romantika

ponedjeljak, 30.08.2010.

Tišina



Uploaded with ImageShack.us

- Pogledaj nebo, danas je plave boje - kažeš zavaljen u mokru travu na vrhu planine.
- Da plavo je - kažem tiho - dok u sebi mislim; poput očiju tvojih.
- Oslušni tišinu - zamišljeno nastavljaš.
- Slušam i ne čujem ništa osim vjetra - lažem, čujem svoje srce kako kuca. Tišina oko nas poput tišine svemira. Zavaljeni u travi prepušteni zadovoljstvu na osami. Jedino moje srce ne prestaje remetiti mir koji nas okružuje.
- Čuješ li nešto? - pitaš kao da ne znaš što je.
- Ne čujem - lažem opet.
Sunce je na tren nestalo iza oblaka. Otvorim oči i vidim tvoje. Gledaš me dok opušteno ležim glavom naslonjena o kamen u travi.
Htjedoh ti reći nešto.....
- Ššššššššššš, tiho. Ne remeti tišinu - šapneš mi kraj uha dok usnama svojim zatvaraš moje.

| 18:02 | Komentari (15) | Isprintaj | #

četvrtak, 26.08.2010.

Lutanje



Uploaded with ImageShack.us


Ako se zavrti zemlja i ubrza ritam
Možda se izgubim i nekud odskitam

Svijet u koji ponekad zavirim malo
Ne znači da mi do tebe nije stalo

Poželim na kratko vidjeti stranu drugu
I tako iz misli odagnati tugu

Nek zemlja se vrti do besvjesti samo
Jednom možda i tebe sretnem tamo

| 19:23 | Komentari (11) | Isprintaj | #

Trenutak



Uploaded with ImageShack.us



Kada odeš od mene jednom
I ostaviš me samu sa sjenom
Pomisli kako srce boli
Žene koja te besramno voli

Ljubav što je, znati nikad nećeš
Takvu sreću ne nalaziš i ne srećeš
Možda se sjetiš jednom u noćima dugim
Da ja tugujem u zagrljaju s drugim

Nitko ne može ljubiti moje lice
Kako ga ljubiš Ti moja mala ludice
Nije sreća u trenu što proleti kraj tebe
Već u mom srcu, uzmi ga ljubavi za sebe

| 10:04 | Komentari (12) | Isprintaj | #

utorak, 24.08.2010.

Anđele



Uploaded with ImageShack.us


Jedan susret... pogled... dodir, tvoje riječi tople...nježne
rekao si mi... Anđele...

Poljupci tvoji meki i strasni , dani puni ljubavi i pažnje
govorio si mi ...Anđele...

Dugi razgovori i uzdasi tvoji, osjećaji koji diraju srce
šaputao si mi ....Anđele...

Ruke tvoje miluju me nježno, usnama me ljubiš željno
kažeš mi ...Anđele...

Osjećaji moji sada su i tvoji, srce tvoje sada je i moje
misliš o meni ...Anđele...

Ljubav sada kuca na vrata a mi u zanosu strasti ,
ima li smisla ..Anđele...

Suze moje sada su i tvoje, sjećanja nježna razdiru srce
možda je i bolje ...Anđele...

Misli su moje negdje daleko, pitam se zašto
rekao si mi...Anđele....

Ljubav ne pita , ljubav ne misli, ljubav nema plana
ljubav ne bira ....Anđele ...

Uspomena sad smo jedno na drugo, samo srce
vrišti u nama....Anđele...
moj Anđele ....






Uploaded with ImageShack.us




| 18:18 | Komentari (9) | Isprintaj | #

srijeda, 18.08.2010.

Jecaj



Uploaded with ImageShack.us


Začuješ li jecaje kroz polja i doline
To je pjesma moje najdraže violine

Pjesmom te svojom doziva u noći
Možda je osjetiš i poželiš doći

Pod dodirom tvojim nek trepere strune
Poželjet ćeš tako da se duše ispune

Muzika tužna prolama se kroz daljinu
Oslušni ariju što miluje violinu

Na uho mi šapni koliko je topline
U mojim očima i duši violine


| 16:42 | Komentari (8) | Isprintaj | #

subota, 14.08.2010.

Visoko iznad



Uploaded with ImageShack.us

Pokaži mi kako ljubav diše
Nauči me kako se popeti više

Jedna stepenica nekom ništa nije
Meni je svetinja bila, sada i prije

Pokaži mi gdje je ljubav skrivena
Možda stanuje ispod neba crvena

Visoko iznad na krilima lebdiš u tišinu
Možda me naučiš kako dostići visinu

Ostati na vrhu i gledati dolje dolinu
Slušati vjetar i čarobnu tišinu

| 21:37 | Komentari (12) | Isprintaj | #

četvrtak, 12.08.2010.

Zvjezdana noć



Uploaded with ImageShack.us



Ovo je noć u kojoj zvijezde padaju
U njoj moje oči nečemu se nadaju

Očekujem jednu zvijezdu padalicu
Da vrati osmijeh mom tužnom licu

Pogledom svojim pratim svaki trag
Nada je u meni jer mom si srcu drag

Možda poželim jednu želju skrivenu
Dok moje ruke potpuno ne uvenu

Da zagrlim tebe u tišini noći ove
Da ostvarimo sve naše tajne snove

Ponekad zvijezde padaju zbog nas
Ne traju one vječno već samo noćas

| 10:52 | Komentari (4) | Isprintaj | #

utorak, 10.08.2010.

