petak, 29.06.2007.

I don't know what to say

evo vratila sam se s mora.
napokon!!!!!
Ali sam i saznala jaaaako groznu vijest možda ste pročitali u novinama i ili vidjeli na vijestima...
Četvrtak 21.6.07 što znaći kraj školske godine...
utopio mi se nečak ( koji je bio stariji od mene) on i par njegovih frendova su skakali sa visećeg mosta u osijeku (pješački kod kopike) i on se utopio!
a što je najgore nitko mi nije rekao zato što mi nisu htijeli pokvariti ljet... ha???
pa dragi moji sad ste mi ga pokvarili da ste mi rekli bila bih mu na sprovodu ne mogu vjerovati moj se ivek utopio i baš mi je žao što imam samo jednu njegovu sliku...
i ovo je pjesma koju ću mu posvetiti!
Ivek još te uvijek volim!!!!!

ovo je je ujedno pjesma mog benda
Shadows…
The shadows is hunnting us
I' am afraid for our life's
Come and help us

We are walking in the air
We are flying, and
No one can't beleve
Cuse no one care
I wanna konw why they can't beleve

Chours :

Shadows…
The shadows is hunnting us
I' am afraid for our life's


Don't go
I don't wanna be alone
That people want my life
If you are with me they can't do anyithing
Yours truly eyes are my power
A son in search for the truth
Following the pages of Almagest
Discovering the origin of dreams
Stargazers ride through the ancient realms



Chours :

Shadows…
The shadows is hunnting us
I' am afraid for our life's
x2


19:34 | Komentari (26) | Print | ^ |

utorak, 19.06.2007.

My Vampire heart

ljudi ovo je moj zadnji post dok se ne vratim s mora!

We shall come to set the dolphins free
We shall wash the darkened bloodred sea
Our songs will echo over the mountains and seas
The eternity will begin once again in peace

Chours :

So better go a way
And leave, my vampire heart
I bleading …
Bleading for us and our lifes
And you don't care!

Dulcet elvenharps from a dryad forest
Accompany all charming tunes
of a sacrament by a campfire
A promise between the tameless
and the one with a tool
Tonight the journey from cave begins

Chours :

So better go a way
And leave, my vampire heart
I bleading …
Bleading for us and our lifes
And you don't care!

I want to hunt with the tameless
I want to learn the wisdom of mountains afar
we will honor the angel in the snow
We will make the streams for our children flow

Chours :

So better go a way
And leave, my vampire heart
I bleading …
Bleading for us and our lifes
And you don't care!



An Aphrodite for mortal souls
Playing hide and seek in lecherous roles
Their erotic hour, my tearless weep
Their saticfaction, my infinite sleep




ovu sam pjesmu ja pisala za moj bend


19:19 | Komentari (13) | Print | ^ |

nedjelja, 17.06.2007.

Jeeeeeeeej.......

hey ljudi ja sam tak hepy da je to za ne povjerovaz u četvrtak idem u Zagreb!
I dobila sam malu macu i dala sam mu ime Max mali je slatikš!
joj kako ga volim!
Onda u petak idem na moro ako ćemo u detalje idem u Rovinj joj a kako ću ja bez mog malog maćićaeek?

I što da vam još kažem škola sam što nije završila!

A grand oasis in the vastness of gloom
Child of dew-spangled cobweb, Mother to the Moon
Constellations beholders of the 3rd vagrant
Theater for the play of life

Tragedienne of heavens
Watching the eyes of the night
Sailing the virgin oceans
A Planetride for Mother and Child

Floating upon the quiet hydrogen lakes
In this ambrosial merrry-go-round they will gaze
Ephemeral life touched by a billion-year-show
Separating the poet from the woe

Oracle of the Delfian Domine
Witness of Adam's frailty
Seer of the master prophecy
The stellar world her betrothed

Wanderers in cosmic caravan
Universal bond - The Starborn

A son in search for the truth
Following the pages of Almagest
Discovering the origin of dreams
Stargazers ride through the ancient realms

I to je to za danas!


