...Devil station...

petak, 30.03.2007.

***Hy***

mahhay još jedamput dobrodošli u moj blog,winkwinknapisat cu vam moja misljenja o osobama koje ne podnosim.bangnaravno Arlen sigurno vec poznajete,naj gluplja osoba u razredu koja si umislja da je faca po mom misljenj ona nije ni f od face da ne pisem koliko izgleda jefino wave.ima jos dvije osobe koje ne mogu ni zamisliti.Anita Bosančić to je djete " malo"umisljeno,nemoze prihvatiti poraz pa se ulizuje gorim osobama od sebe pa napokon naso lonac poklopac.kisskissne mogu ni zamisliti da mi je bila "bestica".ispricat cu vam kad sam saznala kakva je zapravo ona osoba.dok sam krenula u peti razred,nisam imala prijatelj nitko me nije podnosio dok nisam upoznala Anitu na početku mi se cinila Ok cura vise puta ja znala prespavati kod mene i ja kod nje...Sve tajne smo si govorilie i jednostavno smo si bile OK onda je dosla Tamara koja me se cinila zabavnija i bolja osoba od Anita također je i Tamara imala prijateljicu ..ona i Arlen su se posvađale i bila je sama...mislim sama druzila se samo s deckima :P...Tamara se pokusavala uklopiti u moje i Anitino prijateljstvo...Ja i Tami smo se slagale ali Anita je bila ljubomorna tako da me neprestano vrijeđala i govorila da sam u krvu koji put me znala i udariti...mislila je samo na moj novac i hranu u mojem frizideru moje tajne nisu joj bile tolko vazne ja sam joj to sve dopustala jer nisam osoba koja bi nekome rekla ne..Jednog dana mi je prekipilo puknucupuknucuburninmadburninmadmadmadheadbangheadbangjer nisam htjela vise biti nikakav stroj za iskorištavanje!Jednostavno sam se pokupila i udaljila se od nje ja i Tamara smo si sada Ok a za Anitu vise nezelim niti cut!

ps.Nemojte dozvoljavati da vas osobe iskorištavaju jer ce vas kasnije odbacit kao krpu..

Imala sam jos jednu 'frendicu' koja je BILA ok dok se nije pocela druzit s Arlen nisam joj se usudila rec da svojim postupcima vrijeđa neke ljude...Kad govorim Elen kao da govorim i Arlen...(kucketine godine)
Danas 30.3.2007 napokon sam im rekla u lice ono sto ih ide =))..i olaksala sam si dusu sada sam sigurna da mojem i Tamarinom prijateljstvu nitko nece stat na put...

Pousaaa
- 15:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.