovima vremena, sinapsa među neuronima svijesti. Bila je svjedočanstvo nezaborava, titraj podsvjesti, lucida intervala. Žudila sam za kvantnim skokom u mikrosvijetu, za rasprsnućem atoma u strune i oslobađanjem energije promjena, a nisam osjećala kako sama zgušnjavam univerzum uma u crnu rupu nestajanja u kaosu.





Prsnuće se dogodilo iznenada. U dubini sebe osjetih veliki prasak i eksploziju svjetlosti. Misli oslobođene iz kukuljice nepovjerenja se pretakahu u osjećanja.
Zavoljeh besane noći našeg naglog ljeta, zavoljeh tvoj smijeh i tvoj glas i tvoje šaputanje koje se mješalo sa romorom zelene rijeke, šumovima mora i mirisom pjeska. Zavoljeh te na željenom komadiću slobode, tamo gdje iznenada osjetih da smijem doista biti samo ja jer ti si bio samo ti…


Dijana Jelčić… djelić tekstova pisanih između 1987 i 2007… tada objavljenih kao „Umijeće vremena“

Oznake: neodržano obećanje

- 07:57 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>