D E L P H I N A

utorak, 25.12.2007.

Sretan Božić, narode!

...obožavam ovo vrijeme...u nedjelju smo upalili zadnju adventsku svijeću...

Image Hosted by ImageShack.us


...volim ovaj blagdan zajednistva, obitelji, prastanja i veselja...

Image Hosted by ImageShack.us


...volim ove pripreme, kako duhovne, kako obiteljske...a najvise od svega volim sto su moji najblizi samnom, sto smo svi skupa u ove dane....zadovoljni...vedri....najsretnija sam sto cemo danas skupa sjedit za stolom, jer je to inace rijetkost s obzirom na ubrzani tempo zivota...ovaj najveseliji krscanski blagdan nas svih okupi, nakratko zaboravivsi na druge obaveze...

Image Hosted by ImageShack.us


...ima i ljudi koji nisu s nama, puno mojih prijatelja koji su trenutno daleko od mene...danas su sve udaljenosti skracene, bilo da su u Americi, Škotskoj, Belgiji, Australiji, Zagrebu, Kutini...danas smo posebno bliski i jedni drugima u srcima...

Image Hosted by ImageShack.us


...dosavsi i pocevsi pisat ovaj blog, dosta vas je takodjer priraslo mom srcu, iako vas vecinu nisam nikad vidjela, ali ste ipak usli u moj zivot i udobno se smjestili...

Image Hosted by ImageShack.us


...zato, drage moje blogerice i blogeri, znani i neznani, neka vam je svima sretan Božić, neka je mir i sreca u vasim srcima i vasim obiteljima,

....vasa Delphi sa svojom obitelji...

- 13:00 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr