život je kako kada

< listopad, 2020 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

06.10.2020., utorak

Kažu

Besposlen pop i jariće krsti. Nisam bez posla jer žena uvijek nešto nađe za premjestiti. S obzirom da mi ništa fizički ozbiljno još ne pada na pamet krenula sam sređivati arhivu CD-a i DVD-ia. Otkrila sam da neki prastari (oni među prvima) više se ne mogu čitati. I što s njima? Reciklažno nije daleko, ali imam još dvjesto, tristo za pogledati pa sam odlučila pričekati dok sve ne sredim. Dan kasnije mi je sinula ideja, kako to kod mene obično biva. Ne treba ih baciti jer mgu se lijepo reciklirati u nešto novo. To novo je ovo:







eto. Ja ću jedan od zidova koji je inače crn i po kojem obično pišem kredama u boji, sada malo učiniti šarenim ovim dodatkom.

Možda će i našim kreativkama, kreativcima ovo biti poticaj.
- 08:42 - Komentari (21) - Isprintaj - #