nedjelja, 18.03.2012.

Izvan skolska nastava

Bok.thumbup Evo mene opet.zijev U utorak sam bila na izvan skolskoj nastavi,ali nisam napisala post jer sam imala puno testova u tjednu a u subotu mi se nije dalo.bang U redu evo sto smo radili tamo:blabla
U dvadeset do osam smo morali biti pred skolom.mouthwash Cekali smo bus i kad smo svi usli krenuli smo.bang Nije mi bilo bas dobro na pocetku putovanja,ali kasnije mi je bilo bolje.dead Prvo smo se podjelili u 3 grupe.cry Ja sam bila prva grupa i mi smo prvo isli u Hrvatski Sabor.headbang Slusali smo neko predavanje i trebali smo onda za petak napisati sastavak sto smo naulici o Hrvatskom Saboru.burninmad Bilo je dosadno.zijev Najbolje je bilo gledati luster koji imaj.cerek Kasnije smo isli u prirodno-slovni muzej.eek Tamo je bilo zanimljivo i zabavno.thumbup Onda smo malo setali zagrebom i onda smo isli u megdonalc (ne znam kako se pise).partynjami Poslije smo otisli u Zoloski vrt i uzasno su nas boljele noge od hodanja.bang
Bilo je zabavno jedino kad smo se vratili mojoj prijateljici nije bilo dobrno pa smo se morali brinuti da se njoj nesto ne dogodi.tuzan
To je to za danasnji post.wavewave Veliki mah mahmahmah i velika
Pkiss
Ukiss
Skiss
Akiss


Image and video hosting by TinyPic


23:31 | Komentari (5) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.