Calories can't make you happy! :)
21.02.2009.


Neda mi se pisat neki poseban post, nakon onog preždderavanja smirila sam se malo, vratila se na staro, jutros imala 69.8 kg..vježbala puno puno..i da dobila upali mišića...definitivno moj najveći problem je što neznam granice u ničemu.. chalange počinje za 2 dana.. cerek

1.dan = 70 bodova
kalorije: - 20 bodova

tekućine: 20 bodova

vježbanje: 70 bodova

ostalo: /


2.dan = 95 bodova
kalorije: 40 bodova

tekućine:10 bodova

vježbanje:45 bodova

ostalo:


3.dan = 121 bod
kalorije: 30 bodova

tekućine: 21 bod

vježbanje: 70 bodova

ostalo: ništa kile neće da idu :(


4.dan = 170 bodova
kalorije: 20 bodova

tekućine: 50 bodova

vježbanje: 100 bodova

ostalo: /


5.dan 190 bodova
kalorije: 20 bodova

tekućine: 40 bodova

vježbanje: 110 bodova

ostalo: 20 bodova jer mislim da sam zaslužila, svi su mi poečli govorit da sam smršavila!!!!!!!! ovo je 20 bodova za svih mjesec dana otkad sam na dijeti..


6.dan 30 bodova crycrycrycry
kalorije: - 20 headbang

tekućine: 30 bodova

vježbanje: 20 bodova

ostalo: kila manjeeeeeeeeeee napokon!!!! 60 bodova :) jedenje poslije 18 - 60


7.dan = 60 bodova
kalorije: - 5 bodova

tekućine: 40 bodova

vježbanje: 20 bodova

ostalo: hahahah presmješno je kako sam jadna. došle frendice i zeznem sve. nemam komentara na ovaj jad. žao mi je.



12:37 , Komentiraj { 58 } Print
19.02.2009.

A jao šta san odvratna..

Ja stvarno neznam šta je meni jučer bilo, koda je neki gladni vrag ušao u mene. Ajme prežderala sam se, cili dan nešto žvakala, bombone jela, večerala kasno, aaajmmeee mila majko, kako sam se ja napuhala isuse nisam mogla disat, došlo mi je da povraćam ali nisam, bojim se ja mie.
Danas sam samo ručala i neću više ništa, najbolje bi mi bilo na vodeni al bojim se da opet nebi završila prejedanjem, jutros sam imala 72 kg...u ponedjeljak je shopping moram do tada bar na 69 bar se rješit ove ogromen stomačine..ajmeee neću moć stat u ništaa crycrycrycrycrycrycrycry
Gadim se sebi ko nikad..crknit ću.. Pozdravljam vas!! kisssss
15:27 , Komentiraj { 9 } Print
18.02.2009.

Cola Zero yes or no?

Awww sniijeeg...kako me ugodno iznenadio,...baš sam neke dobre volje..u nas nikad ne pada i jutros predivno iznenađenje i još nemamo škole..ajme predobro... Al da..i jela sam ja jutros hehh..pojela one pite od krumpira i nekoliko keksića dijetnih jedan ima 30 kcal...pretjerala jesam malo..al neću ništa do 4-5 popodne pa onda opet ništa do sutra :)))
Nego htjela sam vas pitat vezi cole zero, ona nema skoro ništa kalorija 0.2 a meni je jako ukusna i pomaže mi, pa općenito kad je nešto fino ili nije zdravo ili deblja..pa predpostavljam da ona nije zdrava, koliko često je vi konzumirate? jel bi se mogla ona umjesto vode piti..mislim da bi bilo lakše...
eto vi mi odgovorite a ja se idem malo grudati ko zna kad ću opet...kiisss cerekcerek
10:25 , Komentiraj { 8 } Print
16.02.2009.

Idu kile, iduuuu!!!!

Eh..evo novi post...jutros na vagi bilo 69.4 party...s obzirom na to da si ja nedjeljom uvijek malo više priuštim nego tijekom tjedna jer budem kod bake i djeda, a i mislim da zaslužujem red čokolade, šnitu kruha i tako.. yes
Znači pomaci se vide na vagi, al ja na sebi ne vidim nikakvog pomaka cry...
Sviđa mi se ona ideja za klub leptirica..jedva čekam da dobijem i ja lozinku pa dam neki svoj doprinso za blog heh...
Neću dužit s ovim postom, moram se ić soremat za školu...pa vam šaljem jedan veliki topli pozdrav puusa

12:56 , Komentiraj { 10 } Print
14.02.2009.

Sretno Valentinovo!

