utorak, 16.12.2008.

†I just don't wanna be me anymore†

Hello ipak ću napisati post prije Božića sad se pripremam napisati jednu priću za Božić pa vam je objavim.
Pa ovaj post je donekle povezan sa naslovom....
Da ja vise ne zelim biti ja!
Zelim ostati goticar naravno,samo promijenila bih svoju dužinu kose svoje tijelo itd., i naravno svoje materijalno stanje.
Ide mi na živce sto ne mogu bar malo više obogatiti svoj ormar stvarima koje mi se sviđaju.
Želim underbust korzet koji zateže a ne onaj koji ne zateže.
Ovo mi se sve čini glupo ali željela bih da si mogu priuštiti toliko stvari samo to je ne moguće.
I maknuti oj j***** stomak koji mi oduvijek smeta jednom riječju postati bakalar sa osušenim sisama.

ajmo malo o koncertu
na koncertu je bilo preeeedobro, bijah u trecem redu od pozornice weee...
Bili su pijani to je običaj=).
Vikala sam skakala hh pjevala bilo je super...
bio je jedan lik iz drustva tam pa sam se slikala s njim plesala u biti bilo je jako dobro=).
Nešto malo prije kraja koncerta mi je pozlio pa smo otišli van malo ranije,i oko nas se okupili pijani likovi koji cak uopce i nisu bili na koncertu=)
u biti ima jako puno toga za reć al mi se ne da tipkati=) stoga pozz svima do Badnjaka=)


17:48 | Komentari (13) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.