Naš veliki dječak
Lilypie Kids birthday Ticker

babababies - Demijan

KAKO RASTE
datum - - cm - - g

16.04.'04.= 49 / 3.170
19.04.'04.= 49 / 3.030
20.05.'04.= 53 / 4.170
18.06.'04.= 57,5 / 5.900
09.09.'04.= 64 / 6.600
05.10.'04.= 68 / 7 kg
16.11.'04.= 69,5 / 7.400
17.02.'05.= 75 / 9 kg
29.04.'05.= 81 / 10.400
17.11.'05.= 87 / 12.5 kg
16.04.'06.= 93 / 14.5 kg
21.10.'06.= 97 / 15 kg
31.01.'07.= 99 / 16 kg
16.05.'07.=101 /15 kg
10.07.'07.=102 /16 kg
14.11.'07.=105 /17 kg
08.03.'08.=107 /18 kg
23.08.'08.=111 /18.5 kg
10.11.'08.=113 /19.5 kg
19.04.'09.=116 /20 kg
20.09.'09.=120 /21.5 kg
10.05.'10.=125 /23 kg
19.03.'11.=129 /26 kg
12.08.'11.=131 /27.8 kg
17.09.'12.=138 /32,20

PRVE I BITNE NOVOSTI
Zubići
23.10.'04. - zubović desno-dolje 1.
27.10.'04. - bubić ljevo-dolje 1.
26.12.'04. - čičmić desna gore 1.
06.01.'05. - gore ljeva 1.
18.02.'05. - gore ljeva 2.
19.02.'05. - gore desna 2.
20.05.'05. - dolje desno 2.
12.07.'05. - dolje ljevo 2.
19.07.'05. - (tu negdje) sve 4.
25.09.'05. - doljnje 3.
07.10.'05. - gornje 3.
kraj 9./poč. 10.mj. - sve 5.

08.01.'12.-dolje ljeva 1.-ispala
21.05.'12.-kod zubara-izvađena
desna 1 i desna 2
02.09.'12.-gore ljeva 1.ispala





21.06.'06. sam otišao na tutu
07.07.'06. spava bez pelena
13.07.'06. vozio se 1.x na gliseru
22.07.'06. popio 2dc čistog mljeka


20.08.'06. vadio krv iz prsta
02.09.'06. 1. svadba (Ivan i Kristina)
04.09.'06. krenuo u vrtić
15.10.'06. Kazalište lutaka, predstava
Vuk i 3 praščića (sa Didom)



04.01.'07. 1. kino - Happy feet
28.01.'07. dobio vodene kozice
29.08.'07. naučio žvakat kaugumu
30.10.'07. 1. puta na klizanju
12.03.'08. 2. put na klizanju thumbup



20.07.'08. naučio roniti
skakati i plivati
07.12.'08. 1. sportsko natjecanje (Popey)
31.01.'09. 1. pravo šišanje
06.05.'09. 1. posjet zubaru thumbup
22.05.'09. 1. vađenje krvi iz ruke
23.05.'09. 3. mjesto skok u vis (Popey)
ljeto 2009. pliva bez orukvica i peraja



TATA
Caimán Verde


MAMA
Plesni studio Pegaz






Photobucket



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


BLOGERI dragi

Muzikalni kum
Dva
More~snova
Big Blue
Zvrk-englez
Fizikalac
Gajo
Dejmon
Magične Didine noći
Tanja u snovima
Donin svijet
Pjesma o jednoj mladosti
Santea
Kenguur
Ista kao prije
Seoska idila
Mama 44
Vražja posla
Sirenica
Da_Vinci
Nutella
Trill
Friva
Big Blue
Vera
Family
Decembar2001
Irida
Creativa
Goldeneye
carla bruni
Francova ribarnica
Savrsena prepreka
Piano mama
Varošanka
Ljeljin izvor
Marinianis
Brevis
Ja Mama
Maz. Miško
Suzette
BigMamma
Darkwolf
Demjan
Almostpoznata
Mršavi Caiman

mama-mami

Compov
Tutor-kreiranja bloga
Bedzevi

D e m i j a n & M i k e l a

24.06.2006., subota

Vrijeme za GO!

I naravno da se vratim mom malom Zvrku, a uskoro nam se i pridružuju i ostali članovi naše obitelji.. opet ću biti blažena među dečkima.. i to omjer 1:5 smokin

Sutra mi ide bus u 14:30 (nije baš vrijeme za put, ali, sudeći po prošloj godini, trebat će mi debela trenirka, jer sam se smrznula od nafrljene klime u busu, a kretala sam u isto vrijeme. zaliven

Ovaj kraj tjedan je bio jako zanimljiv, a razlog možete pročitati na pegazovom blogu wave.

