Dearly_Beloved

...mmmmmmmmm da...

BEČ...
Kratko rečeno-ludnica... Pilo se u busu od 7 ujutro, Mojra i Jana su vlekle pun kup pijače sa sobom. Prvo smo stali na autocesti u neki kafić/restoran/dućan (otmjeno do jaja)... Naručimo si kave i dobimo neki papirić kao račun i trebaš to na izlazu platiti... Dam ja Karleku tri računa da sačuva i odem ja na wc. vratim se ja,debila nema, pa sam samo kupila Mozart kugle i otišla... A jebote, tri kave 9 eura!!!
Dolazimo u grad. Prvo do nekog dvorca (Šambrun-neam pojma kak se piše), pa u razgledavanje grada i malo slobodnog vremena. Sednemo se u neki kafić na terasu i počemo izvoditi gluposti, nek se vidi da smo balkanci. A najjače se Cica ftrgla dok je rekla konobarici: "Molim bitte prirodni apfelnsaft"!!! Ili Ivanea: "Erzahlen sie bitte" (platite molim vas)!!!ludrofl
Iva i ja smo se zaputile u šoping i kupile smo si par stvarčica...
Sve je bilo ludo, savršeno i zabavno DOK MI NIJE U PODZEMNOJ NEKI GLUPI SMRDLJIVI ŠVAPSKI SLINAVI ĐIPSI FKRAL FOOOOOOOOOOTIIIIIIIIIIIIIĆ!!!!!!!!!!!!!!! puknucuburninmadTorbica mi je visela oko struka i dok sam htela poslikati pravu pravcatu podzemnu (onakvu kakvu gledamo u filmovima) spustim glavu prema torbici, a ona OTVORENA I NEMA FOTIĆA!!!!! I polako ja pizdim dok smo išli prema Prateru (zabavnom parku) i zovem mamu i veli ona meni da se to događa, bumo kupili drugi... Jeeeeeeeee i kupi mi sve one lude slike koje sam napravila!!!
No, u Prateru me sve popustilo dok sam s Karlekom đirala po svim mogućim vlakićima smrti, ringišpilima i takvim nabrijanim sranjima... Aje, i neki tip je prevaril Jožu za 62 eura!!! choveche, pa nebi si ja to dopustila... Meni je ovaj barem to fkral al da sam ga vidla pa kičmu bi mu na pol ftrgla!!! Inače nisam takva ali ovo je izniman slučaj... I sad na vašu i MOJU najveću nesreću nema fotkica!!!
Beeeeeeeeeeeee..... E gle beeeeee kao Beč!!!hehe...
A more se celi Beč skriti u tri p....aketića m....aramica.
Aje, i kupila sam si Camel...to mi je najbolje od celog grada...

Deca draga, učite na greškama tete Ine i nikad nebute zgubili fotić u podzemnoj...
I više ne pijem brandy,tak da mi nemojte to više nuditi...

Je niš onda, booooooooook......wave

29.10.2006. u 20:11 | 14 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Studeni 2010 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (9)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

trenutno malo obnavljam boxeve tak da sam izbrisala neke stvari koje mi već na živce idu...
za kratko vrijeme bude sve složeno....


KoNtAkTi:
joey_whatsername@yahoo.com
icq: 437-043-719




STATISTIČKI PODACI...

Ina
16 god, škorpion
Gospodarska šk Varaždin
2.h, hotelijer



BLOGOVI
Bitch d.d.
Žigolo d.d.
Frances
Fitz
h0p3isbitch
Enfer
Katarina
born_sad
Dada
Dajana
Tinči
Purple Haze
Tea
Mima
Luce
Dijete cvijeća
Ivić
Tajči
Ida
Frenky
Life is anything but TRUTH
crazy, lonely, happy girl
brokengirl
blackst34ever