Desiderata

27.06.2005., ponedjeljak

Something stupid (like I love you)

Dragi moji,
nakon dugog i mukotrpnog prošlog tjedna iseljavanja i useljavanja, dekonektiranja i konektiranja, odvijanja i zavijanja i inih sinonima i antonima, ja sam ponovno u sedlu.
I ponovno vas mogu nesmetano čitati, smijati se, plakati, migati i cerekati se (Beštijičina omiljena disciplina)... I to me beskrajno uveseljava. Toliko da tek sad shvaćam koliko mi sve ovo fali kad nisam u tomu.
A vikend k'o vikend. Jedna sam od nesretnica koje zbog posla počesto moraju ostati tu, pa što ću. Pokušavam izvući best of it iz njega, ma koliko radan bio.
Nego, uzdrmala me jedna poručica.
Sjećate se onog mojeg posta od nekidan, o onom mom frendu Ameru koji se ni na što nije mogao oduševiti?
E, pa recimo da se na nešto ipak oduševio.
Zapravo, na nekoga.
I to na mene.
Des, I kinda think I love you.. bila je poruka koju sam primila u nedjelju oko 10.
Isssussse, koja situacija natjera čovjeka na ovakav očajnički čin u nedjelju ujutro, kad se većina odraslije nacije moli u crkvama diljem Hrvatske, a oni mlađi, ukomirani od prethodne noći, dosanjavaju slatke snove u završnom R.E.M. fazi?
Čovjek napisao da me voli!
A mi se ono nekidan raspisali o m/ž prijateljstvima!
I što da ja sad kažem na to?
Ne vjerujem da se nekomu može reći 'Volim te' kad vas spaja viđanje jednom godišnje (i to ako), te održavanje 'veze' (na aparatima) putem neta.
Vjerujete li vi?
Naime, dogodilo mi se i prije, no s tipom s kojim sam, doduše, svojedobno imala avanturicu. On se, kao, nakon toga nešto gadno bio zaljubio. A ja mrtva-hladna, damn it!
Jebi ga, i meni se događalo da se malo zacopam u frajera koji mi je bio ništa više do one night stand.
Ali Amer mi nikad nije bio čak ni to, munje i gromovi!
I što sad?!
Trebam li napomenuti da mu nisam ni odgovorila na poruku?
Zašto je nekomu tako lako reći 'Volim te', a drugima trebaju mjeseci, pa možda čak i više?
Možda sam malo ljubomorna na ove prve...
- 16:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Desiderata

Moja Bundesliga (sa stalnom tendencijom proširenja)