Novosti s mora glase; Mali golač uživa da nemre bolje, i jučer me pitao preko telefona (da, da, dobro ste čuli, opet je htio pričati) "mama kad ces doci!??"cerek

I eto, dolazim. tata je malo tužan, uopće neće pričati s njim, a ja ga tješim da niti samnom nije baš nešto glagoljiv. Objasni mi što radi i ja trebam biti zadovoljna, i to AKO je raspoložen za razgovor...

Bitno je da ću ga sutra vidjeti!

Ostalo... razmišljat ću kad završi GO...naughty

Čitamo se 01.08.
Doviđenjski i budite mi dobri, veseli i osunčani, mokrih, od mora, guza! rofl mah
(ak ak ne od mora, onda guzu u ovakav mali bazenček i sok, slamčicu i šeširić... ) thumbup


- 19:53 - Komentari (16) - Isprintaj - #

21.06.2006., srijeda

I osvane naslov


Zagrepčani/hrvati među najpristojnijim!???

Ovo me istovremeno i zgražava i iznenađuje.

Ako gledam nas nekolicinu koja stvarno ima, nazovimo ih, manire, uspredba s onima koji su bez ili s manje istih, onda mi je stvano jako čudno da spadamo u naslovnu kategoriju.
Kakvi su onda ostali ljudi naše planete, zemlje, grada???

Prošli tjedan sam, ajmo reč, napravila par stvari kojima se ponosim, i meni se čine normalnim, a kako vidim, samo su meni normalne.

Na tramvajskoj stanici srela sam slijepu djevojku, svi su se od nje micali koda je bolesna, a ne slijepa. Neznam, možda su mislili da je bolje da se maknu pa da se ne spotaknu na štap ili da joj ne smetaju, ili kaj ja znam kaj. Meni je bilo normalno doč do nje, pomogla sam joj da se domakne od ceste, pričale smo, raspravlojale o ovoj vručini, gdje treba siči, kuda ide, čak smo se i zezale malo. Meni je to normalno, iako je ne poznajem, zapamtila sam da se zove Suzana. Odrasla sam uz slijepe ljude, a i da nisam, isto bi reagirala da je ta neka osoba bila invalid, ili trudnica ili majka s djetetom, starica ili starac koji jedva hoda ili priča.

Kad smo ušle u tramvaj, još smo malo pričale, a na jednoj od stanica, ušla je bakica sa unukom koja je držala svoj prst a iz njega je liptala krv, trpala je4 maramicu na njega i pokušavala zaustaviti krvarenje. Nitko joj se nije dignuo! Da napomenem da sam zamolila jednu curu da se digne Suzani. Mislim, ono, stvarno, da osoba nije sposobna sama rezimirati kome se treba a kome ne dignuti, stvarno mi nije jasno. Bakica je sama jednog dečka zamolila da joj se digne jer joj nije bilo dobro, (uostalom, ta maramica
je već odavno izgubila moč upijanja...) okrenula sam se k njoj i izvukla iz torbe veliki flaster i stavila joj na prst. To je tak kad sa sobom uvijek nosim cijelu apoteku, praktički imam (ako se ko sijeća crtića) Sport Billy torbicu! ;-)))

A sve to me zapravo danas još više zdrmalo kad je u tramvaj ušla mlada mama s curicom od nekih 3 godine, i cijelim putem stajala, a balavurdija i malo stariji ljudi su sjedili i gledali u njih bez pardona ni ne pomišljajući se dignuti. istina, nije niti ona poduzela ništa da dobije mjesto ako ne za sebe i malecku, pa barem za malenu. Odmah sam se sjetila sebe pred godinu dana kad sam sa Demom išla u grad tramvajem, cijeli dan smo trčkarali po gornjem gradu, po šetalištima, Zrinjevcu i kad smo krenuli prema doma, na tramvajskoj stanici mi je zaspao na rukama. Bome nije više mali pa da ga je lako nositi, ali čekala sam tramvaj i mislim si, pa dignut će mi se neko... ma brus! Ušli smo u tramvaj, niko ni trc ni mrc, tek negdje iz sredine tramvaja maše mi gospodin od nekih 50-tak godina i doziva, da sjednem s djetetom.

