Image and video hosting by TinyPic

nebuloze@nemampojma.hr

četvrtak, 13.07.2006.

Baby did you forget to take your meds?

hm, maybe, probably, possible..... let's say no....
so, it seems that i'm not as taff as i thought, so, hello, i'm back...
i don't even really know why i ever went, but it happened, so sorry for that fact

ok, da se prebacim na neki razumljiviji jezik, eto mene opet... ne znam zašto, ne znam kako, nisam se pomakla s točke A na B, ali jebiga... nemam odgovore, jednostavno ih nemam, i neće ih ni nikad biti... lijepo je živjeti u neznanju, onak, barem ti nije dosadno :)

malo o mom super zanimljivom životu ovih dana...hm...još uvijek ne mogu spavat...svako jutro se osjećam ko da su me pretukli...hm, možda mjesečarim, tko zna...
e da, i čistim mahune :)
ne ćete vjerovati kak je to zanimljivo, sam sjedite ne znam koliko i cijelo vrijeme radite jedno te isto...i na kraju vam dođe da lupate glavom o zid... ali inače vrlo zanimljivo, preporučujem, pogotovo kad naiđete na trulu mahunu, akcija čovječe! moraš ju bacit... nezamislivo opako... hm, mogli bi snimit film o tome... "opaka mahuna i nož" ili ne, još bolje "zombie mahuna"! što kažete na "mahuna se vraća 3"?
i onda glavna glumica odjevena kao mahuna naughty :

Image Hosted by ImageShack.us

very fancy ;)
da ne povjeruješ.....

e da, osim čišćenja mahuna, bavim se i skidanjem slika sa kamera anoreksičnih francuskinja... onak, neka rodbina, što li više, nisam se smjela ni maknuti iz kuće, kao očekujemo ih, bla bla bla bla, morala sam POSPREMITI SOBU zbog njih! (ok, to sam napravila vač prije, ali otad se več "uneredila", jer je sad sve puno knjiga razbacanih posvuda) pa mislim stvarno, stara sve izglancala, čak sam se morala presvući u "neku normalnu udjeću", zašto? da ovi budu kod nas neki 5 minuta (a pazi, čekali smo ih cijelo jebeno poslijepodne), dok im ne skinemo slike s fotića (kao one ne znaju), snimimo na CD i arrivederci! onak, mislim staarno... a najjače, veli stara zašt ne pričam s njima? hellou, pa znaju sam francuski! što sam ja ovdje, riječnik? znam dvije riječi na tom jeziku....
i onda im još nudakamo: hoćete soka, vode s mjehurićima, vode s limunom, vode s vodom, sladoleda, banane, breskve, jabuke, kruške, jagode...ma što god.. ne, one su sebi donijele, pazi ovo, 5 deci neke specijalne vode, i onda one piju sam to... i onda smo im dali čaše, pa su si isipali tu vodu u čašu lud
to se zove bolest u mozak, kod svih, i kod stare što je toliko glancala, i kod ovih vodenih.... i onda sam još ja ona umobolna u obitelji.....

kad sam več ovako lijepo počela s vodom i mahunama, mislim, obrnuto, s mahunama i vodom, pa da se na vodu nadovežem, cedevita... mislim, svi znaju što je to, svi znaju kakav ima okus, miris, izgled, opip... što god..
u biti, izgleda da sam skrenula ili su mi prodali nešt krivo, ali cedevita se promijenila! onak, sad više ima okus na plastika-šećer-boja, a prije je bilo cedevitastokus-šećer-boja... onak, ta plastika me živcira, čudno nešt...ok sad će me proglasti ludom što razglabam o cedeviti, ali eto. kontam da su nešt izvadili ili koji vrag, možda dodali, pa sad ima baš neki fuj okus. to više nije ona dobra stara cedevita koju zna cijela nacija! ko nema cedevite kod kuće? to je ono prvo i osnovno što imaju almost svi...

a ako smo već kod cedevite, pa nekako preko crijeva i mokraće, nekom bijesnom logikom, stižemo do WC-a, točnije WC papira, koji je, gle čuda, iste boje kao cedevita! ne ćemo sad o okusu, ali i u industriji tog prijeko potrebnog rekvizita ima luđaka... pazi ovo: narančasti WC papir s mirisom BRESKVE! boja, pa ne znam, možda netko toliko voli tu boju, pa nek mu bude...ali miris? zar se čovjek kojemu je to palo na pamet imalo zamislio u primjeni tog određenog papira? mogu razumijeti ako se recimo pravi papir, običan, još se ukrasi s nekim cvjetićima i tak to, da to ima miris na breskvu, ali WC papir? sad krenimo od neke predpostavke, što je taj čovjek imao u glavi... hm, hoće izmet manje smrditi? ili će čmar imati ugodniji miris na breskve? ili će možda prikriti smrad u kanalizaciji? ili će cijela kupaona imati primamljiv miris breskve? nešto od toga, vald.... ali, zašto baš breskva? zar ne bi bilo logičnije nešto drugo? zašto baš breskva? zato što ide uz boju samog papira. ali onda opet, ako netko toliko voli breskve, zar mu nije čudno da briše dupe s njima? a onda ode u drugu sobu jesti to isto voće... a ako taj papir već ima tako lijepu boju i miris, zašto ga ne stavljamo u dnevnu? pa baš će fino mirisati... zaista filozofska pitanja...
jednom će mo vald saznati odgovor, ak ništ drugo, umrijet će mo u neznanju, pa jebiga (prostite na izrazu).. nikad ne ćemo saznati zašto WC papir miriši na breskvu....

i tako, od mahuna preko vodenih francuza i cedevite, stigoh i na sam kraj probave....

hm, kad smo već kod probave:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us rofl rofl


toliko za danas o tome, vozdra i xoxoxoxox svima

ps: mrzim mahune

- 20:06 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>