Sretno vama, kad već meni nije. Uvijek ja sama na Valentinovo. Al inače mi taj dan ne predstavlja ništa posebno, neš ti, dan ko dan, samo ljudi troše pare. Al neću se ja tu sad raspisivat o Valentinovu, samo ću se ubit u pojam.
Ja jedem obilno za doručak , ručak jabuka ili tako nešto sitno, i popodne ništa..od zadnjeg puta kad sam pisala bila sam čak i na 73 sad sam tu na 70.4 daj bože da ujutro opet vidim onaj broj 6 :))
E i zaboravila sam reći da mi je odktor prezadovoljan nalazima, da su predobri da željeza imam skoro pa previše yesyes...Joj kako sam bila sretna...
Ja bi se prije previše opterećivala ovom dijetom, ono stalno bih si gledala stomak, pa razmišljala ajme kakva bi ja bila mršava ajme kako ovo, kako ono, pa na fashion tv gledala one mršavice i to sve...i ugl gubljenje kila mi je bilo glavno a sve ovo okolo usput, a sad sam počela drukčiej razmišljat sad mi je sve glavno i što manje razmišljam o gladovanju i svemu tome manje sam i gladna.. i stalno se iznenađivam na vagi...trebalo mi je dugo da počnem ovako razmišljati..a sad kad sam uspjela super je...gubiš kile a da i ne osjećaš...ma great...
I tako neznam što da vam kažem..držim vam fige..i čuvajte mi se cure..puusa
23:02 , Komentiraj { 11 } Print
12.02.2009.

eeeee cureeee...

Znate mene, ja čim malo pogriješim orestanem posjećivati i blog i sve ostalo..bude mi ža nekako gledat ovo kak sam bila motivirana pa pogledam sebe napuhanu od hrane i svega..pa bi se najradiej ubila..heh...
ugl. jedem vam ja ko sretna svega i svačega zaliven..sinoć u 23.00 punjenje paprike sa kruhom! burninmad... za odmor čokoladu headbang... vodu skoro i ne pijem.. a što se tiče vježbanja..paaa.. moglo bi se reć da nešto i vježbam..stalno trčim s frendicom na jedno mjesto i nazad...i to me usrećuje..ima jedan dobar razlog cerek..
i dignem se ja sad..kontam oću li se izvagat ili neću..jer praktički dijete se nisam držala od nedjelje...i ajde idem se ja izvagat pa šta bilo bilo...stanem ja na vagu očekujući nekih 74-75 kg...kad ono ni više ni manje nego 70.8 thumbupthumbupthumbup...e sad kad imam tako malo bit će mi lakše krenit ponovo...sad ću pomalo..odustajem od onoga da tribam skinit 5 kila u 11 dana...nego samo moram skinit ovaj stomak šta se napuhao...1-2 kila i ja ću bit prezadovoljna...cure moje volim vas najviše na svitu..puuusaaa mahmah
10:38 , Komentiraj { 8 } Print
10.02.2009.


Eh..još jedan dan je prošao. Da je bar bio uspješan. Jutros se jelo, ali barem zdravo, ono juha, meso, salata. Večeras uzela malo onog spanjaka i 2 dvopeka :( jbg stalno zezam. Trebam si nać neku novu motivaciju i našla sam je. 21.2. idem u Split u shopping a do tad moram smršaviti bar 5 kg. Imam 11 dana, mogu to, moram moć. Ne želim se opet sramotit pa da nemogu stat u nijedne hlače.
Danas je bio predobar dan, odavno se nisam ovako super zabavila, trebalo mi je ovo nakon duge depresivne faze.
Neznam što da vam kažem, sjedim za kompom sva krepana pišući post i uvjeravajući samu sebe da nisam gladna. Sad sam se bila raspisala i sve izbrisala, pisala sam stvari koje nemaju veze s ničim stoga ću završiti ovaj post dok opet nisam počela pametovat.....kisssy

23:24 , Komentiraj { 7 } Print
08.02.2009.

E baš i nemam neke sreće...

Ajme lipotice moje, jedan loš dan je iza mene..
Jučer nisam jela ništa poslije 3 sata a to u 3 su bile neke smiksane banane..i dignem se ujutro gladna pojedem dvi napolitanke i malo dvopeka i sirka..i sita krenem na misu..i šta mi se desi? odjednom mi se zacrni pred očima, neka svjetlost se pojavi neznam ni ja..izletim s bratom iz crkve..ništa ne vidim..legnem na neko auto..probudim se za 5 min...i počne mi se povraćat neznam šta mi je..i ajde malo po malo mi se počeo vraćat vid..i dođem doma sva preplašena..raspekmezim se i majak govori kao da je to zbog dijete..da mi biće fali vitamina i toga.. i ajde ja se kao prepala za zdravlje pa ručam s njima piletine i pečenih kumpira..i onda jela voćne salate puuno..i kontam prekršila sam puuno...i išla šetat s frendicom..šetala s njom od 4 do 7..tada smo došle do mene doma i najele se uštipaka MASNIH JAKO MASNIH i NUTELLE!!!! i onda šetale od 8 do 22..i sad ja uzela još 2-3 ta uštipka...ajme a da vidite kako mi se stomak vratio ajmeeee...ubitt ću se...kako sam glupa...strah me uopće na vagu stat...uff...neznam šta ću..od sutra ponovo...čuvajte mi se cure i nemojte da vam se desi šta i meni...još u utorak idem na pretrage..ko zna šta će tada biti...kisss
22:10 , Komentiraj { 10 } Print
07.02.2009.

