...Devil station...

subota, 18.08.2007.

neznam što bi vam pisala prošla me volja da imam svoj blog,ali ipak nemogu bez njega.ovo mi je ljeto bilo najljepše od svih drugih=))cereknaravno jedna budala stigla je iz belgije=))naravni on mi se sviđao,pa sad sam i zaljubljena ,pa sad i hodam s njim.=)))na žalost on je otputovao nazad u belgiju u početku sam mislila da če me zaboraviti ali i njemu je bilo teško rastati se od mene pa se sad cujemo preko msn-a,i mobitela.Iskreno ali ono naj iskrenije užasno mi fali i evo sad kad pišem ovo mislim na njega i kako da več jednom upali taj msn,.znam da znate tamaru poznati dizajner za sve vas blogovce,pavam mogu ovo reci a ona potvrditi david je jedno velllliiiikkkkoooo đubre ali đubre kojeg jako volim.
- 11:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.