subota, 26.04.2008.

†...As the time falls away I live my days...†

Eymahwavekiss! Pa evo napokon sam se i ja udostojila napisati novi post.

Evo ja ponovno imam problema sa zdravljem, tj. sa srcem i srčanim tlakom.
Ovo sa srcem još ne znam što je jer me ne žele naručiti do 6. mijeseca,a do tada se može dogoditi svašta.Iskreno bojim seeekzaliven.
A što se tlaka on je opet previsok i kolesterol mi je iso dosta visok...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Jućer smo išli na neki izlet sa školom u Slavonski Brod bilo mi je super,nahodala sam se dost al opet bilo je cool.
Pogotvo kada su nastavnici otišli na kavu,a nas ostavili na korzu da idemo po trgovinama,nema gdje nisam bila heh.

A moj glas?! Sad na kraju ispada da imam sopran ili mezzosopran.I ja sam tak happy zbog tog samo mi se čini da sam prehladila grlo,i ne mogu pjevati i nadam se da će to brzo proći jer meni je glazba sve i samo sam u tome uspiješna.Zbog visine svoga glasa sam upala u crkveni ali i školski zbor, i zbog toga mi je jako drago.
Nema mi ničeg ljepšeg od pjevanja,ali ja imam razne sposobnosti što se pjevanja tiće.

A Heart Of Stone
Once I had a heart of stone
For it had surley lost its home
It could not love or wanted too
But in my life, then came you.

The stones began to fall away
As happiness began to fill my day
A feeling so sweet and special too
Could this be love, I pray is true.

My heart now sings a song of love
For I know that it was sent from above
My heart is warm, there is no cold
Hard no more, but with wings of gold.

It soars above the sky so high
Sometimes I think of why and cry
My heart now sings a loving song
For the part of me I thought was gone.

The gift that you have given me
Is so important, can't you see
No more sadness or being alone
For now my heart returns to home.

Ok pozz svima i kiss




18:59 | Komentari (7) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.