Dvadesetdrugi ...

petak , 22.06.2007.

Prešla sam ti rukama preko lica.Obujmila sam ti neobrijane obraze i rekla:
"Znaš li koliko te volim!"
"A znaš li ti koliko ja tebe volim?!"
"Nemaš pravo prepisivati :) Prva sam te pitala!"
"Ne znam , ljubavi. Boli me glava. Jučer sam sjedio na stoličici, nešto radio i pio cijeli dan. Zato me glava boli i nisam se htio brijati!"
"Ali, znaš što ja mislim o tome. Tako svojim mušterijama poručuješ da ih ne poštuješ. Takvom ti je mjesto u nekom kanalu s bocom u džepu!"
"Znam, ljubavi moja, ali me stalno mučiš. Znaš gdje si jučer bila. Radiš po svom, a mene to boli!"

A mene boli kada mi tako govoriš i stalno se svađamo. U stvari, ja se svađam sama sa sobom, jer ti uvijek kažem sve što me ljuti, a ti kao prava muškarčina (ha!) to sve fino dinjstaš po sebi, mučiš nas oboje i ništa ne rješavamo. Zato me strah pomisli na zajednički život. Mi - koji smo uvijek sve iznosili na sto i pretresali, sada samo šutimo i tjeramo inat. Ne možemo mi sutra tako pod isti krov, zajedno ustati iz kreveta, a ti ćeš na posao odnositi svoju ljutnju i misliti da ja znam koliko me voliš, i da to ne smiješ pokazati jer ću ja to okrenuti protiv tebe.
Budalo moja! Sve što smo više zajedno, sve se manje znamo. Htjela sam te obradovati salatom od rendanog krastavca u kiselom vrhnju, a ti si se mučio i jeo, da bi mi na kraju držao predavanje kako je krastavac težak za želudac...smiješno! Nakon pet i nešto godina ja saznala - ti ne voliš krastavac.

Onda si krenuo doma i nas dvoje smo se držali za ruke kroz otvoren prozor na onom pravcu gdje vidimo da ne ide nitko iz supronog smjera. Dy je rekao da će i on tako s curom (kada ju nađe) pa ćemo i mi njega morati ovako voziti :))
Govorio si nam "ljubavi moje dvije" i ja sam zaključila da je na toj nadmorskoj mnogo svježije nego dole u paklu asfalta i betona...
"Tamo gdje su vuci, vile i hajduci.." to je tvoj kraj, uvijek te zezam, a ti kažeš da ćeš sa mnom gdje god ti kažem.
Hodali smo po Splitu, Brdima i kako se već sve to zove...tražili garsonjericu (važan je krevet, štednjak i kupatilo) pa da ležimo po cijele dane i mirišemo more...

Hoću s tobom sve...da ti uvijek ljubim tvoje već staro lice i šapućem "lijepo moje lice"...
Hoću s tobom sve...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.