I sad si ja mislim. Ako taj godpodin i ja dižemo rejting cijelom zagrebu, a od 1000 situacija koje sam vidjela, možda je na 5 neko poduzeo "pristojno" djelo, onda kvragu sistem i pristojnost!

Žena izlazi s kolicima iz tramvaja i muči se, kolica su fakat bila velika i teška, i niko joj ne pomaže, ja protestiram, komentiram ostale i provlačim se iz sredine tramvaja do vrata i pomažem joj spustiti kolica s djetetom. Meni nikada, ali nikada niko nije pomogao kolica spustiti iz tramvaja, osim ako sam nekoga prethodno zamolila, onda da.

Starček padne, spotakne se na rinzol, i kaj radi ostala masa koja prolazi?-gleda ga i misli si da je valjda pijan! Niko ne razmišlja da mu je možda tlak pao ili se spotakao jer je šepav... Ja sam valjda jedina glupača ili dobra duša koja svima pomaže, diže se svakoj bakici ili dideku u tramvaju ili busu, vadim maramice i vodu ako imam sa sobom a nekome pozli. Ne tako davno, gledala sam jednog čovijeka od nekih, neznam, valjda oko 60 godina kako teško diše u tramvaju, i cijelim putem sam gla gledala jer sam imala osjećaj da mu je slabo i da će se svaki čas onesvijestiti, ili će mu pozliti. Srećom nije. Ko zna kaj si je on mislio jer sam gledala svako malo u njega, pratila kako diše.. koliko se i dali više znoji nego prije par minuta...

Jesam ja bolesna jer mi je na pameti da ću jednom i ja biti stara pa bi voljela da mi neko pomogne, digne se ili uskoči u pomoć ako mi zatreba? Jesam blesava jer dajem krv svakih 4 mjeseca? Na kraju će mi se desiti da kad ću trebat krv-niko neće dat za mene.
Kad će mi trebat pomoć jer padnem, niko mi neće pružit ruku.
Kad ću jednom možda opet biti trudna, niko mi se neće dignuti...

Rijetko ko danas kad ulazi negdje pridrži vrata onome ko ide iza njega, bez obzira dali ga poznaješ ili ne, recimo u dućanu, ma i u mojoj firmi, čak i ljudi koje poznajem to ne rade. Meni je to nepojmljivo, ali, očito je moja baka imala i previše vremena kad me učila hrpu stvari koje mi i dan danas stoje ko ugravirane u mislima. "Hvala", "molim", "izvoli"... nekako sve više blijede...

I sad mi neko govori o pristojnosti?? Odgoj je na razini nule!
Mrzim sve te parole po novinama, mrzim sve te napuhane masne naslove koji su mi totalno nerealni.

Da ne kažem, kad ti se nešto desi u kući, i trčiš susjedima-pitam ja vas-ako ste u zgradi-hoće li vam svi susjedi otvoriti vrata ako je panika i ako stvarno trebate njihovu pomoć!??? Pogotovo ako ste u nekoj nepoznatoj zgradi. Zamislite da ste u posjeti prijatelju, njemu pozli, trebate pomoć i zovete hitnu, usput zvonite na sva vrata na katu jer trebate pomoć- I NIKO VAM NE OTVARA!!! Samo virnu korz špijunku i sakriju se u svoje sobe...

Meni se to gadi, i nikad neću biti takva.
Ostajem obična glupača koja svima uskače u pomoć i bez da je se to traži.

Ne čude me čak niti sve češći komentari kao što je ovaj ispod...



- 14:32 - Komentari (11) - Isprintaj - #

19.06.2006., ponedjeljak

Eto me nazad...

Vratila sam se noćas, u sparinu, u asfalt, u vlagu, i jedino ćemu sam se veselila je činjenica da napokon mogu ispružiti noge nakon 3 sata ukočenosti u autu. I nisam se samo veselila odkočavanju udova, već i mom dragome. kiss

Vikend je prošao predivno. Čim smo stigli, dotrčao je mali patuljak između drveća i zelenila...

"Di mama??? Mama? Di ci mama??"cerek

A mama se rastopila ko sladoled u borovoj šumi i zagrlila ga koda se nismo vidjeli mjesec dana. (milsim rolleyes koda je bitno koliko se ne vidimo...)

