D E L P H I N A

subota, 08.12.2007.

Magicni krug...

...pocelo je to davne neke godine, ne sjecam se vise ni kako, ni kad...u biti znam, ja i B smo bile pozvane na neki tulum...ljetni rodjendanski party na plazi...pozvao me jedan frend i reko da je uglavnom muska ekipa i da "dovedem zene" :))

...tu smo upoznali hrpu simpa ljudi, nasih godina, slicnih razmisljanja i malo po malo poceli smo se druzit...ic skupa na tulume, vanka, na kupanje, igrat nogomet (da, i to-nakon nekog vremena nas nisu vise gledali ko zene, nego ko dio muske ekipe, sto je nama odgovaralo)...neke zene po gradu, koje su bile zainteresirane za clanove naseg kruga, nisu nas bas gledale s naklonoscu a nas to nije bilo briga, jer mi nismo bile nikakva konkurencija, mi smo bili ekipa...

...u godinama naseg druzenja smo prosli puno toga skupa...znalo se dogodit da su moje zene bile rastrkane po svijetu, a ja s hrpom muskih izlazila vanka-to je bila normalna stvar za nas...oni su moji prijatelji i s njima se najbolje osjecam...sjecam se kad je Renato u par navrata zvao: "Delphi, idem veceras za Zagreb...ides?" ja bih samo rekla: "Kad me kupis?" ...dosli ujutro sljedeceg dana u Zagreb, pokupili neku limuzinu iz rent-a-cara i glumili face vozajuci se u luksuznom autu po Zagrebu....ili-nezaboravno putovanje u Zadar..."Delphi, idemo za uru vremena u Zadar...imamo auto do Sibenika, a poslije cemo se nekako snac".."Kad me kupis?" ...tu avanturu nikad necu zaboravit...stopiranje na Sibenskom mostu...boravak u hostelu na Boriku, izlazak u Gotham...za svaki Bozic, imendane, rodjendane...ekipa se obavezno skuplja...kad se sretnemo na Stradunu..automatski se oformi "magicni krug", kako smo mi to voljeli nazivat...skupi se npr troje ljudi, odjednom se pocne slijevat grupa, jedan po jedan...najjaci smo bili u svom magicnom krugu...zatvoreni...samo mi, ekipa...u kafic bi prvo doslo 2-3 ljudi, nakon kratkog vremena su dolazili ostali, spajali se stolovi...znalo se, cim se isprazni necija kuca, stan (najcesce u mene, jer su moji uvijek na Mljetu)...ekipa osjeti to i krene okupljanje...filmovi, kokice, pancerote, zezancija...

...s vremenom su u magicni krug poceli dolazit i novi ljudi, nase povratnice sa studija, neki novi ljudi i krug se povecavao, ali i smanjivao jer su se pojedini clanovi nasli u vezama, neki vec i u braku i naravno da su se druzenja razrijedila...poceli smo se cesce vidjat na svadbama, za Bozic i druge blagdane obavezno, ali spajanje stolova u kaficima je nekako prestalo...da, uhvati nostalgija, ali to je tako i normalno...ostanu savrsene uspomene i puuno materijala za prepricavanje kad se sretnemo...puno anegdota s mnogobrojnih tuluma i sl.

...nekidan, na facebooku mi se javi jedan prijatelj i pod stavkom odakle se mi znamo, on napise: "You were members of a magic circle"...uf, odusevila sam se...znaci, ma koliko nas zivot malo udaljio, clanovi tog prestiznog kluba ipak ostajemo i dalje...kad god, u bilo kakvoj situaciji, brojevi telefona clanova su uvijek dostupni i znam da uvijek mozemo racunat jedni na druge...uvijek...

...zasto ova tema, pitate se? pa jucer smo isli gledat malu bebu, Renatovu kcer...preslatka je....jedna prija nam ocekuje bebu, neki vec imaju djecicu, neki su tek usli u brak...a meni se uvijek, na vjencanjima ili babinama vrate slike iz proslih dana...Rekao je Renci da i mi pozurimo, da se ima mala s kime druzit, a Ines je dodala-"Treba oformit novi Magicni krug"...

Image Hosted by ImageShack.us

- 08:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Dobro mjesto za izbacit iz sebe nesto sto te pritisce u glavi i ne da ti da mirno i opusteno ronis dubokim plavim morima....

Linkovi

Na ove blogove volim bacit oko...

Moj mejl...

  • delphina_du@net.hr