...Devil station...

srijeda, 06.02.2008.

sretanahhh..vec me dugo nije bilo,i jako mi je falio moj blog.U ovih pola godine izdogađale su se mnoge stvar.......bilo je ljubavi,nesreca,sreca,tuge.........cryja cu vam sve ukratko napisati......sretanUpoznala sam jednu curu koja me zadivila svojim ponasanjem...zapravo ista ja.zujoNeki je vec znaju malo je zbunjena ali dobra....svakako bi trebali upoznato osobu poput nje....sretan..dalje...imala sam vec 3 decka do sad ne zelim puno pisati o njima jer nemam bas ljepe rijeci....zujoSa anitom je sve u redu operacija je dobro prosla....i sad se oporavlja....any pussssssaaaa.sretan=)Sada sam 8 razred....valjda cu ga proci dovoljno dobro da sakupim bodove za frizerku.....Sada trenutno nemam decka ali mi se sviđa jedna osoba.....sretanŽIVI BILI PA VIDJELI........pppuuuusssssssssssaaaaaaaaacerekfinokissnaughtyrolleyesnutwink
- 15:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.