subota, 09.08.2008.

...::...‡†Alone in this dark world†‡...::...

Hey...
Ovaj sam tjedan bila u osijeku,išla sam tam sam kako bih vidjela jednu frendicu ali nije bilo niš od tog.
Još malo i škola,koju ja ne mogu dočekat da napokon vidim sve frendove koji su mi ovo ljeto jako falili...
I opet ću imati prliliku za solo nastup vjerojatno...jako bih to voljela samo da ovaj put to dočekam zdrava=).
još dva mjeseca i moj b-day i ne veselim se toliko,koliko bi se svi drugi veseljeli...to samo znaći da sam jednu godinu starija.
I dok sam bila u osijeku jako mi je falila glazba,teško je meni bez nje=).

Počela sam više no ikada pokazivati zanimanje za klasičnu glazbu i nadam se da će se moj san ostvarit te da postanem Ilirski Sopran(onaj nježniji), neke moje frendice koje isto žele na solističko pjevanje žele postati koloraturni(napredniji),dok ja koja vjerojatno ima jači glas od njih želim bit ilirski.

Nitko nije nis rekao za moj novi diz. Meni je jako lijep zbog ovih pahuljica,a kako ja jako volim zimu ostavit ću ga.

pa hvala svima na riječima podrške!

Pogotovo Idi, ona koja mi uvijek pomogne kad mi je to potrebno!
Ajde volim vas sve pusa=)


19:31 | Komentari (4) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.