19:04 | Komentari (3) | Print | ^ |

petak, 15.06.2007.

Hey ya...


Još jedna noć
za medvjeda u nočnojmori
Što još moram reći

plač za mnom nije ispustio niti jednu toplu suzu
moja usamljena duša je ispunjena samo sa strahom

dugi sati samoće
između mene i mora

gubim emocije
Našla sam odanost
da se odjenem u bijelo i potražim more?
kao što sam oduvijek željela biti-jednom sa valovima
oceanska dušo

hodajući čistom linijom
čujem tvoje ime
dal anđeli vrište
nešto prelijepo boli

ja samo želim biti nešto prelijepo
kroz moju glazbu, kroz moju tihu odanost


19:08 | Komentari (3) | Print | ^ |

srijeda, 13.06.2007.

sleeping sun

The sun is sleeping quietly
Once upon a century
Wistful oceans calm and red
Ardent caresses laid to rest

For my dreams I hold my life
For wishes I behold my night
The truth at the end of time
Losing faith makes a crime

I wish for this night-time
to last for a lifetime
The darkness around me
Shores of a solar sea
Oh how I wish to go down with the sun
Sleeping
Weeping
With you

Sorrow has a human heart
From my god it will depart
I'd sail before a thousand moons
Never finding where to go

Two hundred twenty-two days of light
Will be desired by a night
A moment for the poet's play
Until there's nothing left to say

I wish for this night-time...

I wish for this night-time...


19:03 | Komentari (6) | Print | ^ |

ponedjeljak, 11.06.2007.

štafeta(ponovno)

1. SAVRŠEN DAN
To bi definitivno bio taj dan kad bi me određena osoba pozvala van =)

2. ŠTO VAS NA LJUDIMA PRVO PRIVUČE?
Fizički me prvo privuku oći zelene ili modro plave( kao moje) duga kosa kod dečkiju definitivno...
psihički normalni, ne umišljeni ne pre egocentrični....

3. KOJE STVARI VAS ŽIVCIRAJU ILI SMETAJU KOD LJUDI?
to je jednostavno onaj pravi šminkerski stav...naravno pomalo i emo hehehe

4.DA MORATE BIRATI, BISTE LI ODABRALI ULOGU ČOVJEKA KOJI IMA NOVAC I KARIJERU, A NEMA VOLJENU OSOBU PORED SEBE ILI ULOGU ČOVJEKA KOJI NE ŽIVI U OBILJU NOVCA, ALI PORED SEBE IMA VOLJENU OSOBU?
naravno da ću izabrati ovo drugo. čemu imati milijarde i miljarde para ako nemaš nekoga koga iskreno voliš i on isto tako voli tebe!

štafetu predajem: Dark angel, SHIVE the destroyer, mala trubica, tina616....


19:22 | Komentari (9) | Print | ^ |

petak, 08.06.2007.

Pjesma za Idu

Ovo je pjesma za moju naj frendicu i blog-sestru
Ida ova je pjesma za tebe

Ti si uvijek bila tu kada mi je pomoć bila potrebna
Razgovarale smo i ponašale se kao sestre
Iz neke bajke
Kad sam ja u bedu ti si tu da mi pomogneš
Tvoje su riječi pune iskrenosti i samo tebi vjerujem

Kada si u depresiji na svom blogu ti to
Objaviš i dobiješ mnogo riječi podrške
Moje se isto nađu ondje a u njima mali tračak nade da ti nešto znače
Stvarno kad-tad priželjkujem da si mi prava sestra
Dobra si prijateljica i popunila si još jednu prazninu u mom srcu

OBEĆAJ

Obećaj mi da se nećeš ponijeti kao moja stara frendica
Prije je bila iskrena sa mnom i ostalo, jednog me je dana samo izbacila iz svog života
Znam da sam dosta mlađa ali stvarno ne želim izgubiti prijateljicu kao što si ti
Znaš za moj problem i čuvaš ga u sebi ti si jedina kojoj sam to rekla
I od tebe očekujem da ne kažeš nikome.