Vrijeme nam je bilo prekrasno, prvid an sam imala privikavanje na sve oko mene, ali drugi dan sam već odradila sve naruđbe!
Okupala sam se nekih... 5 puta (samo) ali sam zato brojala minute da odradim sve ono što sam rekla da budem!
Za Franca sam lovila rakove i pužiće, morske kozice i neke morske alge (i to spada molit ću u morske radosti), ribice su bile premalene, pa smo ih lovili kanticom i puštali smijeh

Na mobitel sam snimala kako moj vrtiguz blebeće ko komentator na nogometnoj utakmici (to je sad aktuelno pa da i ja budem in hrvatska) Samo što je tema uglavnom sve vrste aviona, mlaznjaka i helikoptera, oponašanje zvukova istih, kao i ono što ostaje iza njih.. standard: iz guze im ide vata i dim! To su strašni mlaznjaci burninmad
Sreća pa i ima zakaj gledati stalno u nebo, u blizini je aerodrom, pa svako malo idu avioni, razlog više da ga uvjerim da MORA imati kapicu na glavi kad smo na plaži jer onda tek može vidjeti kak lete "maznjaci" jer mu sunce ne smeta! (mamine ideje wink)
Napričao mi je sve i svašta, igrali smo se, našetali, nakupali, naskakali, navježbali i načitali...

Jedva čekam nedelju... a onda se nećemo vidjeti malo duže, NADAM SE!
cool


- 11:37 - Komentari (15) - Isprintaj - #

13.06.2006., utorak

Kombinacija iskombinirana


Današnji mi dan započeo negdje oko 2, ako se ne varam.
Iskreno, nisam baš previše gledala koliko je točno sati, znam samo da je dragi bio budan i da sam ga žicala tabletu protiv bolova...

Prošlo neko vrijeme, tableta počela djelovati, dragi zaspao, ja budna. I nikak zaspati... kombiniram ja, smišljam, zbrajam dane godišnjeg, oduzimam iskorištene, dodajem stari godišnji, tražim dane koje nisam iskoristila od darivanja krvi, a još je i u ponedeljak jedno davanje... + još 2 dana...

Ma ko šljivi predstavu, ko šljivi kozmetičarku, ko šljivi sve!
IDEM U ČETVRTAK DO ZVRKA! rofl

Nakon 3 dana ne pričanja samnom, naime, Zvrk skoro nikad neće pričati na telefon samnom... i uglavnom jedino i samo samnom neće skoro pa uopće komunicirati, jučer me otkantao vrištanjem na telefonu, da bi me nakon pola sata probudio tanačni glasić:
"jel pavas mama?
"mama, ta jadis?"

I ja se rastopila! Mene je moj malac vrištalac nazvao!!!!!!!! partycereksmijeh

Odmah sam skočila iz kreveta, (naime već sam se uljuljala u krpe... a kaj ću, nogometna groznica traje, pa da mi dragi barem ima mira), uvalila mobitel kraj njegovog i mog uha i slušala sam kak mi mrvica prepričava kaj je sve radio s bakom!

Ukratko:
Bio je do mora, bacao je kamencice, gledao rakića u školjkici, namočio guzu u more, pročitao Bambija, piškio u more, natrčao se...

A ja sam sve dobro iskombinirala, i ne Gospodine Profesore, najduži period da nisam malca vidla je 12 dana. I ne mislim preči tu brojku, ako je ikako u mojoj moći da izmudrijam prevoz, jer nije baš jeftino iči svaki vikend u Istru busom ili autom, pa uvijek pronalazim nekoga poznatog ko ide. Uglavnom je to moj brat.smokin

Pred godinu dana sam polemizirala sa ekipom o tome dali dijete pustiti sa nekime ko mu je blizak da uživa na moru kad već ima priliku, ili da utažim svoju sadisfakciju i potrebu za njim i da ga držim na betonu-samo zato jer će on meni faliti. Ja njemu falim, ali ne u mjeri da plače zamnom ili slićno, to pokazuje na svoj način (kao recimo da neće pričati samnom) Šutnja je jučer pređena, i sad sve super funkcionira, prilagodba je bila u samo par dana i super! On uživa s bakom i didom, i taj mu užitak i mogućnost neću nikako uskratiti. A ja?-ja ću izdržat odvojenost, jer znam da mu ne fali ništa, da je u dobrim rukama. Da tako ne osjećam i ne mislim, on bi prvi reagirao a ja bi isti čas okrenula zemlju i nebo da budem uz njega, no slućaj nije takav i ja sam presretna da može biti cijelo ljeto na moru! thumbup

Raspored je slijedeći:
Odlazim 15. ujutro i vračam se 18.
19. dajem krv i onda ostajem do praznika kad opet idem dole.