Poruka



Uploaded with ImageShack.us


Ako se jednom zaljubim u tvoje oči
Nemoj zamjerit' ženi kada prizna
Da ljubav ima snagu strasti i moći

Ako te jednom poželim dodirnuti
Shvati to kao poruku ljubavnog čina
Zrelošću tvog dodira sebe ogrnuti

Dotakni moje usne rukom svojom snažnom
Tvoj pogled i osmijeh možda mi kažu
Ljubav se ne događa već postaje važnom

| 18:43 | Komentari (2) | Isprintaj | #

Iznad oblaka



Uploaded with ImageShack.us

Uhvati moje misli kada odlutaju
Možda tako shvatiš dugu u daljini
Boje su privid koji, kada te pitaju
Možeš reći, da šapuću u tišini

Iznad oblaka ljubav stanuje
Visoko iznad svakog čovjeka
Bjelina moći i visine caruje
Ostaje tako uvijek i dovijeka

Tamo u tišini vjetar šapuće
Dok moje misli nekud plove
Kamen, stijena i daleko bespuće
Nitko ne može uhvatit misli ove

Duga ostaje na obzorju tamo
Boja će zavarati svakog i tebe
U rano jutro možda shvatiš, kamo
Lutaju moje misli, dok srce zebe.

| 17:56 | Komentari (3) | Isprintaj | #

četvrtak, 05.08.2010.

Sjećanje na prijatelje


ZA SVE ONE KOJIH VIŠE NEMA
I SVE NAŠE PRIJATELJE DRAGE
OSTAJE SAMO MOLITVA NIJEMA
I BOL ONOG KOJI NEMA SNAGE.

NA STOLU OSTA NEISPIJENA ČAŠA
NAPOLA IZGORENA CIGARETA OSTA
NA RADIJU SVIRA NEKA PJESMA NAŠA
DOK IZ KUTA NEKO VIČE, DOSTA !

OTIŠLI STE PRIJATELJI NIŠTA REKLI NISTE
TU STE NEGDJE U BLIZINI MISLIM
KONOBAR DONOSI PEPELJARE ČISTE
OSTAVI PJESMU LIJEPO GA ZAMOLIM.

NA OBALI MORA NEKI STARAC SJEDI
POGLED MU LUTA NA PUČINU DALEKO
ČEKA SVOJ RED OD BOGA ŠTO SLIJEDI
DOK KRAJ NJEGA PROLAZI PREKO REDA NETKO.

NE MOŽE TO TAKO PREVIŠE JE BOLI
PRAVDE VIŠE NEMA ČAK NI OD BOGA
U TIŠINI MAJKA ZA SVOG SINA MOLI
PRIJATELJ ČEKA PRIJATELJA SVOGA.

I NEBO DANAS PLAČE ZA VAMA
RIJEKA SUZA TEČE NIZ ULICU
OSTAT ĆE VAŠE SRCE UVIJEK S NAMA
I VAŠ DRAGI OSMJEH NA LICU.

PRIJATELJI DRAGI NIŠTA ISTO NIJE
PONOSNI SMO ŠTO SMO POZNAVALI VAS
DOBRI LJUDI VALJDA ODU PRIJE
TAKO NEKI KAŽU I NESTANU ZAČAS.

| 16:41 | Komentari (5) | Isprintaj | #

utorak, 03.08.2010.

Pahuljica



Uploaded with ImageShack.us


Podigni pogled visoko prema gore
Pusti suze nek' iz tebe govore
Možda se jedna u pahulju pretvori
I tiho ti na uho nešto progovori

Govoriti tiho šapatom nježno
Ovo je samo večer snježno
Hladnoća je stanje koje ne želiš
Svoju ljubav s drugim ne dijeliš

Ponekad prolazno stanje je nužno
I tvoje lice sa suzom je tužno
Al' pahulja ja sam sada tvoja
Dok lice ti mokro oblije boja

Kad' kaplju obrišeš sa svoga lica
Nije to suza već pahuljica
Ona što sjeća te da sam plesala
I u trenutku od topline nestala

| 20:18 | Komentari (4) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 02.08.2010.

Tajna



Uploaded with ImageShack.us

Bit ću tvoja vila i čarobnica
Ljubiti sve na tebi strasno
Ne ću biti žena sa dva lica
Već ona koja voli zanosno

Bit ću tvoja tajna ljubavnica
Kad poželiš nježnosti malo
Ponekad možda i miljenica
Ako ti je do druženja stalo

Bit ću tvoja onda kad poželiš
Zaboravi na pravila stroga
Nije tvoje što s drugim dijeliš
Već samo kap vode s dlana moga




| 12:54 | Komentari (2) | Isprintaj | #

nedjelja, 01.08.2010.

Iza ponoći



Uploaded with ImageShack.us

Kad ponoć otkuca i utihne sve
Primit ćeš ruku moju nježno
Izgubit ću razum posve
Postati robom, bit će neizbježno

Pogled prodorni i osmijeh vampira
Vjekovima uspavana želja i glad
Tiho predajem se, požuda nas dira
Bez imalo straha što će reći grad

Odvodiš me u carstvo tmurno
lagano spuštaš usne hladne
Na moje grudi tiho i promućurno
Uvijek iznova kad noć padne

Pod plaštom tvojim poželim nestati
Robinja ja sam zauvijek tvoja
Iako hladan, ne želim prestati
Bez tebe i tako nisam svoja

Jutrom se budiš iz mašte i snova
Hladnoća oblije lice i tijelo
Pogledom zamišljenim ponavljaš iznova
Ovo se dogoditi nije smjelo




| 20:51 | Komentari (2) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.