dinajina sjećanja

petak, 21.08.2009.

Pele, boginja i žena.

Nije me bilo, slijedila sam

Trag u beskraju dječijeg sna.

Malo tuge i razmvrljenog bola, srce titra strahom.
Mama boluje i samuje u daljini.

Sjedim satima pred računalom i misli me vode u prošlost, ništa novo ne mogu napisati. Ovo je moj 333- ći post. Željela sam vam napisati nešto lijepo, nešto od srca vašim srcima, želja je bila velika, ali misli su mi zaleđene.

Pronađoh staru bilježnicu sa pjesmama iz poezije ruža.

Ovo je jedna od njih.

Molim vas dragi prijatelji, imajte strpljenja sa mnom, vratit ću se ponovo u ovaj svijet ljubavi i sudjelovati u vašim mislima.



U vatri vatre ljubavnoga žara
vatrom vatre srca srcu bljesnu žena.

Izrasla iz vatre,
vatra vječno u njoj snatri
i budi se željom da ostane žena.



Vulkanska Pele,
božica u ženi
vječnom igrom
vatrenoga žara,
snagom srca žene,
tijelo u vatru pretvara

a ljubav,

taj vulkan srca
njenih snova lava,
boginju u ženi božanski obožava.

Iz kratera tijela iskri vatra vječna,
ka nebu se diže ljepota njenog sjaja
boginja u ženi na ognjištu bdije
iskri iskrom iskru životnoga raja,
u snovima budna,
u životu snena
ostaje vječna boginja i žena.

- 08:08 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>