Nakon toga, sve mi se čini jako maglovito zujo, valjda od tablete dead, no uglavnom, kad se sjetim gdje sam zapisala sve datume i rasporede, obznanim i vama, za sada mislim samo o tome da je četvrtak blizu i da uskoro vidim malog Tarzana u hrpetini zelenila!rofl

Kad ćete vi na GO i dal idete kuda?
Primam naruđbe odrađivanje kupanja za vas!
Koliko za koga, i čega, molim sve napismeno!
wave


- 09:40 - Komentari (16) - Isprintaj - #

09.06.2006., petak

Ode on na more!


Moj maleni brbljavac ovaj vikend odlazi na more i nema ga do 9. mjeseca... wave Veselim se da napokon ide i uživat će, no kao i prošle godine... muči me jer znam da će mi faliti. Znam i da ja njemu neću, što je super!
Jedino što mogu radi sebe, da ne boli previše je, da se potrudim svako malo otići do njega (svaki vikend?? možda??) rolleyes

A onda kreće veselje na jesen, naime, kreće u vrtić! rofl

Ja sam sva još uvijek pod utjecajem jučerašnje predstave, a kako je to s moje strane izgledalo, pogledajte sami. Rasp8isala sam se i nisam niti skužila koliki post sam razvukkla, ali neka. Stvarno su zaslužili, svi koji su sudjelovali u predstavi ako ništa drugo barem im mogu dati prostor na svojim stranicama...

Dragi i ja ostajemo sami... hmmm... da nebi samo kukala kak mi fali Zvrk, trebat ću se baciti na posao. Sjećate se da sam rekla nešto oko sređivanja i farbanja stana za moj rođendan? E, pa sad bi bilo pravo vrijeme yes

Naravno ako nam kiša ne pošeremeti planove. Ima vremena, a sad mi je prvo na pameti da si Zvrka danas i sutra izljubim i izgnjavim jer mi je prilika da skupim svega po malo dok ga ne vidim drugi puta, a nadam se da će to9 biti jako brzo!

Ljudi, ugodan vikend! wave

Ako ste sutra u blizini Trga bana oko 18... na programu Cesta, su malene Pegazice, ako nebude kiše. U brojčanom su manjku i svaka podrška publike će im biti dragocjena, naime, od njih 34 malenih, samo će ih nastupati 20, i to iz 3 grupe.



10.06.'06.
10:00 h

Mrva je krenuo prema Istri pred pola sata s Didom i Bakom...
Sretan put i čistu cestu im želim! kissmah


- 14:47 - Komentari (11) - Isprintaj - #

06.06.2006., utorak

Dugačak tjedan,

definitivno jedan od onih tjedana kad imaš osjećaj da nikada neće završiti, a ujedno se i nadaš da će dan trajati što duže, jer ti vremena premalo a posla previše da bi se stiglo sve ono što se stići mora.

Uletio mi je jedan projekt koji nisam mogla odbiti, no realizacija se trebala izvesti u samo 3 dana, što je užasno teško kad je stvar u kreativnosti, inspiraciji i realizaciji, i sve to u par dana. Da skratim, uspjela sam sve napraviti, skupiti djevojke, uspjeli smo sve uvježbati, izorganizirati vrijeme koje je bilo i ovako prekratko, a rezultat svega što smo radili biti će nam znan početkom drugog tjedna.
Držite fige!

Sve je to napravljeno u izvanrednom roku zahvaljujući mojim divnim posebnim djevojkama koje nisu štedjele ni znoja, ni vremena ni osmijeha da bi uspjele sve otplesati baš onako kako sam si ja to zamislila.

Snimanje plesnog broja je trajalo nekih 2,5 sata, iz svih kuteva, sa svim mogućim simpatičnim suflirajućim verzijama kamermana, organizatora i fotografa. Uz super zezanciju i ležernu ekipu, stvarno je ovo bilo divno provedeno popodne (naime bio je to četvrtak, jedan od rijetkih dana kad je zasjalo sunce malo duže i zagrijalo asfalt). Koda je bilo tako tempirano, ispalo je stvarno super. Možda je sad i previše superlativa, no ovo je bilo prvo moje ovakvo snimanje koje je trebalo biti sređeno i bilo je sređeno u praktički 2 dana (1. dan koreografiranje i uvježbavanje, 2. dan snimanje). smokin

Zvrk je za to vrijeme bio kod bake i dide, i neopisivo je kad nakon 2 dana vidiš svog klinca, koda ga nisi vidio mjesec dana, a on se ponaša koda ste se vidjeli pred par satikiss

