Dearly_Beloved

Moji frendovi...

Ovo su uglavnom ljudi s kojima se najviše družim i razgovaram, to je onih par frendova bez kojih bi mi život bil prazan...

Iva
Iva i ja se znamo još od onog trenutka kad smo zajedno sjele u školsku klupu u 1. razredu osnovne... Doduše bile smo i susjede, ali nismo imale pojma. Danas opet sjedimo zajedno u 2. razredu srednje, i da, još smo uvijek susjede... Iva uglavnom prva saznaje sve moje tajne i probleme. Zna puno toga o meni, a i ja o njoj. Strašno je vesela osoba, ali ak slučajno ima dan d bolje joj se ne približavati... Ima lude fore i zarazan smjeh...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sara
Saru sam isto upoznala u osnovnoj. Uvijek luda i otkačena (ali fakat), zna te nasmijati do suza. Jako je romantična, voli one plišane medeke, zajčeke, srčeka, mačkice i te sladunjave stvarčice. Dok nam treba zabava, ona je uvijek tu, jer dok ona počne svi jure na wc...hehelud
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Hana
Joooj, ta Hana je meni tak slatka... Super je frendica, uvijek je tu kad ju trebaš, voli slušati ljude... Uvijek sa svima otvoreno priča kaj ju muči. Ljudi ju jako vole jer je simpatična i komunikativna.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kika
Prva stvar koju trebate znati o njoj je...da je jaaaaako glasna. Uvijek se ističe u društvu svojim nevjerojatnim samopouzdanjem i jakom karizmom. Jako je pametna, i ona to zna. Užasno mrzi dok joj netko laže jer ona takva muljanja čita ko otvorenu knjigu... E dok na to popizdi... O njoj nebudem previše pisala jer nju više-manje svi poznaju.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jelena
Woooooooow... Kaj da o njoj napišem??? Ovak... Naša Jelica je ko tempirana bomba!!! Najstarija je od šestero braće i zato ima jako tanke živce. Rastura sve moguće i nemoguće sportove. Ima najluđe dosjetke i psovke i definitivno najzarazniji smijeh...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Andro
Nabolji prijatelj na svijetu... Jako ga volim i neznam kaj bi bez njega...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


WHEN I COME AROUND

I heard you crying loud
all the way across town
You've been searching for the someone
and it's me out on the prowl
As you sit around feeling sorry for yourself
Don't get lonely now
Dry your whinnign eyes
I'm just roaming for the moment
Sleazin my back yard so don't get so uptight you
been thinking about ditching me

I've heard it all before
So don't knock down my door
I'm a looser and a user so
I don't need no accuser
to slag me down because I know I'm right
So go do what you like
Make shure you do it wise
You may find out that yourself doubt
means nothing was ever there
You can't go forcing if it's just not right

No time to search the world around,
cause you know where I'll be found
When I come around

24.09.2006. u 10:48 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Studeni 2010 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (9)
Listopad 2006 (11)
Rujan 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

trenutno malo obnavljam boxeve tak da sam izbrisala neke stvari koje mi već na živce idu...
za kratko vrijeme bude sve složeno....


KoNtAkTi:
joey_whatsername@yahoo.com
icq: 437-043-719




STATISTIČKI PODACI...

Ina
16 god, škorpion
Gospodarska šk Varaždin
2.h, hotelijer



BLOGOVI
Bitch d.d.
Žigolo d.d.
Frances
Fitz
h0p3isbitch
Enfer
Katarina
born_sad
Dada
Dajana
Tinči
Purple Haze
Tea
Mima
Luce
Dijete cvijeća
Ivić
Tajči
Ida
Frenky
Life is anything but TRUTH
crazy, lonely, happy girl
brokengirl
blackst34ever