SCRIPT LANGUAGE="JavaScript1.2">




srijeda, 15.03.2006.

puklo me.. pa sam tipkao. opet. :D

ma predomislit ćeš se ti u vezi ovog sa zatvaranjem bloga. da si ga se htio rješit obrisao bi ga... ;)
(freddy 14.03.2006. 15:51)

hehe... pronicljivo jedno.
ovdje su svjedočanstva o mojem postojanju kroz proteklih nekoliko mjeseci. vi kroz mene, pa opet... nitko nije gledan kroz prizmu onog drugoga. tama oduvijek je u meni. usadili su je duboko u moje parazitsko korijenje. tmina je moja prijateljica. u njoj sakrivam svoju asocijalnu mizantropiju čemera i tupe boli. prezirem plitkost vašeg uma dok vi gazite po mojim plodovima... jedina simbioza koju poznajem. možda i volim biti u ogavnoj kaljuži promašenih pokušaja... iz nje sam iznikao, previše dugo valjao sam se po toj blatnjavoj površini a da znao bi iznaći nešto više. ne volim ljude koji okoštaju... to je ekskluzivan dokaz njihove plitkosti što nipošto ne volim. bez brige, još ću se ja vama svima krvi napiti.
- 23:46 - hračni nešto: (7) - printaj, rođo! - #

<< Arhiva >>