Kada bih izgubila tvoje povjerenje
I tvoje prijateljstvo to bi me jednostavno slomilo

S tobom moj je život kao bajka(ali nije)
Ovo su samo napisane riječi za neke,
Al za mene su mnogo Više

Od Ane za Idu

Ima još nešto ljudi ja sam poludila sviđaju mi se emo dečki...


19:54 | Komentari (7) | Print | ^ |

srijeda, 06.06.2007.

mama Wo bist du??

Mama

Dugo sjedim ovdje i razmišljam o svemu
… o tome kakva sam
… o tome koliko mi fališ i ako si tu
tata je O.K ali sve jedno
bez tebe ja nisam ja
mama..

mama gdje si???
Mama tvoje dijete ne zna što je dobro, a što ne
Mama gdje si???
Trebam te…
Mamice gdje si???
Ti si mi sve i još više od toga

Sjećam se svega što smo zajedno radile…
S tobom je svaki dan bio ljepši
Mama volim te kao nikoga
Zašto te sada nema??

mama gdje si???
Mama tvoje dijete ne zna što je dobro, a što ne
Mama gdje si???
Trebam te…
Mamice gdje si???
Ti si mi sve i još više od toga
Mama gdje si??
Ja ne mogu sama
Mami gdje si??
Tvoje te dijete voli…
Mamice gdje si???…


Nikad nikog neću tako dobro poznavati kao i tebe
Znam da ne mogu sama…
uvijek smo se smijale i pričale o svemu
sve smo zajedno radile…
fališ svome djetetu

mama gdje si???
Mama tvoje dijete ne zna što je dobro, a što ne
Mama gdje si???
Trebam te…
Mamice gdje si???
Ti si mi sve i još više od toga
Mama gdje si??
Ja ne mogu sama
Mami gdje si??
Tvoje te dijete voli…
Mamice gdje si???…

Molim te ostani tu ta mene

mama gdje si???
Mama tvoje dijete ne zna što je dobro, a što ne
Mama gdje si???
Trebam te…
Mamice gdje si???
Ti si mi sve i još više od toga
Mama gdje si??
Ja ne mogu sama
Mami gdje si??
Tvoje te dijete voli…
Mamice gdje si???…

Mama zašto je svijet tako okrutan
Prema meni
Zašto nitko ne shvaća kako je to…?
O moj Bože why???

mama gdje si???
Mama tvoje dijete ne zna što je dobro, a što ne
Mama gdje si???
Trebam te…
Mamice gdje si???
Ti si mi sve i još više od toga
Mama gdje si??
Ja ne mogu sama
Mami gdje si??
Tvoje te dijete voli…
Mamice gdje si???…

Znaš li koliko je hladno bez tebe???

Mama…
Mama…
Mama…
Mama…

Mama gdje si???

Oh Good why my mum must be ill??







19:26 | Komentari (6) | Print | ^ |

ponedjeljak, 04.06.2007.

Wo bist du

ok uspjela sam objavila sam spot moje naj naj pjevačice u prošlom postu!
evo jedan live nastup moje naj pjesme druge po redu!



super je!

a ovo je prva po redu!


20:43 | Komentari (8) | Print | ^ |

proba

Proba!!!


19:28 | Komentari (0) | Print | ^ |

nedjelja, 03.06.2007.

Mitter nacht


Noć - noć je
Boji se, već je dugo budna
Onda dolazi ponovo on
Ona osjeća dah, a on uvijek želi više
Ljubav - on govori o ljubavi
Da je njegova ljubav u njoj


noć - noć je
Ona plače i svi snovi umiru
Ponoć - ponoć je
Ona plače, sama i svi anđeli ovu noć vrište

Dijete - ona je dijete
Polagano lete suze kroz vjetar
Hladan - on je toliko hladan
Osjeća vrućinu na njegovom vratu
Ljubav - on govori o ljubavi
Da je njegova ljubav u njoj





19:04 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.