Dearly_Beloved

Touch me I'm sick

Citirano: Mudhoney; iz istoimene pjesme

I sad dok su svi već ozdravili mene je primilo... No, malo me sinusi zezaju, al nije bed... 1 šmrelj, 2 šmrklja, 3 šmrklja....i zaštopano uho...ahaaaaa...yes
I tak sad ležim domeka, odmaram se, neda mi se k doktoru još, žalim se na vrućinu i glavobolju, te umjesto tableta ili antibiotika ja cuclam chupa chups od jabuke koje meni moj tatek stalno donese. Već imam zalihe toga...onak, za crne dane. I još neznam kolka mi je temperatura jer me iznevjerio moj, trenutno najdraži digitalni prijatelj, toplomjer dok mu je crkla baterija.... I tak...blabla

Maškare...oujea. To je bilo brutalno... Naravno, naša razredna tzv. Rock elita, se maskirala u neke čudne pojave.... Uglavnom, imali smo albanske fufe i ruske tajkune...
Izuzeci: Mansonica; ako ju poznate znate da je oduvijek i bila izuzetak, zatim
Keka; bubaaaaaanaaaaa je bilaaa...muuujcek naš...ajuuj...
I naravno; Moja Malenkost koja ja bila totalno out okružena svim silnim maskama... Moja klasika; Levisice, majca, starke i nepočešljana kosa (moj dragi je sigurno jako ponosan na menecerek).... A ja sam maškar u civilusmijeh... No, evo vam sad par fotkica....

Ovi su upravo odradili noćnu smjenu...


Iva i Karlek su mi bili fensi skroz...


A bogme Tina i Zec nisu zaostali... Isto ko ni ove mace u pozadini...naughty


I nema im kraja... Pavla i Benkica... A ipak, ko drugi...naughty


Tajkuni feat. profa Zwerthumbup


Vol. II; Fufe feat. profa Zwerbang


Ali Karlek je ipak bil macan i pol..hehe..Pavla je spodivljala negde.... :-P


Mansonica, ovo je stvarno gadno, ali svaka ti čast…thumbup


Rock zvijezda i njezini osobni tjelesni čuvarismokin… Jeeee, da bar…rolleyes


Navečer u pubu: Sara, Kika, Hananaughty


I za kraj, moja čudna pojava u Baseball barusmijeh


To bi bilo sve....apćiha svima...wave

edit: Pavla bu me strelila dok vidi nekaj kaj sam napisala,,,ALIIII NIIIJEEE BEEED....aj lav ju maj pupsi=))kiss

22.02.2007. u 13:34 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Studeni 2010 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (9)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

trenutno malo obnavljam boxeve tak da sam izbrisala neke stvari koje mi već na živce idu...
za kratko vrijeme bude sve složeno....


KoNtAkTi:
joey_whatsername@yahoo.com
icq: 437-043-719




STATISTIČKI PODACI...

Ina
16 god, škorpion
Gospodarska šk Varaždin
2.h, hotelijer



BLOGOVI
Bitch d.d.
Žigolo d.d.
Frances
Fitz
h0p3isbitch
Enfer
Katarina
born_sad
Dada
Dajana
Tinči
Purple Haze
Tea
Mima
Luce
Dijete cvijeća
Ivić
Tajči
Ida
Frenky
Life is anything but TRUTH
crazy, lonely, happy girl
brokengirl
blackst34ever