život je kako kada

< travanj, 2017 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

21.04.2017., petak

Misni kamen- oltar

Nije post o Englezima iako je u ovom slučaju njihova uloga bila stoljećima okrutna. Danas se malo tko na to osvrne, osim malog broja kojeg zanima povijest. Nekim sam čudom u tom broju znatiželjnih. Dakle samo kratko, mali djelić povijesti na koji smo jučer svratili (nama najbliže gradiću Allihies čitaj Alihiz) u planinama. Kako se ne mogu uspinjati slike oltarskih mjesta možete vidjeti na internetu.

Misna stijena (Carraig an Aifrinn na irskom) bio je kamen korišten kao oltar sredinom 17. stoljeća u Irskoj za rimokatoličku misu. Mise su se služile na izoliranim lokacijama jer je prisustvovanje katoličkoj misi bila opasnost u to vrijeme kao rezultat Cromwellove kampanje protiv Irske i Kaznenog zakona iz 1695. godine. Biskupi su bili protjerani i svećenici su se morali registrirati kako bi propovijedali prema Zakonu o registraciji iz 1704. godine. Lovci na svećenike bili su zaposleni hapšenjem neregistriranih svećenika i prezbiterijskih propovjednike prema Zakonu iz 1709.

U mnogim slučajevima oltarni kamen bi se preuzeo iz crkvene ruševine, i preselio u ruralno područje, s jednostavnim križem uklesanim na vrhu. Budući da je aktivnost bila ilegalna, službe nisu bile zakazane nego se verbalno prenosilo među župljanima. Praksa se smirila krajem 17. stoljeća, kada se obred vratio u crkve.

putokaz prema



negdje na ovoj planini



uspjela sam do ovih stepenica



dalje samo pogled kroz objektiv



pogled na drugu stranu



i pogled koji razgali srce



- 10:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #