Dearly_Beloved

...I think I'm falling, holding on it all I think it's safe...

*****
Puca me neko čudno raspoloženje. Neko me pita kak sam, a ja samo jednostavno odvratim: dobro. Ko i svi ostali. Jednostavno pitanje, jednostavan odgovor. Ali, ipak, da li je stvarno tako jednostavno?
Većinu vremena i jesam dobro… Ali samo onak…dobro i točka. Makar me uvijek sa strane muče neke sitnice. Uvijek se trudim biti pravedna i ako nešto izostavim osjećam krivnju. Ponekad se toliko zbunim oko gluposti da mi dođe da se rasplačem.

«…tears don't fall, they crash around me,
the conscious calls, too guilty to come home…»


*****
Volim jesen. Volim sjediti u parku i razmišljati.
Lagano puše vjetar.
Odnosi lišće. Odnosi moje osjećaje.
Upuhuje prašinu u moju čupavu kosu. Upuhuje u mene stotinu novih osjećaja.
Svaki trenutak se osjećam drugačije. Zbunjena sam. Prestrašena. Bojim se znati što mi budućnost donosi. Ne želim to znati. Neću se žuriti. Hoću da ovo vrijeme traje. Makar znam da će jednog dana sve postati samo blijedi sjaj.
Zašto se uopće u životu toliko trudimo da budemo bolji od drugih, da imamo lagodniji život, a na kraju svi završimo isto??? –six feet under…

«…cry me a future with the revelations run among,
lions and tigers come running just to steal you luck….»



*****
Govore mi da izgledam tužno…
Nisam tužna. Sretna sam. Samo malo zbunjena.
Zaljubljena sam i bedasta….ahhhh….

«…I'm sorry I have to say it but you look like you're sad,
you're smile is gone, I've noticed it bad.
The cure is if you let in just a little more love,
I promise you this, a little's enough…»


*****
Puna sam inspiracije, htjela bi tolko toga napisati, ali riječi jednostavno ne izlaze. Samo uhvatim gitaru u ruke, i eto ga. Sve je odmah vani.
Obožavam glazbu. Živim za nju.
Volim melodiju, note i sve kaj ima veze s tim. Volim obične zvukove pretvarati u ritam.
Uvlačim dim cigarete. Ispuhujem ga. Lagano mi prelazi preko usana. Čujem ga. Pretočim ga u zvuk. Hmm, dur ili mol? –pitanje je sad…
Osluškujem lupkanje prstima po školskim klupama…definitivno dur.

Volim svaki zvuk
i svaku pjesmu
koju mi lagano šapućeš na uho.
Volim svaki dodir melodije,
i svaki glas koji ti prelazi preko usana.
Živim za to, i u tome.
To je moj bijes,
moja ljubav,
moj dom,
moje srce,
moj život.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Uzimam gitaru u ruke. Prstima polako prelazim preko žica.
Sve što sam htjela reći odsvirano je.

16.11.2006. u 22:38 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2010 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (9)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

trenutno malo obnavljam boxeve tak da sam izbrisala neke stvari koje mi već na živce idu...
za kratko vrijeme bude sve složeno....


KoNtAkTi:
joey_whatsername@yahoo.com
icq: 437-043-719




STATISTIČKI PODACI...

Ina
16 god, škorpion
Gospodarska šk Varaždin
2.h, hotelijer



BLOGOVI
Bitch d.d.
Žigolo d.d.
Frances
Fitz
h0p3isbitch
Enfer
Katarina
born_sad
Dada
Dajana
Tinči
Purple Haze
Tea
Mima
Luce
Dijete cvijeća
Ivić
Tajči
Ida
Frenky
Life is anything but TRUTH
crazy, lonely, happy girl
brokengirl
blackst34ever