Malac žuri po svemu sudeći, punom parom napred sa svim mogućim informacijama. Taj sad barata takvim fontom riječi da je to živa mala enciklopedija svega i svačega. Bira riječi koda ih uvježbava za neku ulogu. Od ulizivanja kad nešto hoće, do ispričavanja, i to tako profi izrečeno da se zapitam.... od kuda mu takve fore??? eek

Jučer sam mu kupila Winnie Pooh dječji list, unutra hrpa svakakvih gluposti (pronađi uljeza, izbroji cvjetiće, pronađi praščića...), i, kak smo išli kasno navečer prošetati po kvartu jer je napokon stala malo kiša, sjednemo na klupu. Malo sjedi uz mene, malo trčkara po parkiću, malo je na toboganu, malo na penjalici, pa na ljuljački, pa kraj mene, i sluša kaj pričam. A ja si onak leđere čitam njegovog Winnie Pooh-a i sama sebi postavljam pitanja, a tu i tamo i njemu, kad mi se prikrpa na klupi.

Slika:
hrpa saća i hrpa pčela, svaka pčela u jednoj sači, pitalica glasi, pronađi pčelu koja je drugačija od ostalih!zujo

Mislim, ono lud, treba mi prvo da vidim sve, pa da po redu gledam da bi skužila, a moj malac, odmah prstom na jednu eek Pitam ga što mi pokazuje, on moja pametnica veli: "ceica ima eno kijo, sve duge imaju dva kija!"

I gle stvarno! Jedino ta pčela imala je jedno krilo, sve ostale su imale dva, što je naravno i normalno, jer s jednim krilom definitivno nemre letjeti-kaj ne? Izljubim malca, pohvalim ga thumbup, a on se kreveljeći i cerekajući ponosno odkotrlja do penjalice. smijeh

Isto tako knjigice, skužila sam da je nervozan i razdražljiv kad čitamo knjigicu, a onda i skužila zašto. Ako sam ja brža od njega i čitam prebrzo i okrećem stranice prebrzo, onda on nemože sve zapamtiti i to ga strašno ljuti. A tražit će me da mu ponavljam jednu te istu priču dokle god je on ne zapamti od početka do kraja. Tak da sad više Zvrk zna sve priče nego ja, a o likovima da i ne govorim, taj zna sve princeze i vilenjake i sve ostale čovječuljke poimence-bez greške.

Znam da ovaj naš malac nije genijalac, i znam da djeca i toj dobi najviše percipiraju, no za mene je on genije yes koji je barem u mom kvartu iznad prosjećan i po pitanju motorike, razumijevanja, komunikacije i vokabulara a bome i po visini za svojih niti 26 mjeseci.

Nemrem si pomoć, ali dijete mi je prva liga! cerekcerekkiss

(za par godina kad počne s eksperimentima, i letjelicama, strujom i čarobnim napicima.. ufff, i ovak je opčaran vješticama i čudovištima... rolleyes




- 21:03 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Stigla princeza
Daisypath Happy Birthday tickers


Odrasli silno trebaju bebe.
Novorođenče kao da donosi
početak svega - nade, čuda,
sna o novim mogućnostima.


Eda Sestian (1922-2002)

KAKO RASTE
datum - - cm - - g

19.03.'09.= 51 / 3.54
22.03.'09.= 51 / 3.47
06.04.'09.= 52 / 4.05
20.04.'09.= 53,5 / 4.81
19.05.'09.= 58 / 5.56
15.06.'09.= 59 / 6 kg
01.09.'09.= 64 / 6.85
05.10.'09.= 66 / 7.13
13.01.'09.= 71 / 8.60
26.03.'10.= 74 / 8.80
30.09.'10.= 85 /11.80
12.08.'11.= 93 /13.90
17.09.'12.=101 /17.80


ŠTO ZNA cerek
09.mj.'09. samostalno sjedi
15.09.'09. zubić 1. dolje desno
22.09.'09. zubić 1. dolje ljevo
10.mj.'09. na nogama, hoda uz ogradicu
23.11.'09. zubić gore ljevo dvojka
24.11.'09. zubić gore desno dvojka zubo
24.12.'09. zubić gore ljevo jedinica
24.01.'10. zubić gore desno 1-ca
01.03.'10. zubić dolje desno dvojka
13.03.'10. HODA!!!!
21.03.'10. zubić dole ljevo dvojka



Mikela