nedjelja, 02.03.2008.

†666†Heart of stone†

hey!
Pa šta da kažem, novog nema ništa.
evo moja se sestra sprema ide u Osijek nazad wee!
Jučer sam se naplakala ono pravo, i malo je falilo da učinim suicide.
da loša stvar ne znam kako se dogodilo ali moj me stari jako rasplakao.
Koliko ću to još moći izdržati ne znam, stalno pomišljam na istu stvar.
Ne znam kome sam obečala da ći napisati nešto o vampovima više jednostavno ne mogz naći nešto više a da je zanimljivo.

pa ljubav hmmm....
Sve po starom i dalje sam zaljubljena u jednog lika koji ima djevojku koja ga ne tepe ni 5%, i koja se pretvara da ga ne pozna kada je s nekim u društvu.
ne znam što ću sa sa sobom, nikako mi ne ide u glavu da ja jednostavno ne mogu imati dečka jer sam ružna, al što ću,.... patnja je sve što mi ostaje.
malo je teže čitati u vašim postovima kako ste sretni i kako ste sretno zaljubljeni...
Ja pokušavam ne misliti na to i nadam se da će to samo doć alui ne ide mi.
to mi stvara veliki problem i veliko pitanje zašto baš ja moram biti ona lošija u svemu.
Ljubav to mi stvara takvu bol, ali zašto?
Zato što ja jednostavno nisam za nikoga,i zato što ja jednostavno ne mogu biti sretna nikad nisam, i kako bih u opće bila kada svime smeta samo moja prisutnost.
Znate onu od †Toše† srce nije kamen, a ne nije. Večini ljudi je,a moje nije kamen moje je pepeo, ka da ga ni nemam.Jednostavno tako se osječam jer drugi mi pokazuju kako bi bili sretni da me nema.
Mama mi je danas rekla da me ne bi htjela imati(ono da me uopče nije rodila)
samo zato što sam rekla da ne bih nešto napravila ne sječam se više.
Zamalo sam se rasplakala nisam to očekivala od nje ali sam se suzdržala, nisam se htjela rasplakati pred svima(imali smo goste)
Ja zapravo ne bih smijela potskivati tako svoje osiječaje jer imam problema i bez toga.
Samo me zanima zašto mi sve starije osobe govore da sam lijepa kada ja to nisam da jesam ljudi me ne bi gledali kao neku nakazu, samo pitam ZaŠtO?!?!
Željela bih biti sretna kao svako normalno dijete mojih godina, ali ne ja to ne mogu kao da mi je to zabranjeno, ako da je svima drago gledat me žalosnu i s problemima.
Imam problema doma i u školi, pati me srednja nemam prosjek dobar za medicinsk a san mi je biti pedijatrica.Ništa od toga...Nikako nemam sreće uff!
WHY,WHY,WHY you hate me so?!?

Pa pozz svima i sretno vam bilo vaša †Night Angel†


17:08 | Komentari (8) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.