Nobody puts Baby in the corner...

...i ne mogu sve da hoću da te ikad prežalim....

napokon san našla malo vrimena da van se javin. Mislila san jučer, al me prehlada i to šta premalo jiden posljednjih dana skroz dotuklo, pa san spavala do 8 navečer... tribala san sa Tonkon, Mijon i Katon do Splita, al san na kraju odustala i javila in da san bolesna...
Fala Bogu, nakon Lekadola, lupoceta i antigreephena uspila san se dignit na noge pa san jutros otišla na kavu na rivu.... sidila san u kafiću dobre 2 ure.
U kafiću do onog u kojem san ja sidila, bija je Tome, i ono, baš je bilo strange vidit ga nakon šta san saznala da se zanima za mene, dosad san ga vidila samo jedan put izdaleka, tako da.... ako bude večeras u gradu, ne znan šta će bit....
Otkad mi je Lana, ili ti Redroom ostavila svoj prvi komentar opet razmišljan samo o Andrei i znan da je to maksimalno ajdno i povareno od mene, al.... e da mogu protiv sebe, niti bi ostavila Ivana, niti bi ostavila Mimija, niti bi provela ovih 9 miseci ovako kako san ih provela.
bila ja u četvrtak na utakmicu slaven-val, i gledan cila ekipa iz Segeta je tu, samo njega ne vidin. i kad je završila utakmica(pobjedija je Slaven!!!!!!!!), idemo mi priko rive i ja se sve okrečen oću li ga vidit, kad mi je srce u sekundi otkazalo- stiščen Jubi ruku da san joj krvotok zaustavila, još malo i tribala bi joj amputacija, i govorin joj eno ga, eno ga. I gleda ona di je, a kad san joj išla pokazat zavrila san ka glupača- to je bilo neko dite od možda 10 godina, samo šta je bija nizak ka on, i šta je bija čelav ka i on ovo lito. Odjednom san opet mogla počet disat. Stvarno mi nije baš bilo svejedno....
jebenti, mrzin šta ga moran spomenit u svakom postu!!

Ugl, je da sam još malo bolesna, al jedva čekan večeras ić u grad, bolje bi mi bilo da mi bude super večeras....
Stvarno ne znan šta još da pišen, iden se sad tuširat i počet se spremat za u grad. Sama san doma, pa iz linije trešti stari, stari Magazin, sve jedna pisma više deprimirajuča od druge, baš onako kako ja volin..... pusa svima.......

15.04.2006. u 16:57 | 1 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Image Hosted by ImageShack.us