nedjelja, 12.04.2009.

†Über sexy x'D†

Hello...novi post hah tko bi rekao...Et mal dosade ima i još samo 1 mjaesc i par tjedana do kraj školske godine weee hehe...A prebrzo mi to prolazi,sad pogotovo zato što sam stalno po bolnicama...nije cool-.-
U subotu imamo über veliki party i jedva čekam...oblokat ćemo se haha totalno...
Miki slavi 18 a maja 15 rođendan=).
I tak...
Nis novo sve po starom...
Eh da onaj über sexy marko je zauzet,kao i svaki drugi s kojim ja nešto želim-.-
čoeče zaš su svi zauzeti???
Dakle mr.Dotični je u vezi već 5 mjeseci-.-
I reko je i da nema curu da bi me prvo morao malo bolje upoznat,ko'da sam ja odmah namjeravala uletit u neku
vezu-.- normalno da bih ga malo bolje upoznala ovo sto ga znm je skoro ništa...
i tak a baš mi je žao...a moje pache je to sve išlo provjerit za mene. I rekla je da on do ljeta(kad ja dolazim) moze naci i miliun cura-.-
a jbg kad je dobar...
I tak ma više mi je dosta svega-.-
Ja više ne prilazim likovima....nek oni priđu meni neće im kruna past s glave...ali to se nece dogodit jer sam ja
ono full fat...
Joooj a ona njegaova long hair prelijepooo=)...
ok dosta o njemu...
U četvrtak sam dobila lijep komentar i to da imam lijep ten=) ajde barem nešto.
inaće nisam osoba koja dobiva komentare...
et i to je nes malo od mene...
Sretan vam svima Uskrs


13:15 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.