četvrtak, 04.06.2009.

†Dan poslje smrti...†

Hello^^ nije me bilo fkt dugo i eo ja sam se vratila^^....
Još sam 4 dana nastave i službeno počinju praznici...
Ova moja glupa profa iz hrvatskog me želi rušit a prosijek mi je 3.2 -.- nevjerojatno...
ali oke iam tu neke 2 jedinice i to moram ispravit u ponedjeljak i srijedu.... držte mi fige...
Pocela sam slusati xandriu i uživam u njihovoj glazbi=).

Pomirih se sa burkyem ^^ sad sam baš happy...

Njezina crna kosa
pada joj preko lica
stvara magičnu siluetu

Ta djevojka u crnom
jednostavno prelijepa
kreće se kao da lebdi iznad zemlje

Prilazi mi govoreći:
Ja sam kraljica,
ja sam san,
ja sam bajka...

Zapanjena njezinom ljepotom
ostajem bez daha...

Prima me za ruku..
Vodi me, vodi me k njemu
Mojoj vječnoj ljubavi...

A on tako mračan i
misteriozan,sa ledeno
bijelom kožom poziva
me k sebi...

Pruža mi ruku,ali
kada sam ga dotaknula
pretvorio se u sjenu...

Još uvijek čujem njegov glas
kako doziva moje ime...
ali to je samo hladan vjetar
koji me pomalo i plaši

Zarobljena u ovome snu žudim
za njegovim zagrljajima i poljupcima
za toplinom njegovog glasa koji uljeva
sigurnost...

eo to je nešto novo od mene do drugog puta



19:16 | Komentari (18) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.