ODUSTAJEM!! hhh ma naravno da nisam...

Cure moje ja ću odustat od challange-a..ali neću od dijete..odustajem jer nas je malo što su uopće na njemu, a isto se i hranim i vježbam kad i nisam na njemu..i zato što mi nedostaje pisanje malo dužih postova hhh rofl
Pa dakle, da se pohvalim..šta sam danas ugledala na vagi? Broooooj 6!!!!!!!!!!! Da bilo je 69.5 kg.. Puno je vas tu zaista mršavih cura kojima je broj 6 katastrofa..ali ja sam tek na početku i meni je to suuuper! Jao nisam vidjela tu brojku više od godinu dana cerek.
Danas subota, a ja doma..odavno i nisam bila vani..neću dok ne smršavim bar još 5 kg yes.. Čini mi se da ovaj put neće bit odustajanja, ja se bar nadam, nekako sam se navikla na malo hrane biće se želudac smanjio thumbup...
poslušala sam vas preskačem večeru..doručkujem i pojedem neš lagano oko 4 popodne i to je to..navečer vježbanje pola sata i gura se naprijed!
Neznam šta da vam još kažem..želim izrazit dobrodošlicu svim novim curama, želim zahvaliti svima vama što mi dajete podršku i pomažete mi, želim pohvaliti sve cure kojima kile idu dolje, i reći svima kojima ne ide najbolje da ne odustaju..i na kraju vas sve pozdravljam!! mahwave
20:13 , Komentiraj { 6 } Print
03.02.2009.

Annafreak's challenge

1. dan [ -10bodova ]

KALORIJE: 576kcal = 10 bodova
jogurt - 92kcal
3xdvopek - 84 kcal
ribice - 100 kcal
kuhani kupus - (neznam) recimo 300 kcal
TEKUĆINE: 10 bodova
VJEŽBANJE: 0 bodova
jedenje poslije 18h = - 30 bodova

SVE SKUPA: - 10 bodova
aj bit će bolje..

2. dan [90 bodova]

KALORIJE : 0 kcal = 50 bodova
TEKUĆINA: 1L vode = 20 bodova
VJEŽBANJE: 1h hodanja = 20 bodova
bila je mjesečeva, i skinila sam samo nekih 20-30 dkg..
al aj nema veze..valjda tako treba jer su one 4 kile ošle na brzinu


3.dan [-40 bodova]
kalorije: 900kcal = 0 bodova
tekućina: 30 bodova
1L vode = 20 bodova
4dcl zelenog čaja = 10 bodova
vježbanje: pola sata hodanja = 10 bodova
za svako prejedanje: - 80
jutros sam oko 7-8 sati skupila ovih 900kcal i cijeli dan poslije nisam ništa jela..
tako da je valjda bolje da jela toliko ujutro nego navečer..to je znači bilo prejedanje
al ujutro..jel ipak dobivam ovih -80 crycry

4.dan [40 bodova]
kalorije: 400 kcal = 10 bodova
vježbanje: 20 bodova
tekućine: 10 bodova
Danas je bio lijep dan, sunce mi izašlo i ja odmah bolje volje, i sve se odmah lakše radi!
Nije danas bilo teško izgurat dan, čak nisam trebala tražito one thinspo slike po sobi..hehe..
Neznam šta da vam kažem, nemam što pametno..osim što vam želim svima sreću!
puusa cure..volim vas <3


5.dan [30 bodova]
kalorije: 300 kcal = 20 bodova
tekućine: 10 bodova
vježbanje: 0 bodova
stvarno mi se neda vježbat..gladna sam..možda hoću akd me prođe glad..kiss


11:00 , Komentiraj { 25 } Print

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

komentari da/ne
< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (3)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (3)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (8)
Travanj 2009 (8)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (10)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

hm.
I want to feel pretty..

Debljina je izbor.
Ti odlučuješ želiš li
biti debela... Želiš li?


UGLY, no one wants a FAT girl.
Don't EAT that, BAD girl.
You're DAMANAGED.
Never THIN enough.


If you eat again, you can never be like her.
If you eat...you will stay fat.
If you eat...no one remember
you as being pretty thin girl..
If you eat...no guy will never wants you.
If you eat.......the red dress will lool horrible on you.
If you eat...you will be ugly ferever



*srednjoškolka
* 17 god
*171 cm
*najveći cilj mi je biti mršava


25.1.09. = 76.0 kg burninmad
16.3.'09 = 67.2 kg
29.3.'09 = 71.0 kg
10.4.'09 = 66.8 kg
24.5.'09 = 64.8 kg
6.6.'09 = 63.0 kg
1.8.'09 = 64.5 kg
12.8.'09 = 68.0 kg bang
21.8.'09 = 63.0 kg sretan
2.11.'09 = 68.0 kg NISAM NORMALNA mad
19.11.'09= 65.0 kg
8.3.'10. = 68.8 kg headbang



~MOJE NAJDRAŽE~



















credits
kostur: duckdz. - x x x design: balloon