jedna od mojih najdražih pjesama...
-OTROVNA KIŠA- (URBAN)

kad zvijezde se spuste da oplave vode
umotaj me u ruke i... pusti niz rijeku
sve njene kapi nek' kliznu niz lice
umjesto suza nek' mi sakriju oci
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
uzmi od mene al' samo pusti
otrovnu kisu po meni da pljusti
sapni mi tiho svoju tisinu
hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise i nestaje...
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani
sapni mi tiho svoju tisinu

hladni zrak jutra neka postane buka
kapi kroz kozu prolaze
tvoj smjeh jos grane njise
na jeziku rijeci tope se
budi zrak sto disem

dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...
dotakni me opet otrovna kiso...
ja sam oduvijek na tvojoj strani...

fighting with demons

23.07.2005., subota

Na kratko vrijeme sam prestala sa žaljenjem. Stvorila sam si umjetni svijet u kojem nema mjesta razmišljanju. U njemu samo nagle odluke i primarni ljudski instikti opstaju. Pretvorila sam probleme u oblake dima i tanke bijele pruge, povremeno u neku bezukusnu čaroliju. Sve sam to zalijevala božanstvenim napitcima koji su s vremenom gubili svu boju gorčine i kiselosti. Postali su sjajni u svojoj slatkosti. Postali su uskoro samo navika. Mozgom su se pod ruku držale fantazije, snovi. Sanjala sam. Svakom sekundom sam sve više znala o životu, i svakom sljedećom sam sve više sebe gubila. Zaboravila sam opet tko sam. Kao da sam to ikada i znala? Sada je jedino što znam pobjeći kada postane preteško. Borba kratko traje, a onda opet podlegnem onom dijelu mene koji uživa kada ne uspijem. Voljela bih opet imati nekoga tko će me uhvatiti ako padnem i drugi put. A bojim se da ću uskoro opet pasti.

- 23:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...........................................

mail: dijana_9@net.hrlud
brojač je stavljen 16. 7. 2005
Free Counter
Free Counter