život je kako kada

< lipanj, 2015 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Opis bloga


Život je čudo nemjerljivo i zato se ponekad usudim zapisati sjećanja, misli, nadanja, želje, a sve to podariti svima koji su začarani čudima kao i ja. Uz poeziju često pišem priče koje su isključivo mašta tek sa malim detaljima stvarnog života. Fotografije koje stavljam na blog su moji uradci ako nije drukčije navedeno. Voljela bih da me najprije pitate ako želite što preuzeti.

A. Ž. K.

Ne
Uglavom ne komentiram komentar koji je ostavljen na moj post, niti se vraćam vidjeti da li je ostavljen komentar na moj kod drugih blogera. Zato, ako mi nešto želite reći ostaviti komentar na mom blogu, ako ne želite nije nikakav problem niti ako ne svratite.

Ako želiš nešto reći
demetra02@gmail.com

Početak
Blog je ponovo registriran 13.01.2013.

ljubav

13.06.2015., subota

Opravdanje zabunom

Onako uz put, kao nije ništa, tek toliko da objavimo, slušam jutros vijesti na radiju. Između objašnjenja o događaju na tekmi u Splitu i savjeta zbog toplotnog udara, usputno objašnjenje iz Pentagona. To svemoćno ministarstvo obrane izjavljuje kako su u nekoliko stranih zemalja (Japan, Južna Koreja, Engleska ….još neke) i nekoliko Saveznih država Amerike ZABUNOM poslali virus BEDRENICE. O tempora, o mores – pa zar smo svi baš totalni idioti pa nas mogu ovako bestijalno lagati. Slušam i ne znam što bih mislila. Kako je jednostavno pobiti nekoliko milijuna ljudi ZABUNOM. Odoh se sakriti, možda uspijem preživjeti te igre bez granica jer netko je odlučio da treba GLOBALNO djelovati, jer ljudi presporo umiru.


- 07:36 - Komentari (5) - Isprintaj - #