Molitva

srijeda , 09.05.2007.

O,Ti,Svemogući Bože,Gospodaru svega na ovom i onom svijetu,i noćas Te molim za njeno /i moje/dobro zdravlje.Skrušeno Te molim da nam dozvoliš da ostvarimo svoje lude mladalačke snove/u ove naše stare dane7.Molim Ti se Bože,da i noćas moji putevi završe pred njenim vratima.Molim Te,da se i noćas moje ruke spletu oko njenog tankog i vatrenog tijela i prebiru po njoj k`o po harfi.Molim Te,da se naša tijela spoje u najljepšem ritmu pokreta i da je onda podignem visoko iznad sebe,pa da je njišem k`o malu bebu.Oprosti mi,Ti dragi Bože,na ovim grešnim mislima,ali me panika hvata.Gdje mi je ranije ne stavi na moje životne pute,pa da se osjetim dječakom dok još nije kasno.Probudila je ona u meni uspavanog starca,a nisam to bio.Probudila je ona u meni ono na što je mahovina rata pala.O,Bože,kako sam ti zahvalan na spoticanju o nju.O,kako sam ti zahvalan što me stavi na kušnju,a ja ne odolih.Kad svijem ruke oko nje,a ona se kao zmija nogama uhvati za moja bedra i kaže:Drži me,ljubavi,da ti ne panem.Ja prodrhturim od njenog šapata i kažem:držim te,radosti moja,ima još snage u ovom tigru.Ta,nisam maksum.A ona se tiho zakikoće da ju ne čuju oni što čekaju lift baš ispred njenih vrata,i tiho jekne,baš tu,kraj moga uha.A ja...o,Bože,kako se samo onaj dječak u meni raduje toj kušnji.O,Bože,jesam li grešan što volim život?Jesam li grešan što drhtim od sreće što je život tek počeo.O,Bože,oprosti mi moje slatke grijehe.A ako treba,za ovu slatku radost...neka gorim k`o šibica u paklu.Umro bih,a ne bih znao što je to ljubav,da nisam pokleknuo na Tvoje slatke kušnje.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.